GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 11 marca 2017

1376. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Dziś pora na zakupiska.

Tym razem w głównej mierze są to rzeczy pazurowe.

Oto co upolowałam:

od góry: naklejki wodne do paznokci, ok. 3 zł każda, Rossman.
od środka: Dewi biały lakier do paznokci, ok. 6 zł, Intermarche; Vrenmol lakiery z efektem kociego oka, ok. 4 zł każdy; Aliexpress.com; uchwyty do zdejmowania hybryd, ok. 4 zł, Aliexpress.com.
od dołu: Vrenmol lakiery termiczne, ok. 4 zł każdy, 
Aliexpress.com.

A tu w poszczególe.

Naklejki na pazury:





Lakiery z efektem kociego oka (Klik!):


Lakiery termiczne (Klik!):


Uchwyty do zdejmowania hybryd (Klik!):



Dodatkowo jeszcze poniższe dodatki, w zapomnieniu nie ujęte w foci pierwszej.

Szablon do malowania kreski (Klik!):

ok. 4 zł, aliexpress.com


Gąbeczki do efektu ombre na pazurach vel do nakładania podkładu (Klik!):

ok. 4 zł, aliexpress.com

Wiem, poszalałam trochę z tymi lakierami i termicznymi i kociego oka, ale nie mogłam się oprzeć.
Już ze trzy razy robiłam sobie za ich pomocą manicure i jestem kompletnie nimi zauroczona.
Niby chińska rzecz za 4 zł, ale efekt jaki daje jest cudowny!
Na pewno zrobię Wam pokaz tego, co owe malutkie ziomki potrafią.

Naklejki na pazury, gąbka czy też uchwyty do hybryd wzięłam pod wpływem chwili.

Co do szablonu do robienia eyelinera to również zakup spontaniczny.
Sęk w tym, że nie umiem się nim posługiwać...

Może ktoś to ogarnia?

A Wy co ostatnio kupiliście?

Kathy i Leon

73 komentarze:

  1. Zaszalałaś, te naklejki są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne są to prawda:) miałam jeszcze inne na oku ale opanowałam się;p

      Usuń
  2. Ostatnio na Allieexpress zamówiłam etui na telefon i jestem nim oczarowana. :)
    Ciekawi mnie jak sprawdzą się te lakiery u Ciebie, także czekam na drugi wpis ze zdjęciami. Bo cena nie jest wysoka, a czasami te z Allie nie są tak genialne.
    Zobaczymy jak to będzie u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tydzień będzie pierwsze manicure z udziałem tych ziomków;)

      Usuń
  3. Ja sama pewnie nie umiałabym obsługiwać się takim szablonem :D sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy konkretne :D Ja na zakupy kosmetyczne musze sie niebawem wybrac...bo ostatnio tylko ksiązki kupowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy,śliczne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie jakość tych lakierów, zastanawiam się sama nad zakupem, bo niektóre "polskie" ceny są okropnie wysokie :) ciekawe zestawienie. Termiczne lakiery uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. szalona :D ja ostatnio skromnie, tylko podkład od lily lolo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś! Czekam na jakieś mani z wykorzystaniem lakierów - te z efektem kociego oka mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowało mnie te kocie oko - czekam na makijaże z jego użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to kocie oko na paznokciu? O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne te piórka naklejki na pazury!
    Kliknęłam już sobie w te lakiery termiczne, mam nadzieję, że sobie coś wybiorę, bo strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the stickers!
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery z Ali są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle paznokciowych dobroci <3 Ja ostatnio zakupy pazurkowe zaniedbałam, ale to dlatego, że gdzieś w maju szykuję zakup zestawu do hybryd, więc postanowiłam się na razie ograniczać w tym obszarze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG. Na prawdę wieeeeelkie te Twoje zakupy. :D
    Ja na szczęście nie potrzebuję szablonu do kresek, bo pewnie też bym go nie ogarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetne zakupy, aż mi się oczy zaświeciły, szybko pochwal się efektami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż Leonie kocie oko pliz... a szablonów do oka też nie ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmiczny ten szablon do kresek.
    Chyba bym się bała, że wydłubie sobie oko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowe te Twoje zakupy, cudne kolorki lakierów. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tak czasem poszaleć z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zakupiska :):):) Takie zakupy to ja rozumiem ... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłabym się na lakiery termiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te naklejki:)
    Jakie kupiłam sobie książkę i gąbke konjac:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaszalałaś z zakupami, piórka bardzo ładnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W życiu nie kupiłam tylu lakierów na raz! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupy faktycznie pokaźne ;) W życiu nie miałam tylu lakierów hybrydowych. Te termiczne muszą być fajne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zamawiałaś z Aliexpress.com to za zakupy płaciłaś jakieś cło? Ile czekałaś na paczkę?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaszalałaś z zakupami:) * Byłam dzisiaj z Pepą w ogródku, ja trochę popracowałam, ona trochę się pobawiła. Pozdrawiamy wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te uchwyty, dużo wygodniej mi było jak kosmetyczka ich używała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie zaszalałaś, jestem ciekawa efektów na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  32. ależ zakupów poczyniłaś. ;) ja ostatnio się wstrzymuję z wszelkimi wydatkami, jedynie w księgarniach szaleję. ;) i pierwsze szalone zakupy były na początku miesiąca, drugie będą po 15 marca i nie mogę się ich doczekać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ostatnio kupiłam sobie jedynie podkład z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezłe zakupy - czekam na ich efekty na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja muszę rozejrzeć się z tymi szablonami do oczu.Ostatnio nic nie kupuje remont pokoju wytrzepał mi kieszenie - muszę pierwsze drobić :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawil mnie ten szablon do robienia kresek, ciekawe czy ja bym ogarnela uzywanie go...
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Za taką cenę warto się obkupić w hybrydy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rzeczy, dużo słyszałam o lakierach termicznych, ale jeszcze nie miałam okazji ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post dear have a nice day 😊

    OdpowiedzUsuń
  41. I lovI love everything Kisses

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja i malowanie paznokci, to niebo a ziemia;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hoho, dawno tak nie poszalałaś! :)
    A ja miałam nadzieję, że zrobisz instruktaż jak tego szablonu używać i wreszcie zrobię sobie perfekcyjne kreski, a tu zonk... :/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru