GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 marca 2017

1378. Spotkanie Łódzkich Blogerek II, cz. 2

Witajcie!

Dziś druga część postu o wesołym spotkaniu blogerskiej braci z Łodzi pochodzącej.
Tu pierwsza partia: Klik!

W poniższym zestawieniu przyjrzymy się natomiast darom i upominkom od sponsorów.

Tu wszystkie razem:



A tu z osobna:

New Anna Cosmetics:



Juki:



 Oillan:



AA:




Donegal:



Patatoy:



B. Loves Plates:




Equilibra:




PilomaxAADaufe (licytacja):




 Joico:



Kobiece porady:



Miravena:




Daufe:



Elixir by Nature:



Zakamarki:



Selfie Project:



Pilomax:






Zdjęcie użytkownika Sylwia Bogaj.


Dziękuję hojnym sponsorom a organizatorkom za idealną organizację całego wydarzenia.

Nie muszę mówić, że oczy mi się świecą na widok każdego z tych cudeniek, jakie czekają na mnie do testów?

A co Wam najbardziej wpadło w oko?

Kathy i Leon

80 komentarzy:

  1. Sporo upominków ;) szkoda, ze nie napisałaś takiej mini relacji ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest podany link do części relacyjnej z zeszłego tyg ;)

      Usuń
  2. Sponsorzy naprawdę hojny! Wow! Tyle tu różności. Będzie co testować :) Mi w oko wpadło masło shea - bo szczerze uwielbiam!
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałe prezenty! Szczególnie zestaw od Loves Plates przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz miała dużo testowania :D Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh dziewczyny... gdunt to dobra zabawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty. Zazdroszczę wam tych spotkań

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne, ciężko jedną rzecz wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tego, miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat nie byłam na żadnym spotkaniu blogerek, a poznałabym kogoś nowego hmm.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowinek wpadło do Twojej kosmetyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon z equilibry jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spory zbiorek. Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super rzeczy Ci wpadły :) milego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazbieralas dużo fantow - ale będzie testowanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. O kremach Oillan słyszałam dużo dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju ile wspaniałości. Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko wygląda super. Ciekawa jestem jak Ci się te rzeczy sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widaś że zadowolona jesteś ze spotkania a prezenty świetne

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne upominki ;* Masz co testować !! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka rzeczy już zaczęłam używać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajną płytkę od B. dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile dobroci <3 Ale płytka ze stemplami do paznokci najbardziej mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Ile upominków :-) Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuuu fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw kosmetyków, życzę miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę że niektóre produkty mamy identyczne do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo a lot of gifts :) Thanks at sponsors...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, szkoda że u mnie w mieście nie organizują takich spotkań, a przynajmniej ja nic na ich temat nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ho, ho, ho, sporo tych prezentów. * Oby wtorek był ładniejszy, bo dzisiaj u nas szaro. Pozdrawiamy z Pepą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Same fajowe rzeczy :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudeniek :) mam nadzieję, że pojawi się kilka recenzji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale wspaniałe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Really interesting products!!
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  34. New Anna Cosmetics zupełnie nie kojarzę, chętnie przeczytam recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się najbardziej podoba kosmetyk od New Anna Cosmetics - ta butelka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Będziesz miała dużo testowania! Całkiem fajne kosmetyki!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Na takich spotkaniach chyba najfajniejsze są prezenty ;) Nawiasem mówiąc, nie wiedziałam, że jesteś z Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wooow, tyle cudeniek :D Pozazdrościć tylko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow so many products! They look good :D

    OdpowiedzUsuń
  40. sporo tego, ale mi chyba najbardziej wpadły w oko prezenty od joico :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile Ty masz cudownosci jejku <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prezenty! :) Fajnie być na takim spotkaniu bo można spotkać mnóstwo ciekawych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  44. oh wow)) look like that meeting was a great event! so many new jars to try)

    OdpowiedzUsuń
  45. Awesome round-up of goodies, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. ile ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oh wow so many products ! Looks like Christmas to me :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tyle już się naczytałam o tych spotkaniach, fajna sprawa! A na te spotkania sa jakieś zapisy u kogoś czy jak to wszystko wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogach różnych, na grupach FB czasem są inf o takowych spotkaniach:) zależy co się trafi czasem decyduje o tym przypadek.

      Usuń
  49. Ale świetne podarunki, pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wpadło mi w oko przede wszystkim to, że jestem strasznie zacofana bo wcale nie znam tych firm!!! :/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru