GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 12 marca 2020

2350. MediHeal Dress Code Violet karnawałowa maska rozświetlająca w płacie

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.


Będziemy mówić o Mediheal 


Słowo od producenta: "Mediheal Karnawałowa Maska w Płachcie Dress Code Rozświetlająca

Produkt zrobiony ze specjalnej tkaniny, nasączonej esencją. Dzięki połączeniu ekstraktów owocowych (euterpa warzywna, granat, morwa biała) maska tonizuje skórę, odświeża ją i rozświetla poszarzałą cerę. Dodatkowo napina skórę, dzięki czemu jest gładka i wygląda na zdrową. 

Maseczka jest polecana do każdego cery, głównie dla cery poszarzałej i dojrzałej. Maska posiada unikatowy kształt, który idealnie dopasowuje się do skóry twarzy, sprawiając, ze składniki maski są absorbowane w głąb skóry."


Produkt w okazałości:




Od producenta:





Skład:




Na twarzy:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stoisku Mediheal podczas targów urodowych w Warszawie za ok. 11 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatnie słodki.
 Konsystencja: maska w płachcie.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam maseczki 
Mediheal - są one niczym porcja czekolady w tzw. dzień PMSa albo kompres aloesowy, kojący spieczoną skórę podczas letnich upałów. Nic tak bowiem nie poprawia humoru i nie relaksuje skóry na twarzy jak mały seans SPA z maseczką z płacie. Obecnie jest to moja ulubiona forma pielęgnacji, której przygotowanie zajmuje dosłownie chwilę - ot wyjęcie maseczki z opakowania, nałożenie na czystą buzię i odczekanie 10-15 minut - a efekty są widoczne od razu. Dobroczynne esencje zawarte w maseczce sprawiają, że skóra prezentuje się zdrowo, młodo i radośnie. Nie ma worków pod oczami, nie ma suchości, nie ma podrażnienia. Jest za to promienność, blask i pewność siebie, gdyż czujemy się jak nowo narodzone i wyglądamy na wypoczęte persony. Warto dodać, że nasączenie, w jakim pływa sobie maseczka jest naprawdę dobrej jakości; czuć wyraźnie, że składniki tam zawarte zostały dobrane odpowiednio, zgodnie z obietnicami producenta. Myślę, że z pewnością wrócę jeszcze nie raz do maseczek z serii Dress Code. Są najlepsze!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

47 komentarzy:

  1. This looks good, and it's pretty, too. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ma wzór. Chętniej się po coś sięga jak przy okazji ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię MediHeal, to najchętniej wybierane przeze mnie maseczki. Jeszcze się na nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do testowania maseczek zawsze jestem chętna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karnawałowa maska , która jednocześnie zdobi twarz . Miłego dnia 💖 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo ciekawie wygląda. U Ciebie dopiero pierwszy raz o niej usłyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. La trovo molto bella la maschera.
    Buona giornata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tej maski, ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę coś takiego 😀 Taka wysoka ocena zachęca do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe fajnie wygląda ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tą maseczkę i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała wypróbować. Poza tym, podoba mi się ten karnawałowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maseczki z Mediheal, miałam ich już kilka - ale tej z maską karnawałową nie widziałam... będę o niej pamiętać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale fajnie, że się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wygląd plus dobre działanie, nic tylko założyć i na karnawał xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa ona u mnie leży kilka miesięcy w szafce - muszę sprawdzić czy jeszcze się nadaje do użycia ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na karnawałową to za mało brokatu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Firmy nie znam, ale wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna wizualnie, fajna w działaniu, nic tylko brać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super wygląda! Chyba sobie taką załatwię ;)

    OdpowiedzUsuń

  21. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Te nadruki są coraz lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. O tej maseczce jeszcze nie słyszałam. Wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. no no wygląda to co najmniej ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog :) Ja takie maseczki otrzymałam w prezencie kiedyś i też już je wypróbowałam i wolę jednak zwyczajne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tej maseczki ale wygląda zarąbiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię maseczki na tkaninie, ale trzeba przyznać, że są przekomiczne :D Szczególnie te "zwierzęce" :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola Kathy!! Muy buena mascarilla, gracias por el descubrimiento. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Maseczka idealna na sesję na instagrama!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ją kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za maskami w płacie, ale muszę przyznać, że trochę wystawiasz mnie na pokuszenie... ;) Może ulegnę!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru