GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 7 grudnia 2015

920. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z zakupami.
Tradycyjnie, jak to w grudniu bywa, sklepy kuszą klientelę bogactwem zasobu kosmetycznego różnego rodzaju.

Zestawy prezentowe te czy tamte uśmiechają do dam w drogeriach, mówiąc upojnym szeptem: kup mnie kup!

Dlatego też nie sposób było się wywinąć z poniższych łowów z Rossmana:

od góry od lewej: Facelle chusteczki do higieny intymnej, ok. 4 zł; zestaw prezentowy Maybelline: tusz Rocket i czarna kredka do oczu Colorama, ok .30 zł; Isana płatki kosmetyczne, ok 2 zł.
od dołu po lewej: Facelle wkładki higieniczne, ok 5 zł; zestaw prezentowy Maybelline: tusz Lash Sensational i  eyeliner Master Precise ok. 30 zł.

Tu waciki:


Tu zestaw z Maybelline pierwszy:




Tu zestaw z Maybelline drugi:



Tu wkładki:


I chusteczki:



Czemu kupiłam aż dwa zestawy kosmetyków z Maybelline?
A temu, że pokończyły mi się wszystkie tusze do rzęs oraz eyeliner.
Dlatego też, mając pewność, że kosmetyki w zestawie są nieotwierane przez napalone klientki drogerii, mam oto dwa nowe tusze, w tym jeden świeży na zapas, a drugi - Rocket - już w użyciu.

Wkładki i płatki kosmetyczne z kolei - to produkty, które u każdej bab idą jak woda.

To samo tyczy się chusteczek nawilżanych.

A Wy co ostatnio kupiłyście fajnego?

Kathy i Leon

75 komentarzy:

  1. Te zestawiki są super :-) Ja kompletuję dla bratowej i córki specjalne zestawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. No rzeczywiście wielkie zakupiska... ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio byłam w szoku jak zobaczyłam, że pani pracująca w Rossmannie odkręcała sporo tuszy, żeby pokazać jakiejś kobiecie rodzaj sxczoteczek. No normalnie szok!
    Ja kupiłam sobie kredkę do oczu. Liczyłam na to, że będzie dobra na linie wodną, ale niezbyt dobrze się tam sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zestawy są genialne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te zestawiki <3 Mi wpadły ostatnio w ręce 3 pudełeczka z burdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo fajnych rzeczy !! :)
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie to, że na ostatnich promocjach w Rossmannie nakupowałam sporo kosmetyków to na pewno też bym się skusiła na te zestawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście tusz w takim zestawie musi być świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że trochę zaszalałaś :) I bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedświąteczne zakupy zawsze mają coś w sobie kobiecego i sprawiają nawet facetom dużo radości, zaszalałem z Egoist:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio w Rossmanie upolowałam przefajny krem do rąk wygladzająco- odżywczy z Nivea. I tak cały weekend chodziłam z rękami przy nosie bo taki cudny zapach :) P.S. jak struny głosowe?;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą maskarę z zestawu pierwszego myślę że powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy, lubię tusze z wygiętymi szczoteczkami

    OdpowiedzUsuń
  14. ja staram się nie kupować nic kosmetycznego, tylko zużywać zapasy :) za to jutro jadę po prezenty dla bliskich, a że ja też byłam baaardzo grzeczna ( przynajmniej w mojej opinii :P ), to sobie też planuję coś sprawić, ale bardziej ciuchowego niż kosmetycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zestawy wyglądają całkiem sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zestawy wyglądają całkiem sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo takich zestawów jak zawsze przed świętami. Ja ostatnio robiłam porzadki w swoich kosmetykach i mam co zużywać także nie kupuję. Mam nadzieję, że nie dostanę też kosmetycznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe zestawy - musisz koniecznie zrecenzować te tusze :)
    A ja ostatnio kupiłam choinkę hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam zestaw drugi Maybelline i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tusze z Maybelline, są naprawdę dobre. A takie prezenty warto sobie robić!:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to o zgrozo kilka lakierów ;P
    No a twoje zakupy to niezbędniki, więc rozgrzeszam hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wkładki mi nie pasują,a podpaski teraz naturella od roku uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię tusze Maybelline , te zestawy to bardzo dobry sposób, aby kupować nie otwierana wczesniej kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dzisiaj kupiłam szczotkę do włosów i nowe jajo do podkładu :) Także w porównianiu z Tobą bardzo skromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te zestawy. Pewnie bym się skusiła ale trwa u mnie zużywanie kosmetyków przed przeprowadzką, więc nie może mi nic nowego dojść ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zestawy :))) Laurie

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ja dostałam tusz z YR on był w folijce zabezpieczającej, będącej gwarantem iż jako pierwsza odkręcam produkt.

    OdpowiedzUsuń
  28. To właśnie mi przypomniałaś, że skończył mi się evelinier :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupiłam dzisiaj tylko waciki. Mikołaj mi nic nie przyniósł, chyba była niegrzeczna :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym dostać taki zestaw Maybelline :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusteczki znam, lubię i polecam :) Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaszalałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie w łazience te same waciki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja ostatnio unikam sklepów jak mogę, bo wiem, że wyszłabym z toną rzeczy, które nie są mi niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawa jestem jak sprawdzą Ci się te tusze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Same potrzebne rzeczy, lubię większośc tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kupuję te same płatki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłaś świetne zestawy, też mam ten różowy tusz z Maybelline, póki co również leży "na zapas", mam nadzieję, że będzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nawał takich zestawów jest tylko w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na relację spirali - kończy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na ten zestaw z tuszem Rocket chyba też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja może jutro dostanę wypłatę to też coś może sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  43. A ten tusz z pierwszego zestawu to czarny. Ja ostatnio kupiłam eye liner matte z firmy lovely, oraz mini-me eye liner miss sporty a jeszcze trochę wczesniej tusz do rzes- Extra super lash, rimmela. Za to już niedługo bede znow zawitac do rossmana celem zakupu wacików, płynu micelarnego 3 w 1 Garniera (dla mnie genialny) i pomadki ochronnej do ust, a także co bardziej potrzebne: szamponu Nivea i odżywki do wlosów farbowanych i żelu pod prysznic, też pewnie z firmy Nivea

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawie wyglądają tusze do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  45. I have this rocket mascara ! Very nice products. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja przywiozłam ze sobą tyle dobroci z Łodzi, ze na razie nic nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja ostatnio kupiłam fajny zestaw do modelowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zestaw z linerem jest fajny :) ale mimo wszystko go nie kupię, kupi mnie zestaw z Neutrogeny ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Nowe pudełko peelingu owocowego, SPA do stóp i dwufazowy tonik do demakijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wkładki i maskary używam na codzień, sprawdzają się idealnie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kupuje te chusteczki bardzo czesto :) ostatnio kupilam palete 32 cieni z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sprytnie z tymi zestawami;p

    OdpowiedzUsuń
  53. No i prawidlowe podejscie ;) U mnie ostatnio licho z zakupami, Swieta sie zblizaja, trza pasa przypiac ;p

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru