GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 28 marca 2017

1393. Recenzja: Bella Cream krem powiększający do biustu

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o powiększaniu biustu za pomocą kremidła.

Będzie to Bella Cream krem powiększający do biustu.

Słowo od producenta: " This cream formulation is absorbed very quickly in to the breasts to penetrate deeply allowing maximal results that are applied directly to the target tissues. 
The end result is a visible firming and enhancing of the breasts which can also help with sagging breasts by strengthening and lifting the tissues. 
The cream accelerates the cell activation of the whole breast, uplift your breast in a short period. Moreover, the ingredients could efficiently resist tissue loosening, help enhance and uplift the breasts in one time, and make your body line even more attractive.

Main Ingredients: 
Extract of Kigeline, Extract of green papaya and Pueraria Mirifica

Specification:
  • Brand new
  • Netweight :100ml
  • Quantity:1x cream

Results (for reference):
  • 1-2 days: The Preliminary Stage
    The cream penetrates into the breast cells, enhance the growth of mammary glands and tissues.
  • 7-9 days: The Cell Activation Stage
    You will feel slight swelling pain in the breast. Use the cream continuously to achieve the full development of your bust.
  • 20 days: The Growth Stage
    Your breast obviously becomes fuller and firmer. Use the cream daily to regain your breast firmness and tender.
  • Over 1 month: The Stabling and Moisturizing Stage
    Depend on individuals, your breast will grow about 6-8 cm. You can massage your breast with the
  • cream 3-5 times a week to resist the gravity and keep them firm and tender.

How to use:
Step 1: Spread the cream to the breast all around, but avoid contacting the nipple.
Step 2: The body slightly to bend down, both hands pat the breast base, and upwardly pushes 10 times of each.
Step 3: Pushes from the armpit to the cleavage 10 times of each.
Step 4: With the middle finger and the ring finger, pulls several time

Caution :
1. pregnant, breast-feeding and infant and children should not use this product.
2. If you use the physical condition of discomfort discontinue use and consult a physician.
3. Do not place in high temperature, humidity, direct sunlight, in order to avoid product deterioration.
4. Keep out of the infant is not easy to get it.
5. contains high unit plant extracts, please use the product after unpacking completed within four months, in order to maintain product performance.

WARNING: This breast cream is only for external use, in the course of the event pruritus, discontinue use until the skin is completely back to normal."

Mazidło w pudle:




W tubie:



Od producenta:








Skład:




Otworek:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność
 produkt dostałam od Tosave.com, o którym pisałam tu: Klik! Normalnie można go ucapić tu za ok. 3 $. 

  Zapach: przyjemny, ciepły, trochę słodki.
 Konsystencja: kremowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w charakterze białej tuby z elementami różowości i brązowymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: dobra. Taki produkt starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że mam bzika na punkcie kremów do powiększania cycków. Nie zliczę doprawdy, ile podobnych ziomków już przetestowałam. Jedne sprawdziły się lepiej, inne - nieco gorzej. Jednak doprawdy jeszcze żadne mazidło tego typu nie obiecywało aż 6-8 cm przyrostu masy biustowej, jak ów cudak z 
 Bella Cream! Tak więc, gdy tylko o tym przeczytałam, stwierdziłam, że po prostu muszę ten krem mieć! Czy zatem dokonał cudów i sprawił, że mam teraz cyce jak donice? Raczej niekoniecznie... Mimo, że stosowałam kremidło sumiennie od stycznia, rano i wieczorem, wsmarowując je (objętość równa ziarnku grochu) ruchami okrężnymi według wskazówek zegara, obwód moich piersi nie uległ drastycznej zmianie... Zauważyłam co prawda większą jędrność biustu i taką jakby "zbitość" tkanki gruczołowej w nim, ale to na pewno nie jest 6 cm więcej, a jedynie może li 1-2 cm? Chłop również nie zanotował jakiejś drastycznej zmiany w wyglądzie biustu mego; stwierdził za to głosem znawcy natury kobiecej, że pewnie "spuchłam" tu i ówdzie jak co miesiąc. Tak więc, mimo, że produkt nie zapchał mnie, ani nie uczulił i był wyjątkowo wydajny, nie wrócę do niego ponownie. A szanownego producentowi tegoż specyfiku życzliwie radzę przystopować z obiecywaniem tzw. gruszek na wierzbie.
Ocena: 3/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

80 komentarzy:

  1. Gdyby takie kremy rzeczywiście działaly to rozchodziłyby się jak świeże bułeczki a sylikony poszłyby w odstawkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech to prawda... ale to w takim razie po co było pisać o tym spektakularnym powiększeniu?;p

      Usuń
  2. He he no tak to raczej jest z kremami do biustu. Dobrze, że chociaż ujędrnił 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w powiększające działanie takich kremów... Fajnie, że poprawia jędrność biustu, ale szkoda, że nie zapewnienia producenta były trochę inne...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nad tym bardzo ubolewam... nawet chłop się śmieje ze mnie, że jak w styczniu zobaczyłam ten krem to tak jakbym operację cyców miała mieć w kremie, a wyszło cóż... ;p

      Usuń
  4. Moze ja przy D juz nie powinnam powiększac :P :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też kobiety łapią się jeszcze na takie "cuda". ;) Poprawianie jędrności owszem.. ale powiększanie? Ja nie wiem, chyba mój wrodzony cynizm chroni mnie przed wiarą w bajki. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz lepiej sobie niczego powiększać nie bede

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wierzę w takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego kremu który by powiększał biust.Ale dobrze ,że chociaż ujędrnia bo niektóre kremy do tej partii ciała nawet tego nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  10. It's difficult to see results with this kind of product.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem żaden krem nie poprawi tego czym hojnie nie obdarzyła matka natura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe wierzę, że krem może powiększyć biust. Bardziej ujędrnić może?

    OdpowiedzUsuń
  13. heheh takie to kremy do biustów są ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś zawsze sceptycznie podchodzę do takich powiększających i odchudzających cudów;) O ile jeszcze te "odchudzające" jakoś mogą wygładzić cellulit i faktycznie dać ubytek jakiegoś 1 cm, to nie wiem czy "powiększacze" zadziałają, ale jak znajdę u Ciebie recenzję takiego co działa to na pewno zakupię, bo mój dekolt nie grzeszy największą pełnością ;) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś tak średnio mnie kusi ;( :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie nie ma co oczekiwać cudów. Krem sam z siebie nie ma jak zrobić nam biustu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. w takie kremy to ja nie wierzę hehe ale spróbować czemu nie

    OdpowiedzUsuń
  19. E, lubię swój rozmiar C i takie kremidło mi nie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam takiego kremu, ale chętnie kiedyś spróbuje :)
    Ten produkt jednak sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  21. I wouldn't be able to use that cream as it contains parabens.
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze, ze nie tylko ja mam obsesje na punkcie takich produkow

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, nie - parabenów w biuście nie chcę, a na rozmiar nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie używam takich specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Często słyszałam, że te wszystkie kremy do biustu mimo obietnic jakoś szału nie robią :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój biust jest w sam raz i nie chciałabym go powiększyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie obietnice, szkoda, że 20 cm nie dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie wierzę w takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi przydałoby się zmniejszyć :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet nie wiedziałam że są takie kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. tak to jest z tymi cudownymi kremami :p dobrze, że chociaż jędrność poprawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahahah tak czy siak ja nie potrzebowałabym, jak wynajdą na zmniejszenie to daj znać!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czyli otrzymałaś efekt opuchlizny^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Teraz to by mi się przydał krem o odwrotnych właściwościach :D Ale fajnie że przynajmniej ujędrnia :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tam swojego biustu powiększać nie zamierzam:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używam tego typu produktów, mój Ukochany jest zadowolony z obecnego:)

    OdpowiedzUsuń
  37. kiepsko.. chociaż w działanie takich cudaczków nie do końca wierzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie kupuję takich produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Raczej nie bawię się w takie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja tam w cyckowe mazidła nie wierzę :D i wcale po nie nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie rozumiem jak można stosować kremy do powiększania piersi i czy ktoś serio wierzy w ich działanie? Ważne to żeby akceptować swój rozmiar biustu i nie starać się tego zmienić jakąś chemią.

    Nie bałaś się smarować takich miejsc kremem z Chin za 3$? Jak dla mnie jest to nieodpowiedzialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieodpowiedzialna to jest jazda po pijaku. Umiem czytać składy kosmetyków. Nie widzę w tym nic czego bym mogła się bać ;)

      Usuń
    2. osobiście bałabym się smarować piersi czymś co posiada parabeny, nie są zbyt dobre dla zdrowia

      Usuń
  44. Pierwsze słyszę o takim produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie by było, żeby te kremy działały cuda...

    OdpowiedzUsuń
  46. kiedyś mój biust był bardzo okazały, zmalał wraz z wagą.

    OdpowiedzUsuń
  47. Haha, fajna recenzja z jajem:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tam nie wierzę w takie preparaty.

    OdpowiedzUsuń
  49. To nie dla mnie. * Z Jasienicy do Krakowa jest trochę drogi. Chyba, że jest zmiana planów :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Któż lepiej tego nie sprawdzi czy krem na bimbałki działa jak nie nasi mężczyźni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psyt mój mi mówi jak coś większe są ze dupa też mi urosła :D

      Usuń
  51. Nic co powiększa u mnie nie jest potrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. W powiększanie cyców to nie wierzę, ale dla jędrności bym mogła jakiś kremik przytulić do piersi :p ten tu jak widzę producent dużo obiecywał, ale chyba liczył na placebo u kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hmm I don't use these kind of creams =)

    OdpowiedzUsuń
  54. Haha, trochę śmiesznie to brzmi "do powiększania biustu..." xD Ktoś w to wierzy? :P

    OdpowiedzUsuń
  55. A czy ktoś ma coś na zmniejszenie tych gałganów? :D

    OdpowiedzUsuń
  56. reminds some 90-ies cosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  57. A niech zrobią w końcu taki krem, co będzie działał! Bo teraz, to tylko kuszą tymi obietnicami...

    OdpowiedzUsuń
  58. O proszę produkt na cycki :) Kiedyś rozmawiałam ze znajomą doktor na temat takich kremów niestety stwierdziła, że takie kremy to bubel. Szkoda bo przydało by mi się kilka centymetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nawet nie wiedziałam ,ze jest taki krem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Cóż, mówi się, że wiara czyni cuda ;) może poprostu polubiła byś swoje piersi? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Taki efekt u mnie potrzebny nie jest, już nie mówiąc o tym, że w bajki nie wierzę :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie spodziewałam się żeby działał zbyt dobrze mówiąc szczerzę, ale co najmniej nie dstałaś jakiegoś uczulenia ani niczego innego =)
    Pozdrawiam!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  63. hahahah świetne podsumowanie :D nie no nie ma co liczyć, że kremik nam doda cm :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Nigdy nie wierzyłam w cudowne kremy, tabletki i herbatki na powiększenie cycków, szkoda pieniędzy i zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  65. A na zmniejszenie coś znasz? To ja chętnie użyję. ;p

    OdpowiedzUsuń
  66. Spróbować można, choć z góry wiadomo, że to pic na wodę fotomontaż :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Widziałam nie raz podobne cuda w sklepach i w internecie, ale nigdy w to nie wierzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Hehe recenzja dobra :D Nie wierzę w takie cudaki niestety, szkoda, że nie działają :)

    OdpowiedzUsuń

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru