GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 12 listopada 2020

2547. Balea Creme Bad Südseeliebe płyn do kąpieli papaya i lilia

 Witajcie!

Dziś czas na relaks w kąpieli.

Będę mówić o Balea Creme Bad Südseeliebe płyn do kąpieli papaya i lilia.

Słowo od producenta: "Kremowy płyn do kąpieli Balea Südseeliebe nawilża skórę, która po kąpieli będzie aksamitnie miękka. Zainspiruj swoje zmysły uwodzicielskim zapachem. Cenna woda różana i składniki nawilżające nadają skórze elastyczność i miękkość. Delikatna kompozycja zapewnia przyjemne chwile pielęgnacji."

Produkt w okazałości:





Od producenta:




Skład:



Otworek:


Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik ten znalazłam w DM za ok. 3  zł.
    Zapach słodki, kwiatowy.
  Konsystencja pienista piana.
   Opakowanie i pojemność: butla plastikowa, w tonacji pudrowego różu z elementami granatowych napisów od producenta. Pojemność: 750 ml.
  Wydajnośćbardzo dobra. Produkt powinien wystarczyć na kilka miesięcy użytku.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że produkty do kąpieli od Balea używam już od wielu lat. Są to moim zdaniem obecnie najlepsze myjadła do ciała, które swoją wydajnością, niską ceną i niesamowitymi kompozycjami zapachowymi biją o głowę o wiele droższe mazidła z tej samej kategorii. Zawsze jak jestem na południu Polski - czyt. w okolicach Czech - muszę zajrzeć do drogerii DM, aby nakupić na zapas kolejne sztuki tychże płynów do kąpieli. Nie zliczę już doprawdy ile sztuk tych płynów zużyłam. Powyższy płyn do kąpieli z papaya i lilią jest w ścisłym gronie moich faworytów. To już moja druga, albo trzecia butla owego specyfiku. Co by tu dużo mówić: uwielbiam go! Przede wszystkim, ów produkt świetnie nadaje się do wieczornego relaksu, po całym ciężkim dniu roboczym. Dobrze oczyszcza ciało z brudu i kurzu dnia powszedniego, nie zostawia lepkiej warstwy i nie wysusza. Jest także wydajny - aplikacji do bieżącej wody ok. 50 ml wystarczy, by stworzyć niesamowity nastrój; ot piana, piękny zapach i błogość... Płyn do kąpieli rozpieszcza zmysły, sprawiając, że czujemy niczym w morzu pełnym owoców egzotycznych i pływających dookoła lilii. Coś wspaniałego... Warto dodać, że produkt nie podrażnia, nie uczula. I tu jako ciekawostkę dodam, że eśli nie macie wanny spokojnie możecie go także używać pod prysznicem - będziecie równie zachwycone. Polecam Wam zatem tegoż przyjemniaczka kąpielowego. Ja sama z pewnością jeszcze do niego wrócę nie raz!
 Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

57 komentarzy:

  1. I use a lot of Balea products! Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię płyny tej marki. Stosuję je jak zwykle żele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam, ale po takiej recenzji aż trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki Balea, szczególnie uwielbiam ich żele pod prysznic. Robią to co robić powinny, czyli dobrze oczyszczają, a przy tym pięknie pachną i nie wysuszają skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam produktów tej firmy, ale skoro polecasz, to chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to żałuję,że teraz mam tylko prysznic....

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing review
    Have a good day
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. W takich momentach żałuję, że nie mam wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam już żele balea ale płynu do kąpieli jeszcze żadnego. myslę, że by mi się spodobał kocham pianę i ładne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  10. Również go stosuję i bardzo lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. I still miss Balea's violet collection, it was my favourite scent.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute review! I'd like to try the cosmetics. Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć. Akurat dziś zakupiłam płyny do kąpieli z Yves Rocher. Skusiłam się też na szampon do włosów , kremy do rąk i krem przeciwzmarszczkowy , który był gratisem do zakupów. Pozdrawiam cieplutko 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robię u nich zakupy i jestem zachwycona. Jak sie jest stałym klientem można dostać spore zniżki :D

      Usuń
  14. Wonderful! Definitely something to stock up for the winter months and beyond!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie klimaty więc jak dla mnie najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę nie mogę nigdzie znaleźć produktów Balea (wybacz za napisanie nazwy ,ale nie wiem jak to się odmienia 😁) ,A chętnie bym przetestowała bo sporo dobrego o nich czytałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z marki Balea miałam jedynie żele pod prysznic i mega je lubie. Niestety aktualnie nie mam wanny tylko prysznic ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola guapa, no conozco la marca, pero ese jabón me parece muy buen producto. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś jakiś żel Balea i rzeczywiście fajnie się sprawdził. Tani i dobry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam specyfiki do kąpieli, mam w domu całą półke i używam na zmianę. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie jego zapach, bp połączenie papai i lilii wydaje mi się dość nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie połączenia zapachowe, myślę że by się u mnie spisał ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś ich płyn do kąpieli w wersji papaja, ale chyba nie w połączeniu z lilią ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dość, że dobry, to jeszcze bardzo tani. Też chcę taki. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej jestem ciekawa jak on pachnie:) Pewnie też bym polubiła:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pięknie pachnące płyny do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę sobie w końcu zamówić jakiś płyn do kąpieli z tej marki, bo wiele dobrego o nich czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Płynów do kąpieli nie kupowałam, ale zapachy żeli pod prysznic mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa jego zapachu, bo Balea ma je świetne, a papaję uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. It's definitely great ... I miss the bathtub quite a bit after the reconstruction of the bathroom ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam, aż ten żel do kąpieli z papai od Balea trafi na rynek indonezyjski ... Jestem zainteresowany jego użyciem.

    OdpowiedzUsuń

  32. Thanks for the recommendation, it looks great, I send you a kiss and I wish you a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam, ale mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również od czasu do czasu sięgam po płyny z tej firmy :)
    Ten zapach miałam okazję testować - obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś miałam sporo produktów tej marki ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tej firmy miałam tylko żele pod prysznic, szampon i odżywkę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja to jeszcze nigdy w życiu nie miałam żadnego produktu Balea, nie wiem jak to się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta firma nigdy nie zawodzi . Choć dla mnie Balea i Isana są podobne .

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż wstyd powiedzieć ale prócz żeli do kąpieli nie miałam nic z tej marki i generalnie wiem że jest tak mnóstwo dobrych opinii na jej temat to i tak mało ona mnie zachęca do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  41. Balea ma cudowne produkty, miałam żel pod prysznic o zapachu cukierków i był genialny, szkoda, że nie mam tej drogerii u siebie w Szkocji.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru