GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 grudnia 2015

942. Makijaż na Sylwestra!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z leonową wizją makijażu na Sylwestra.

Z racji na to, że stylizację będę mieć w kolorystyce niebieskiej, postawiłam w makijażu na szarości.

Oto jak wyglądają poszczególne elementy malunku mej facjaty.

Najpierw oczodół:


pojedyncze cienie: Inglot cień do powiek Double Spark nr 501 oraz Joko cień do powiek Universe nr UNO J 304: Klik!; baza pod ciebie własnej roboty: Klik!; bardzo delikatnie użyty tusz do rzęs Loreal Telescopic Celan Definition: Klik!



Potem facjaty pomazianie:

podkład Lirene Dermoprogram Nature Matte fluid matujący: Klik!; puder Bell Look Now HD  puder prasowany matujący: Klik!; bronzer Lovely Sunny Powder słoneczny puder do twarzy i ciała z drobinkami złota: Klik!; rozświetlacz Catrice Multicolor Highlighter Limited Edition Celtica nr C01 Far and Beyond : Klik!

Kolorystyka ust:


próbka pomadki z Avonu Garden Rose: Klik!

Manicure pazurów:

miniaturki OPI z serii Miasta ŚwiataKlik!


Do powyższego makijażu dołożę jeszcze ociupinę perfum mych ukochanych z Avonu Rare Gold: Klik! i mogę iść podbijać salon na domówce!

Jutro z kolei stylizacja ubraniowa.

A Wy jak się malujecie na Sylwestra?

Kathy i Leon


58 komentarzy:

  1. No extra, pięknie będziesz wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szarość na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szarość a makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, świetny kolor na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty! Happy new year!
    Kisses from portugal
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalej w sylwestrową noc z tak pięknym makijażem i pazurkami. Życzę wspaniałego 2016 roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny, ale chyba raczej taki codzienniak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się sprawdza ten podkład? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki piękny ten makijaż! :-) Prawdziwa gwiazda. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zazdroszczę, że już wiesz w co się ubierzesz nie mówiąc o tym jak się pomalujesz :) Ja mam masę pomysłów i jutro przed wyjściem będzie szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! :)
    Ja raczej nic nie robię, więc makijaż taki jak na co dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, ten kolor pomadki-uroczy i romantyczny :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super makijaż, a w lakierze się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie, jak ja się pomaluję na Sylwestra? To jest bardzo dobre pytanie :D Nie wiem nawet jeszcze, jak się ubiorę, ale dzisiaj w sklepie nad tym popracuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Sylwestra w tym roku spędzam w domu ale i tak o makijażu będę pamiętała

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w Sylwestra stawiam na mocny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  17. gładka buźka, paznokcie najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie maluję, nie umiem i nigdy się nie malowałam, ale oczko piękne i usta też. <3 Ja mam czarno -srebrne paznokcie i ubieram się na czarno. ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie styl pin-up tyle, że bez czerwonych, a z malinowymi ustami. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor na ustach jest bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż bardzo ładny, teraz czekam na strój:)
    Ja sylwestra spędzę pod kocykiem, więc raczej bez makijażu;)
    Szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie, bo nie przesadziłaś z kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie super :) Ja również pomalowałam je brokatowym lakierem ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie mam planu, po prostu wyciągam wszystko co mam i lecę na żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paznokcie świetne :) Ja w tym roku chyba postawię na usta w intensywnym kolorze, a oko zostawię delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  26. super! paznokcie genialne!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolor szminki :-) Mój makijaż będzie trochę ciemniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się uczę robić kreskę na górnej powiece. Łoludyerłopejskie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie tak oczka sobie maluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Ja stawiam na smokey-eye w wersji ciemnych, mocnych brązów :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomadka mi się nie podoba, ale oczy wyszły Ci pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powieki masz jak moje :D Bardzo podobne mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny makijaż, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cienie do powiek świetnie się prezentują :D !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. My jutro siedzimy w domu, więc nie muszę martwić się o Makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny makijaż. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się bardzo oczka :)
    Ja wyciągam dres i leżę! Sylwester spędzam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze się nie zastanawiałam, ale dla dzieci to pewnie będzie bez znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale oko! Ale usta! I te policzki!! No, nooo...super sylwestrowa propozycja! :)

    Tylko...gdzie jest zdjęcie Twojej całej twarzy??? :) Chciałabym zobaczyć efekt makijażu na całej twarzy :)

    WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM 2016 ROKU, ZDROWIA I SPEŁNIENIA MARZEŃ ORAZ CELÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Makijaż bardzo fajny a kolor szmineczki świetny;) Ciekawa jestem Twojej kreacji;) Mój makijaż chyba też będzie szary z dodatkiem czerni;) Miłej zabawy i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolor pomadki! Miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  42. no piękny makijaż! Ja jeszcze nie wiem, co na ryj nałożę ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny makijaż!
    Z niecierpliwością czekam na stylizację ubraniową :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja na Sylwestra umyłam włosy, wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie :)
    Ja postawiłam na kreski :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru