GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 16 marca 2020

2352. Zrób sobie: płyn antybakteryjny

Witajcie!

Dziś czas na domowy dezynfekator.

Możecie go używać do dezynfekcji rąk, klamek, ekranów telefonów i wszystkiego, co potrzeba.
Ja tegoż gagatka noszę teraz zawsze w torbie i stosuję zapobiegawczo, aby zachować higienę i czystość moich rąk.

Oto potrzebne składniki na 100 ml mazidła:

od lewej od góry: Gorvita żel aloesowy; spirytus lubelski retryfikowany 96 %, Agent Provocateur woda perfomowana; pusta buteleczka 100 ml
od dołu: drewniany patyczek do mieszania

Wlewamy 80 ml spirytus do buteleczki:




Dodajemy 17 ml żelu aloesowego:



I wpsikujemy ok. 3 ml perfum:



Całość wstrząsamy i... gotowe!

Nasz własny, antybakteryjny płyn właśnie został wykonany.
Zamiast perfum możemy dodać także olejek eteryczny lub po prostu wodę, ale że ja perfum mam w nadmiarze, to nie żałowałam sobie jakiegoś eleganckiego pachnidełka.

A Wy macie już swój dezyfekator?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Obecnie to towar deficytowy. Łatwiej zrobić samemu niż gdzieś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jeszcze dziś skorzystam z przepisu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Have a good week, stay safe and well, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Great poducts dear for this time, stay safe :*

    OdpowiedzUsuń
  5. This is wonderful. Great way to take action.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam zapasy żelu, i spirytusu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę mało tego żelu, stężenie alkoholu powinno wynosić ok. 60% :) Właśnie zastanawiam się nad zrobieniem takiego. Tylko gdzie ja kupię teraz żel aloesowy jak mi drogerie w galeriach handlowych pozamykali? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie robię, wolę myć dwa razy mydłem i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo pomocny przepis w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  10. JA miałem zapas jeszcze z 2019 ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the recipe.
    I hope you are fine!

    OdpowiedzUsuń
  12. A good idea! It's very useful at the present time to battle with virus.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kathy, ti auguro una settimana meravigliosa e salutare.

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę! Praktyczne i ważne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz takie coś samodzielne, jest bardziej opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. The product we need the most these days. Thanks for the recipe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki chodzę do pracy to zabieram sobie od nich do domu. Ale pewnie niebawem sobie sama zrobie podobny. Dzięki za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przepis, fajnie, że go dałaś. Nie umieliśmy znaleźć spirytusu...bez komentarza. No ale się znajdzie. Pozostań zdrowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha tak wczoraj w wiadomosciach mówili też że można samemu zrobić xD . Nikt o tym nie myślał, wszyscy się biją o gotowe. Tylko trzeba pamiętać o dobrej proporcji aby sobie nie zrobić ran

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatna notka ;). Dobrze znać ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, praktyczny przepis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ten przepis i zamierzam go sama wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś, czego w sklepach zabrakło :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam jeszcze jeden taki zel co kupiłam kilka miesięcy temu ale juz mi sie kończy. W każdym razie w domu mam najważniejszy składnik zeby zrobić to samemu czyli spirytus :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam trzy butelki dezynfektora i butelkę Amolu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agent Provocateuris good perfumes ))) Thank you very much for sharing )))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam gotowce ;D ale pewnie jak się skończą to mega opcja z tym, ze można samemu sobie zorbić takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Napewno się przyda 😉
    Ja póki co mam jednak kilka żeli (nie wykupywałam ich masowo w drogeriach 😁)
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzisiaj widzę wysyp wpisów na temat żeli antybakteryjnych DIY :D Póki co mam jeszcze swoje trzy kupne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój żel antybakteryjny to zwykły spirytus salicylowy, który jest dużo tańszy od tego normalnego spirytusu. Spryskuje nim wszystko co wpadnie mi w ręce. Do wykonania żelu antybakteryjnego możemy użyć zamiast żelu aloesowego gliceryny lub kremu do rąk. Ważne by wiedzieć, że alkohol niszczy wiadomego nam wirusa, i to on jest podstawą do stworzenia takiego preparatu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że nie mam spirytusu w domu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też zrobiłam w domu własny żel antybakteryjny, bo niestety w żadnym sklepie nie było dostępny. Użyłam jednak spirytusu salicylowego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam w zapasach kilka wiec nie potzrebuje :) ale przepis zawsze sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for the recipe, take good care and stay home

    OdpowiedzUsuń
  35. polecam też wodę utlenioną i octenisept, działają tak samo dobrze a są łatwo dostępne

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też robię sama bo kupić ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kto by pomyślał, że kiedyś to będzie produkt deficytowy 😒

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru