GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 marca 2017

1394. Przesyłka z Zaful.com cz. 1!

Witajcie!

Dziś pierwsze cudo, jakie do mnie przybyło z Zaful.com.

Oto i ono.

Kurtka zamszowa:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!


Kurteczka powyższa jest naprawdę miła w dotyku i wygląda całkiem zacnie.
Jedynie do czego bym się mogła przyczepić to jej długość...
Sądziłam, że choć będzie sięgać do pupy, a nie li do pasa.
Ale nic to, na lato i tak się nada.

Dla przypomnienia:

Kurtka zamszowa (rozmiar M): Klik!

A Wy lubicie kurtki tego typu?

Kathy i Leon

PS. Siedzę i dumam nad wiosennymi butami właśnie.
Podobają mi się normalnie wszystkie: Klik!

77 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ale dla mnie zdecydowanie za krótka. Nawet na lato. Lubię jak przykrywa mnie trochę z tyłu tego typu wdzianko 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą kurtkę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's nice! I would need an L size.
    Have a loely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kurteczka :)
    Ja wole chyba nieco dłuższe, ale taką tez bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszam się że jak będzie ciepło i gdzieś się wybierzemy za miasto to kurteczka się nada:)

      Usuń
  5. Bardzo fajny krój! Tylko kurde wygląda jakby zwyczajnie była za mała. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ramionach jest dobra, ale za krótka w długości

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kurteczki ;) Tak jak mówisz na lato jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna, ale też myślę,że nieco za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, mam podobną tyle ze czarna

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kurtka i świetnie w niej wyglądasz pomimo tego, że mogła być odrobinę dłuższa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fason i kolor bardzo ładny . Co do długości to ja zawsze mierzę się centymetrem przed zamówieniem w chinskim sklepie, najbardziej mnie drażni gdy kurtka czy płaszcz ma krótkie rekawy...

    OdpowiedzUsuń
  11. kurteczka jest świetna, mam podobny model ale w kolorze czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla młodych osób taka kurteczka mi się podoba. * Jest też Jasienica w powiecie bielskim i ta mi przyszła do głowy, bo ją znałam. Tej koło Krakowa, nie. Dziwiłam się więc i pomyślałam, że zamiast Krakowa będziecie chodzić po górkach :). Jeśli jest jakieś ciekawe miejsce do noclegu tak blisko Krakowa też bym je wybrała. W samym Krakowie trudno o spokój. Mam nadzieję, że wypad będzie udany. Ponadto już wiem, że jest też Jasienica blisko Krakowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. krój świetny :D ja jednak wolałabym chyba ekoskórę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam takie ramoneski, ale staram się unikać sprzączek, które mnie irytują nie wiedzieć czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kochana kurteczka :)

    Miłego i słonecznego dnia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kurteczka ;) To taki must have w każdej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna kurteczka, tylko długość nie moja, lubię do bioder

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem nieła, ale szkoda że taka krótka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna, niestety mi taki krój nie służy :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Do sukienek będzie wyglądać świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramoneska to moje must have w szafie :D Juz widzę ją z sukienkami :D ...dobra wiem jest Twoja :D ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Do sukienek będzie idealna! Świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, ale moglaby byc nieco dluzsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie ta KURTKA byłaby zdecydowanie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna, tak jak piszesz na pewno nada się na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie Ci w tej kurtce, podoba mi się ale nie lubię jak kurtki nie zakrywają siedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogólnie jest bardzo fajna ale faktycznie mogłaby być ciut dłuższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem ładna, tylko no właśnie, długość nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka tylko ja bym ją rozpiela, stylizacja na luzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam płaszcz zamszowy:) i jestem zadowolona z niego tyle że pranie i konserwacja już takie fajne nie są...

    OdpowiedzUsuń
  31. jakby była troszkę dłuższa to ok:)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna jest ta kurteczka :) sama zastanawiałam się nad jej zamówieniem, ale przerażała mnie ta długość właśnie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda ładnie, nawet że trochę krótki! Następnym razem sprawdź dokładny rozmiar żeby sie nie pomylić.
    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  34. kiepski krój. ja wolę wcięte i bez kołnierzyka

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna, ale faktycznie ciut krótka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie w niej wyglądasz :)
    Choć rzeczywiście mogłaby być troszkę dłuższa ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie podobają mi się takie krótkie kurtki, zawsze mnie śmieszy noszenie takich, bo jaki to ma sens?;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna, szukam podobnej od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajnie wygląda , lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ja lubię takie kurteczki! Zwłaszcza jeśli prezentują się tak doskonale i są wygodne. A długość... hmmm - teraz taka modna. Mam podobną, tylko czarną. Sprawdza się ok.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za taką długością.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurtka fajna, moja córka podobną ostatnio kupiła i też narzekamy na długość odrobinę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię, bardzo lubię nawet... ale jedynie, co bym w niej zmieniła, to długość, tak jak Sama napisałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana, mimo że kurtka krótka to i tak super leży :)

    OdpowiedzUsuń
  45. It's very beautifull jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurteczka trochę za krótka, ale do np. sukienek powinna być idealna. Ja preferuje raczej czarne kurtki. Ramoneska musi u mnie być ^^ Wolę chodzić bez kurtki, ale gdy jest zimno to po prosto ją zakładam. Nie chcę marznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful jacket. I don't like this color but model is so nice!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie najgorsza, ja musiałabym mieć jednak dłuższą :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru