GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 marca 2020

2347. Na chorobę!

Witajcie!

Dziś będzie mokro, pociągająco i kaszląco...

Dopadło mnie w zeszłym tygodniu przeziębienie, które - bo na pewno będą pytania - nie jest sławetnym koronawirusem.

Generalnie zaczęło się - jak zawsze - od bólu głowy i gardła.
Teraz do akcji wkroczył katar i delikatnie pokasływanie.

Podejrzewam, że to efekt przewiania po ubiegłotygodniowej wizycie w Krakowie u znajomych, gdzie to radośnie łaziliśmy sobie po mieście, nie zważając, że pogoda temu nie sprzyjała za bardzo.
Sprawcami mojego złego stanu zdrowia mogą być też osoby z pracy, które łażą z katarem i kaszlem coby ich zarazkom było raźniej.

Mogłabym co prawda olać wszystko i udać się po L4 do lekarza, ale to na pewno skończy się antybiotykiem... i leżeniem plackiem w łóżku.
A ja nie mam tu czasu na chorowanie, bo przecie ślub już tuż tuż - zostało li półtora miesiąca! - a jeszcze kilka kwestii mamy do ogarnięcia.

Trzymajcie kciuki, by te wirusy szybko ode mnie uciekły...

PS. O drugiej części ślubnych perypetii na pewno napiszę niebawem, bo sporo osób się mnie pytało, jak tam moja firankowa tudzież prześcieradłowa kreacja się ma.
Dla niewtajemniczonych: Klik! i Klik!

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Umarım en kısa zamanda iyileşirsin...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wirusy to tam się antybiotyków nie powinno dawać ;) Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear Kathy, I wish you good health. Get well soon!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hope you have a very quick recovery, look after yourself. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie choruję, antybiotyków nie miałam od 9 lat. Zresztą w moim życiu nie mam czasu na leżenie, zbyt dużo ciekawego się dzieje. Kuruj się szybko ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowia, ja się niemal nie przeziębiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się Kochana. Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you very much for the interesting entry )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki, zeby wszystko było tak, jak sobie wymarzyłas i życze dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia, u mnie też chorobowo zaczęło się od braciszka i cały dom chory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio chorowałam ale ludzie panikują niepotrzebnie ....

    OdpowiedzUsuń
  13. O wiele większym zagrożeniem niż koronawirus jest zwykła grypa.
    Zdrowia życzę kochana 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowiej kochana! Ale super, że ślub tak blisko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby choróbsko jak najszybciej cię opuściło 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam wlasnie to samo. Życzę zdrówka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Owocnych przygotowań do ślubu , a chorobą niech ucieka jak najdalej. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam w klubie przeziębionych. Ja przemokłam na wycieczce no i mam. Odganiam od nas choroby i to szybko. Won ćwoki! hehe Wracaj szybko do zdrówka kochana. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. nie można chorować! nie przed ślubem :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, pogoda bywa obecnie zdradliwa. Jak więc nagle zawieje, to może człowieka przewiać podczas latania po mieście, ściągając różne przeziębienia. Mam jednak nadzieję, że prędko wydobrzejesz. Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahaha czyli Ty też łazisz z katarem, żeby zarazkom było raźniej? ;p
    Dużo zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prayers are sending!
    Get well soon!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, no tak Ciebie zarazili w pracy, bo chodzili z katarem a teraz ty zarażasz innych ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobieto lecz się, abyś na ślubie zdrowo wylądowała...Niestety marzec sprzyja chorobom.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wracaj szybko do zdrowia 😉

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę zdrowia ;) ...i wyczekuję kolejnego ślubnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Really hoping you get better soon!

    OdpowiedzUsuń

  31. Get better, if you can have ginger and lemonade. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  32. Słowo pociagajaco okazało się cudnie wieloznaczne😁

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru