GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 11 listopada 2020

2546. Moda na jesień z Femme Luxe, cz. 2

 Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Femme Luxe, czyli sklep z eleganckimi kreacjami dla kobiet z całego świata.

Here is  
Femme Luxe, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!


Znajdziemy tu piękne dżinsy dla kobiet, codzienną bieliznę, czy wygodne bluzki.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
Femme Luxe we can  find pretty Jeans for woman, everyday Bodysuits, elegant Corset dresses or comfy Trousers.

All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.

Na dodatek mamy 14  dni na zwrot lub wymianę zakupionego przez nas towaru.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer or credit card).
What if more you can also  make an order from the world.

And you have 14- day return on refund of guarantee.


Oto co do mnie przybyło:


Here are items which have come to me:


a) dresy:


a) joggers:







Miękkie, ciepłe, wygodne.
Normalnie dresy idealne!
Czuję się w nich jakbym miała na sobie chmurkę.

So comfy, so warm, so nice.
Those item is just made for me.


b) bluzka:

b) T-shirt:













Bardzo wygodna i miła w dotyku bluzka.
Komfortowa w noszeniu, idealna na jesień.

This t-shirt is really comfy and nice in touch.
It will be perfect for warm, autumn days!


c) komplet ze spódnicą:

c) skirt set:

















Bluza i spódnica - zestaw idealny na co dzień!
Obie rzeczy są bardzo dobrze wykonane, miękkie i bardzo przyjemne w noszeniu.

This set is just perfect for lazy days.
All items are well made and very soft.

A Wam jak się podobały rzeczy z Femme Luxe?

Do you like items from Femme Luxe?

35 komentarzy:

  1. Beautiful joggers and shirt! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. dresy teraz się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubrania, w oko najbardziej wpadły mi joggersy i t-shirt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obkupię się na pewno, gdy już urodzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Femme Luxe mają naprawdę fajne ciuchy :) Najbardziej spodobały mi się dresy. Również zamówiłam coś w tym stylu i jestem ciekawa co mi przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki . Ja wybieram dresy , bo mini to nie dla mnie. Pozdrawiam cieplutko ☘️🍄🍁☘️🍄🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram spodnie dresowe- chętnie takie noszę oraz rozpinaną na suwak bluzkę. Mini niestety już nie dla mnie. Ty wyglądasz bardzo dobrze w tym zestawie!
    Pozdrawiam serdecznie w święto! Jak dla mnie to dzień wolny od pracy- odpoczywam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this web, they have very beautiful thing

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszulka jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ubrania, najfajniejsza bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnemu we wszystkim ładnie :) , też u nich zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, ten zestaw ciekawy! Dresy zawsze sie przydają;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne spodnie i zestawik rządzą, acz T-shirt też fajniutki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy :) w szczególności te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this! such a cool tee! Great for the season. Here, we would be wearing those pants for leggings with this winter weather we are having!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki zestaw dresy + bluzka fajny, idealny na aktualny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę że sporo osób zamawia z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluzka wymiata. Jest na prawdę świetna. Lubię takie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie największy szał zrobiły pierwsze dresy, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z zaprezentowanych rzeczy najbardziej spodobał mi się T-shirt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  21. I liked the first pants I sent you a kiss and thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatni komplecik jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię od nich sportową odzież i mam kilka rzeczy
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ten komplet, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też muszę kupić sobie jakieś dresy :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru