GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 4 marca 2017

1369. Paznokcie na dziś, cz. 44

Witajcie!

Dziś pazurów dumna pora.

Oto moja propozycja zdobienia na Dzień Kobiet:







Użyte produkty:

od góry od lewej: baza Silcare; lakier hybrydowy nr 920 z serii Color It; Effective Nails UV Nail Polish Gel Splash Pop; Victoria Vynn Pure Color nr 039; top Silcare.
od dołu: pędzelek do zdobień


Na odtłuszczone i pozbawione skórek pazury, nałożyłam cienką warstwę bazy, utwardziłam w lampie LED 1 minutę.

Teraz czas na zdobienie:

a) połówki kolorowe

Za pomocą taśmy klejącej podzieliłam płytkę pazura na dwie części, po czym każdą pomalowałam dwiema warstwami wybranych kolorów, utwardzając każdą warstwę z osobna po 1 minucie.
A więc, odcień malinowy to 920 a różowa różowość: Splash Pop .

b) róża

Za pomocą cienkiego pędzelka i koloru 920 wykonałam kontury róży, następnie na środku naniosłam pojedynczy brokacik z lakieru  Victoria Vynn Pure Color nr 039. Całość utwardziłam w lampie po 1 minucie.

c) brokat

Pazury pomalowałam dwiema warstwami różowa różowość: Splash Pop, utwardzając każdą warstwę z osobna po 1 minucie. Na to dodałam warstwę lakieru Victoria Vynn Pure Color nr 039.

Gdy już zrobiłam wszystko to, co chciałam, pokryłam malunki top coat i utwardziłam go w lampie.
Teraz wystarczyło przemyć cleanerem i już.

Nasze zdobienie na Dzień Kobiet gotowe!

A Wy co na pazurach dziś macie?

Kathy i Leon

PS. Wniosek po kolejnym obejrzeniu Władcy Pierścieni i następującej po tym bujnej dyskusji przedstawia się tak: tu wcale nie chodziło o krzewienie idei do rzucenia wszystkiego i gnanie na oślep ku chwale ratowania świata.
Było to raczej coś w stylu zachęcania społeczeństwa do ruszenia tyłka z kanapy i bycia bardziej fit.
Taki tam hobbitwalking.

81 komentarzy:

  1. Kolor nie w moim guście ale talent do zdobienia pazurków masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jasny róż mi jakoś nie podchodzi, ale za to drugi kolorek jak najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę taki majtkowy ten kolor ale jakoś w połączeniu nie razi:)

      Usuń
  3. Nie wiem czy sama bym się odważyła na takie połączenie, za dużo szaleństwa jak na jeden raz! ; p (jak dla mnie oczywiście).
    Ale jest to przynajmniej inne niż zawsze, coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie poszalałam bo ostatnio miałam bardzo skromne pazury:)

      Usuń
  4. Ten kolor raczej nie dla mnie, ale wyglądają pięknie jak wszystkie, które pokazujesz :-)
    Ja czekam aż pokażesz coś w szarościach, bo potrzebuję do sukienki na bardzo dużą imprezę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, szczególnie podoba mi się to zdobienie z różą. Ja ostatnio robiłam marmurkowe paznokcie i uwielbiam ten efekt. Jakby co to instrukcja wykonania jest u mnie w najnowszym poście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten mani kojarzy mi się z cukierkami:-)Nie wymyśliłam jeszcze pazurów na dziś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno w przyszłości zainspiruję się Twoim postem, ale najpierw muszę ogarnąć swoje palce i paznokcie na tyle, żeby dało się coś z nimi zrobić ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, choć kolorki nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Najbardziej podoba mi się wzór różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja znowu nie mam nic, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pazurki, mam lakiery z Color It, ale mimo bazy z Semilac zaraz odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle... ja nadal nie umiem malować sama paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wręcz kocham tak żywe kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj nieee.. zdecydowanie nie moja bajka! Za dużo różu. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt, podziwiam umiejętności ;)
    P.S. wysłałam odp na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety różu nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne :) i namówiłaś mnie do obejrzenia władców jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie kombinować ze wzorkami, jednak ostatnio nie bardzo mam na to ochotę. Zdecyduje się chyba na samą czerwień! Ale propozycja jak najbardziej na plus ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne kolorki :) Mnie teraz wzięło na burgundy ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie różowiutkie :) Pod ten piękny, słoneczny, wiosenny dzień jak znalazł. Fajna inspiracja.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł! Aż się zaczęłam zastanawiać, czy przespałam już tydzień marca, jak piszesz o Dniu Kobiet, a dopiero co był ostatni dzień lutego, ale zerknęłam w kalendarz i trochę się uspokoiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Środkowy palec rządzi! Lubię róż. Wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdobienie, w końcu coś przywołującego wiosnę i lato - super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Różyczka fajna, ale nie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cute manicure, but I'm pink and red do not really like. At me now design with snowflakes and snowmen will soon show. Yesterday came out a review on the spring design, come look.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie paznokcie. Ja nie mam za bardzo wprawy w malowaniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne masz pazurki, a ja mam bez kolorów. * Pozdrawiam i myślę, że pojechałaś, lub dopiero pojedziesz na wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam jakiś wzorek na paznokciach. U mnie wieje nudą :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja własnie zbieram się za wykonanie jakiegoś fajnego zdobienia na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zatrudnię Cię do robienia pazurków ;) masz kochana talent ! :*
    Ja mam hybrydę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba :) świetny motyw na dzień kobiet !

    OdpowiedzUsuń
  32. These are very summery colours :)
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  33. mialam tez malowac ale polamaly sie:P

    OdpowiedzUsuń
  34. Odważne i piękne :)) A ja ciągle w takich nudziakach siedzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa kombinacja choć kolorystyka nie w moich klimatach :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Dawno nie miałam różu na paznokciach :D u mnie dziś na paznokciach żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pazurki sliczne

    a co do wladcy pierscieni to nigdy nie ogladalam, nie przepadam za fantastyka

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo kobiece paznokcie! Zawsze się zastanawiałam czy połączenie różu i czerwieni wygląda dobrze, ale teraz nie mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie moje kolory, ale pomysł z pionowymi dwukolorowymi pazurkami strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię róże i kolor i wzór!

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, so bright neons ** summer inspiration)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru