GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 marca 2020

2353. Douglas Make Up Black Mini Eye Pencil kredka do oczu

Witajcie!

Dziś sobie spojrzenie podkreślimy.


Będę mówić o Douglas Make Up Black Mini Eye Pencil kredka do oczu.


Słowo od producenta: "Czysty kolor - nieskazitelny, intensywny przez całą dobę! Niezwykle prosta w użyciu kredka do oczu Eye Pencil od Douglas Collection podkreśli bogatym i intensywnym kolorem kontur oka."


Produkt w pełnej krasie:







Końcówka:





Na dłoni:






Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w kalendarzu adwentowym Douglas. Normalnie można go kupić w Douglas za ok. 35 zł.
  Zapach: kredkowy.
 Konsystencja: kredkowa, twarda.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak kredka do rysowania z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 1,5 g.

Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy na dwa miesiące malowania powiek na czarno.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że to mój pierwszy i ostatni egzemplarz kredki do oczu od Douglasa. Czemu? Ano temu, że produkt ten, bardziej winien być stosowany jako mazidło do szkicowania czarnych kotów niźli do makijażu. Ta kredka jest tak tępa i tak twarda, że nie sposób jest nią operować - no chyba, że jesteście masochistami i lubicie cierpieć podczas tworzenia kreski na oku. Jak pomyślę o tym, ile kosztował mnie "pierwszy raz" z tymże gagatkiem, to do tej pory mam ciarki na karku. Co z tego, że kredka - jak już się nią trochę pomęczymy - narysuje kreskę tak czarną jak smoła na dachu, skoro ten cały proces malunku jest naprawdę nieprzyjemny wielce? Poza tym, owa czarna linia, jaka powstaje, nie jest wcale jakoś super trwała - ot rozmaże się podczas delikatnego potarcia. A co dopiero mówić o warunkach ekstremalnych typu deszcz, wiatr, czy śnieg... Ten produkt to totalne nieporozumienie makijażowe i dziwię się wielce, czemu w ogóle takie coś powstało. I to jeszcze za takie pieniądze! 35 zł za pełen wymiar beznadziejności... 
Nie polecam!
Ocena: 1/5

Miałyście?

Kathy i Leon

39 komentarzy:

  1. Szkoda, że kredka okazała się niewypałem. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, Kathy! Your Black Eye Pencil is good for eyes. Thank you for the recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ta kredka tak słabo wypadła bo już myślałam że będą mogła polecieć mojej mamie, która szuka właśnie dobrej kredki do oczu w zestawieniu z tuszem do rzęs. Takiego duetu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Douglas often has good things, but sometimes expensive. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio mam kredki tylko z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. what a pity!!! I always use long lasting from essence, for me are the best

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka cena i kiepskie działanie... Szkoda.
    Rzadko używam kredek do oczy 😉
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię kredek. Miałam ich kilkanaście i każda z nich była albo ciężka w użyciu, albo bardzo nietrwała. Zdecydowanie lepiej sprawdza się u mnie zestaw ciemny cień do powiek + cieniutki pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for sharing, I wouldn't try it.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę, taki bubel. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki czarny kolor nie dla mnie, wolę brązy. A cena za takie marny efekt... szok 😕

    OdpowiedzUsuń
  12. I hate hard pencils, they can be painful!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć , bo używam . Pozdrawiam cieplutko 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ją mam, strasznie się rozmazuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda,że się nie sprawdziła. ostatnio rysuję sobie kreski

    OdpowiedzUsuń
  16. No i na całe szczęście że ja nie używam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale jeśli chodzi o kolorówkę Douglasa to inne kosmetyki są wcale nie lepsze
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam kredki do oczu, ale nawet jakbym używała to nie skusiłabym się na nią. Odrzuca mnie od razu, że jest twarda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Drogo jak na kredkę, do tego to działanie..

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę więc trzymać się od tej kredki z daleka - nie dość, że droga, to jeszcze nie spisuje się dobrze. Ech, czasem takie rozczarowania się trafiają niestety.

    OdpowiedzUsuń
  21. Post interessante, grazie a te, cara, e buon pomeriggio.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że takie badziewia wypuszczają na rynek:/

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej unikam używania czarnych kredek do oczu, ewentualnie eksperymentuję z cieniem, ogólnie wolę lekkie makijaże, ale słowami "mazidło do szkicowania czarnych kotów" zdecydowanie zrobiłaś mi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodziewałam się, że dużo lepiej wypadnie i ogólnie jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To już wiem gdzie omijać kredki...cena - szczena opada 🤔

    OdpowiedzUsuń
  26. Odkąd jestem na pracy zdalnej, przestałam sie malowac. ;)
    Ale perfumami się pryskam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc spodziewałam się takiej recenzji. Wszystkie produkty typu "wino marki wino" do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uu to słabo ze nie spisała sie. Często zmieniam kredki do oczu i testuje nowe ale juz wiem ze na ta sie nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  29. I love this product
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń

  30. Oops thanks for the warning I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. Az mi ciarki przeszly, jak o niej czytałam

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru