GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 19 marca 2017

1384. O świeczce dla Leona słów kilka...

Witajcie!

Dziś sobie poświecimy.

Ale nie byle czym!

Będzie to osobista świeczka Leona z firmy Archisport , którą otrzymałam w ramach giftu na spotkaniu blogerek w Poznaniu: Klik!








Jak wiecie, nie jestem jakąś fanką ani maniaczką świec.
Mogę się na nie popatrzeć na innych blogach i powyobrażać sobie zapachy.

Ale nie korci mnie do robienia zakupów w sklepach typu Yankee za miliony monet w celach wąchania i wdychania oparów świecowych.

Nie mniej jednak, spersonalizowana świeczka od Archisport, a raczej podstawka pod tea light, to miła rzecz.
Ładnie wykonana, z uroczym wyżłobieniem w drewienku, z zapalonym weń tea lightem, uprzyjemnia nastrojowe, wieczorne chwile przy herbacie.

Myślę, że to bardzo sympatyczny gadżet i nie zaszkodzi go u siebie w domu mieć.

A Wy lubicie wdychać świecowe opary?

Kathy i Leon

PS. Dopisek z Gdańska: szwendamy się po bałtyckim nabrzeżu, zbierając muszelki i bursztyn.
Po pysznym grzanym winie nabrałam kurażu i zanurzyłam wczoraj duży palec u nogi w wodzie i mnie - dosłownie - zmroziło.
Chłop natomiast (i to bez % picia!) zmoczył sobie radośnie całą stopę i się jeszcze cieszył, że cyt. "teraz to się na pewno mi noga nie spoci w butach."

45 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tych świecach a Ty masz swoją osobistą :)

    Wypoczywajcie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi to teraz za zimno by iść nad morze, a Ty już się kąpiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wyczyn z palcem:) Odważna z Ciebie kobitka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię świeczki, a najlepiej zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również przygoda ze świeczkami kończy się na oglądaniu na innych blogach i na wyobrażaniu zapachów. Taki spersonalizowany prezent to świetna pamiątka ze spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny gadżet. Ale ja nie jestem fanką świec.. zwyczajnie moja nadwrażliwość na zapachy eliminuje mnie z tego kregu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa - spersonalizowane prezenty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja świeczki uwielbiam,zwłaszcza z Yankee Candle,ale dość rzadko je kupuję,z wiadomych powodów..Taka spersonalizowana świeczka to super sprawa,ładnie w dodatku wygląda :) Miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cute idea. I'm not a candle person but I would love to have something like this!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię świece, ale nie jestem od nich uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, that looks lovely!
    Have a good Sunday

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ogromna fanka swiec! Pale w domu, na wyjazdach. Dzien musi miec zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość oryginalna świeca , bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, spersonalizowana świeczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne :) ogólnie nie lubię wdychać oparów ze świeczek, zawsze od tego boli mnie głowa. Ale bardzo lubię świeczki jako dekoracja pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładny prezent:) I wystarczy zmienić świeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love candles!
    Have a lovely sunday!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna świeczka :-) Jest twoja i tylko Twoja. :-)
    Co do Gdańska to pogoda ostatnio paskudna, ale zapraszam wiosną - wtedy jest pięknie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, bardzo lubię takie spersonalizowane gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki, woski itp. Mam na tym punkcie jakiegoś bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci, że siedzisz sobie teraz w Gdańsku, gdy u mnie ciągle pada :/ pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuż, zrobienie takiej świecy wydaje się dosyć proste, fajnie, że dostałaś taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna oryginalna świeca:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł z taką święcą dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna świeczka :) Ja z YC mam dwa zapachy i jakoś nie mam parcia na to.

    OdpowiedzUsuń
  27. No i Kathy Leonia ma swoją świeczkę! Prywatną :)
    Ooo - teraz już nikt nie powie, że to nie jej :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi jest zimno w ciepłej wodzie a co dopiero w lodowatej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny personalizowany świecznik na podgrzewacz

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś nie przywiązywałam uwagi do takich elementów dekoracyjnych w mieszkaniu. Teraz uwielbiam świeże kwiaty, świece, suszone owoce i kwiaty w wazonach :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super prezent. Ja to uwielbiam świeczki. Zwłaszcza jak się kąpię to odpalam sobie parę sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja lubię zapach świec, szczególnie waniliowy. * Mam nadzieję, że paluszek się nie przeziębił po kąpieli w morzu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Choć wygląda ładnie, staram się obecnie pozbywać zbędnych ozdób z domu. Zazdroszczę Wam tego Gdańska, ale w maju wybieramy się do Helu, a to już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam zapachowe świece. :)
    Czyli krioterapię robiliście nad Bałtykiem. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru