GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 8 marca 2017

1373. Przesyłka z Rosegal.com, cz. 2!

Witajcie!

Dziś druga część przesyłki z Rosegal.com.
Tu była pierwsza: Klik!

A teraz czas na resztę dobroci.

Lakiery hybrydowe Bling (1022; 2324 )

10222324

10222324

10; 22; 2324

Kolory powyższych cudeniek (10222324) będą idealne na lato.
Na pewno wykorzystam je w niejednym manicure hybrydowym.

Dla przypomnienia:

Lakiery hybrydowe Bling: 10222324.

A Wy coś dostaliście ostatnio?

Kathy Leonia


80 komentarzy:

  1. nawet ja mam jeden lakier bling:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, rób szybko mani z tymi hybrydami bo chcę wiedziec czy tez mam sobie zamówić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamów sobie:) krzywdy nie zrobią:) dużo osób je chwali:)

      Usuń
  3. Piękne kolorki. Na pewno na pazurkach będą się świetnie prezentowały.
    Ja nawet dziś mam na paznokciach podobnych odcień do tego 23.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak wyglądają na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że ze 3 warstwy trzeba będzie nałożyć by ładnie wyglądały:)

      Usuń
  5. Czekam na Mani w ich wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj dotarła do mnie lampa do paznokci i już niedługo zacznę sobie w końcu robić hybrydę :)
    Kolory naprawdę piękne :) sama poluje na kolor przypominający pudrowy róż

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zapomnij robić przerw między hybrydami, bo sobie do szczętu zniszczysz płytkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pazury twarde jak stal. robię hybrydy od hm listopada a pazury są szczęśliwe;)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jak kolor będzie się trzymał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki, zwłaszcza ten róż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe co z nich stworzysz:) Ja moje wszystkie lakiery oddałam siostrze, nie chce mi się malować;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak się sprawdzą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam tylko jeden lakierek z Bling, ale jeszcze nie używałam go :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne kolorki:)
    Ja dostałam czekoladę ;p Na dzień kobiet oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak się sprawdzą te lakiery :)ostatnio u mnie tylko hybrydy;)
    MIłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam lakiery z blinga i jestem z nich baaardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najkosmetyczniejszego z okazji Dnia Kobiet. :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. they seems to be beautiful colours!! xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się ciekawie :) numer 24 kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweet pastels for spring start)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miła przesyłka i z pewnością będzie ciekawie wykorzystana. * Uprzyj się uprzyj, ale wiosną, gdy wszytko wokół zamku będzie zielone. "Bombowego" dzisiejszego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. The colours look nice, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice items! I like gel nailpolish.
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  24. mam każdy z tych kolorów, zamawiałam na aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam się nad zakupem hybryd, ale sama nie wiem.. moje paznokcie są bardzo wymagające, nie wiem czy przetrwają takie zabiegi. Kolory ładne, idealne na wiosnę/lato :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się kolory tych lakierów! Takie subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne kolory! bardzo je lubię :) miłego malowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe jak się sprawdzą ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Też dostałam lakiery, ale zwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że Twoja kolekcja hybryd się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zapowiadają się interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorki piękne :)
    Miłego Dnia Kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory fajne, ale ciekawe jaki efekt będzie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja ostatnio zrobilam duze zamowienie szamponetek do wlosow ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. nie mam blingów, ale wiele innych takich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te kolorki to prawdziwe cudeńka, a zwłaszcza trzeci i ostatni!
    Piękne są, rzeczywiście idealnie sprawdzą się na lato, choć nie tyko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba kolor 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorek numer 24 jest zdecydowanie moim faworytem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie zerknę jak prezentują się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem ciekawa tych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne kolory. Czekam zatem na efekty z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jutro też zacznę swoją przygodę z hybrydami <3 Piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja ostatnio, czyli wczoraj dostałam szalotkę do włosów od chłopaka ;) z malowaniem paznokci mam problem. Nie potrafię i zawsze mi wychodzi byle co

    OdpowiedzUsuń
  44. Niebieski najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Miałam tu być po dodaniu wpisu, ale tak mi czasu zbrakło. NADRABIAM! ☺
    Kolorki ładne i ciekawi mnie jak ten niebieski będzie się prezentował na płytce :) czy równie pięknie jak teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne kolorki ;) Iście wiosenne ;) Sporo dobrego o tych lakierach słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne kolory ale hybrydy to zupełnie nie nasze klimaty :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru