GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 marca 2017

1366. Przesyłka z Rosegal.com, cz. 1!

Witajcie!

Dziś zapraszam na pierwszą część zamówienia z Rosegal.com.

Oto co do mnie przybyło.

Odkurzacz na wągry:

Klik!

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!


Klik!

Klik!

Klik!


Klik!


Klik!

Klik!

Powiem Wam, że coś podobnego widziałam na filmiku u Kretki: Klik! i nie mogłam się powstrzymać, aby nie zamówić tego cudaka.

Jak na razie jestem po pierwszym teście i powiem Wam jedno - to działa!
Zasysa wągry i wyciąga je niczym Harry Potter magiczne fasolki z kieszeni.

Na pewno zrobię post mówiący więcej o tym, jak używać i jak stosować ów odkurzacz do wągrów.
Dlatego bądźcie czujni!

Dla przypomnienia:

Odkurzacz do wągrów: Klik!

Czujecie się skuszeni?

Kathy i Leon

86 komentarzy:

  1. Odkurzacz na wągry??? Czego to nie wymyślą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie jakąś bardziej specjalną nazwę ma, ale Kretka na to odkurzacz mówiła więc ja również tak mówię:D

      Usuń
  2. czekam na recenzję tego cudaka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śmieszne urządzenie! Koniecznie zrób recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. wow nie wiedziałam że są takie przyrządy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano są rzeczy o którym się filozofom nie śniło;p

      Usuń
  5. A curious gadget!
    have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czasem oglądam Kretkę :)
    Fajne innowacyjne nowości. Czekam na testy i recenzje.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, to mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzka wyobraźnia nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też widziałem to urządzeni i jest ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. CZEKAM na post odkurzaczu, bo się skusze na bank :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie widziałam czegoś takiego jak odkurzacz na wągry, nawet nie wiedziałam, że istnieje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że takie urzadzenie istnieje - używałam plastrów, ale u mnie średnio się sprawdziły. Mam problem szczególnie z nosem, wiec chyba złożę urodzinowe zamówienie u rodzinki za kilka miesięcy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, jaka śmieszna nazwa :-) Mam nadzieję ,że dobrze spełnia swoje zadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też widziałam go u Kretki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam wągrów; wynalazek mnie powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli to rzeczywiście działa to niezły wynalazek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Czego to Chińczycy nie wymyślą ;>

    Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaintrygował mnie ten odkurzacz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zaintrygował mnie ten odkurzacz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję tego odkurzacza! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też widziałam ten filmik, urządzenie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe urządzonko :) Fajnie jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojcie! czuję sie skuszona! :D czekam na jakas wieksza recenzje!
    ps. pierwszy raz sie spotykam z takim cudenkiem! :D
    ��������

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurcze, nigdy nie słyszałam o takim cudaku :) z chęcią zobaczę jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, dziwne urządzenie ale grunt że działa

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno będę czujna, bo urządzenie wydaje się być wybawieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też u kretki go oglądałam i bardzo mnie zaciekawił. Tylko po takim zabiegu należy robić zimne okłady aby zamknąć pory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że nie tylko ja oglądam TheKretka?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudak, pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe to :) fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale kuszący wynalazek ! Testuj testuj i pisz porządną reckę ! Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie powiem o czym pomyślałam najpierw jak to zobaczyłam :o

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko! Brzmi i świetnie... i strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. łał.... może z tego być miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaskoczyłaś mnie tym urządzeniem.To absolutna nowość dla mnie. * A może te inne badyle w wazonie by puściły zielone listki. Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz słyszę o takim urządzeniu...miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglada przerażająco 😜 Czekam na szerszą recenzje 😜

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej, pierwszy raz widzę coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz widzę takie coś! A walczę z tymi paskudztwami na nosie od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. To dopiero wynalazek:) Nie mogę się doczekać na więcej informacji o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow czekam na recenzję i info czy to rzeczywiście działa.

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurczę, ale cudeńko. W życiu czegoś takiego nie widziałam, super, że działa:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Me encanta, yo quiero uno! Deseando ver tu rewiew .Besos

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam, ale po obejrzeniu filmu u Kredki jestem zachwycona. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiedziałam, że w ogóle jest coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeżeli to działa to chce 😀

    OdpowiedzUsuń
  49. wygląda przerażająco :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Widziałam na YT ale chyba trochę bałabym się używać xD

    OdpowiedzUsuń
  51. Porównanie do Harrego Pottera i fasolek po prostu boskie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bym się skusiła. Taki wynalazek byłby dla mnie zbawieniem

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, ciekawe ile to cudeñko kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  54. o kurcze, ale kusisz! przydałoby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiedziałam, że coś takiego jest...ciekawe to, to:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przyznam, że to intrygujące urządzenie :D czekam na post ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Też widziałam ten filmik. Jestem ciekawa, czy Ci się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  58. ;)

    Bem interessante esse produto!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. That looks like a really interesting gadget!
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  60. Hahahahahaha, posikam się, odkurzacz na wągry, hahahahahaha. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Great post but the firs time I see this products!

    OdpowiedzUsuń
  62. Przydałoby mi sie to. Oglądałam gdzies filmik jak jakieś laski to używały i juz wtedy mnie zaintrygowało

    OdpowiedzUsuń
  63. ciekawy produkt :) jeszcze o takim urządzeniu nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru