GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 6 marca 2017

1371. Spotkanie Łódzkich Blogerek II, cz. 1

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z relacją z wydarzenia, jakie miało miejsce 04.02.2017 r.
Wtedy oto odbyło się Spotkanie Łódzkich Blogerek II, organizowane przez Sylwię oraz Kamilę w pełnej uroku restauracji Tubajka

Początkowa wymiana uśmiechów:


Szybka kawa:



I herbatka:





Zawieszenie oka na przystojnym choć nieśmiałym i uciekającym od aparatu kelnerze:



Obowiązkowa fota dekoracji na stole:




Jest identyfikator - można zaczynać:




Jako pierwsza wystąpiła zatem pani Agnieszka z firmy Joico. Dowiedziałyśmy się od niej wiele ciekawych rzeczy na temat marki Joico oraz miałyśmy okazję zobaczyć na żywo efekt działania prostownicy z płynem keratynowym:


Efekt przed:



Efekt po prostowaniu:


Następnie głos zabrała Ania z B. loves plates, która opowiedziała o sile marzeń i miłości do stemplowania, dzięki którym udało się jej otworzyć własną firmę. Ania przeprowadziła z nami także krótkie warsztaty odnośnie zdobienia pazurów za pomocą stempelków:



Moje twory:





Potem gościłyśmy panią Agnieszkę, rzecznika Manufaktury. Pani Agnieszka przedstawiła nam wytyczne, którymi agencje PR kierują się podczas wyboru blogerów do współprac. Ponadto dowiedziałyśmy się ciekawostek o organizacji różnego rodzaju akcji promocyjnych:




Kolejnym punktem programu było wystąpienie Beaty, autorki bloga gasky.pl. Beata, w sposób bardzo przystępny, pokazała nam kilka trików pomocnych w robieniu idealnych zdjęć:




Na sam koniec spotkania odbyła się licytacja na rzecz chorego Mikołaja oraz zbiórka nakrętek na rzecz Przytuliska w Głownie:



W  międzyczasie całej imprezy podano przepyszny obiad:




I desery, które rozwaliły system (zwłaszcza moje ciasteczka kupione w Tesco):





Wszystkie się świetnie bawiłyśmy:




I wyniosłyśmy ze spotkania mnóstwo pozytywnej energii po bezalkoholowych drinkach:




Oto osoby, które były obecne:



A to lista sponsorów:


Spotkanie było cudowne, miło było się z Wami wszystkimi znowu zobaczyć kochane!

Na dniach pojawi się na blogu druga część relacji, gdzie pokażę Wam dary od sponsorów.

A Wy w ilu spotkaniach blogowych brałyście udział?

Kathy Leonia

89 komentarzy:

  1. Widzę, że to było cudowne spotkanie i miło spędzony czas :) Oby więcej takich wspomnień i spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:)na szczęście zrobione zdjęcia będą o tym przypominać:)

      Usuń
  2. "Deserki rozwaliły system, zwłaszcza moje ciasteczka z Tesco" hah <3 uwielbiam cię za to jak piszesz :) spotkanie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D bo przyniosłam ciasteczka z Tesco a laski myślały że to upieczone przeze mnie hahahaha;p

      Usuń
  3. Widać że się działo ❤
    Uwielbiam takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo pozytywnie się działo:) dużo uśmiechu:D

      Usuń
  4. Dobrze jest tak spędzić czas ,przyjemnie i pożytecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie spotkania! Cały ogrom pozytywnej energii :) Z chęcią bym się wybrała.
    Super tak kreatywnie, miło spędzić czas w doborowym towarzystwie.
    Mniam - a jakie pyszności tam miałyście. Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się najadłam tymi ciastami że ruszać się nie mogłam;p

      Usuń
  6. Nie no pieknie! Zawsze sie uśmiecham, jak czytam o takich spotkaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna relacja. Apetyczne jedzonko. Widać ze bylo super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale może kiedyś mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super. A cioci Malkontentki nie mogłyscie zabrać?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być fajna przygoda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, szkoda, że lepiej tego kelnera nie widać na tym zdjęciu, skoro taki fajny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać o takich spotkaniach, mam nadzieję że kiedyś będzie mi dane wziąć udział w takim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W eventach firmowych brałam udział. W blogowym jeszcze nie miałam możliwości.
    Zazdroszczę, widać że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, chciałabym kiedyś być na takim spotkaniu:) Chętnie zobaczyłabym krótki kurs stemplowania i robienia ładnych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spotkanie. Lubię takie relacje i już wyczekuje drugiej części :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie super dużo ciekawych informacji aczkolwiek nikt nie podbije twoich ciasteczek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne spotkanko miałyście. Wszystkie zadowolone i uśmiechnięte i jakie pyszności. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę stemplowanko i Ankę - miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę ;) Zawsze chciałam na takie spotkanie pójść, ale od kiedy prowadzę bloga jeszcze takowego w moich okolicach nie było

    OdpowiedzUsuń
  20. O! Widzę nasze dzwonki korzenne :) Super się je zbiera ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne fajne są takie spotkania ja nie byłam jeszcze na żadnym

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się rezentuje ten murzynek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele razy powtarzałam, że takie spotkania to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. super wydarzenie! :* mam nadzieję, ze kiedyś mi będzie dane wziąć udział w podobnym :) to wspaniale mieć możliwość spotkać tyle świetnych osób :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne spotkanie. Ja to chyba nigdy nie dam rady wybrać się na takie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiadając na pytanie w ilu spotkaniach brałam udział, odpowiedź jest prosta: w żadnym :( co za smuteczek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Musiało być super! Ja jeszcze na żadnym nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To spotkanie na pewno długo Ci pozostanie w pamięci. Ja jeszcze na żadnym spotkaniu blogerek nie byłam. * Badyli miałaś zerwać do wazonu żeby puściły zielone listki, a nie zwiedzać je :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama z checią bym się na takie spotkanie wybrala, nie dość że poznajesz mase ciekawych osób tak i wiedza jest dużo większa :) efekt prostownicy - wow !

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesting post! Have a great week, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę, mnie się jeszcze na żadne nie udało załapać :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda na to, że było fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i nawet ja się załapałam na zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę! :)
    Sama chętnie kupiłabym sobie taką prostownicę, bo efekt jest naprawdę powalający :)
    Po obejrzeniu wszystkich tych zdjęć ze słodkościami mam ochotę coś upiec :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać, że było bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie spotkania blogerek to świetna sprawa :) nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w czymś takim, ale mój blog jest na etapie raczkującym więc wcale się nie dziwię, a poza tym województwo podkarpackie nie jest bogate w takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. This looks like an interesting and great event!
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  39. Oby więcej takich spotkań! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wierzę, że desery rozwaliły system :) i w pełni zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiało byc fajnie :) ja na żadnym takim spotkaniu nie byłam, ale ze mnie taka blogerka jak... no kiepska :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach ten nieuchwytny kelner ;D Widać że wyborowe towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Może kiedyś będzie mi dane wziąć udział w takim spotkaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, this is very interesting and good post.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne paznokcie! Cieszę się, że świetnie się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku zawsze chciałam na czyms takim być :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne takie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie byłam jeszcze na żadnym spotkaniu. Widać, że świetnie się bawiłyście.

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać, że było miło i przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Biedny ten kelner jak tak cały czas musiał przed wami uciekać :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że się zmotywowałaś do napisania relacji, super :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta Pani Agnieszka jest bardzo podobna do Pani Agnieszki Piskały, która jest dietetykiem :)

    Pozdrawiam,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  54. What a great Event! The Photos are interesting :)

    lovely Greetings

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale fajna imprezka :D Piękne i radosne dziewczyny,dobre żarełko,przystojny kelner i torby pełne kosmetyków :D
    Sama brałam udział w kilku spotkaniach,bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Krótko mówiąc świetnie się bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Takie spotkania są świetne. Można wymienic sie doświadczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawa relacja - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nice event))) always inetersting to take part un sych meetings

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie jestem na tyle ogarnięta żeby sie spotykać ;( nie byłam na żadnym.

    OdpowiedzUsuń
  61. What a charming blog event in Łódź. The chocolate cake looks so yummy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru