GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 grudnia 2015

940. ZaTAGowana

Witajcie!

Pozostając w leniwym, poświątecznym klimacie, przybywam do Was z TAGiem.
Pytania zadała Blondynka.

Zaczynamy:

1. Gdybyś miał/a możliwość zagrania w filmie, to w którą postać chciałbyś/aś się wcielić?
Kiedyś marzyła mi się możliwość odegrania postaci Arweny z trylogii mej ukochanej Władca Pierścieni. Z racji jednakowoż na to, że nie po drodze mi - póki co - do Hollywood, zadowolę się odgrywaniem tego, co mi wychodzi najlepiej, czyli Leona.

2. Twój sposób na długie, jesienne wieczory?
Patent ów jest niezwykle prosty - niedawno bowiem odkryłam cudnie rozgrzewający smak herbaty z rumem i cynamonem, popijanej w towarzystwie kuszących słonością smażonych pistacji.

3. Masz możliwość włożenia jednego przedmiotu do kapsuły wysyłanej w kosmos. Co by to było i dlaczego właśnie ta rzecz - według Ciebie - powinna trafić do obcej cywilizacji, jeśli istnieje? 
Hm z racji  na to, że Leon jest jedyny i niepowtarzalny, chętnie by się dał sklonować, by wysłać go w takową podróż. Obce cywilizacje nie mogą się przecie ujawnić, jeśli nie wiedzą o istnieniu tak zacnej, leonowej persony!

4. Złota jesień, czy biała zima? Dlaczego?
Ewidentnie zbojkotuję w tym pytaniu system, wybierając wiosnę. Nie lubię bowiem zimna, chłodu, ani ślizgawek. Dlatego też taka ni to wiosenna aura jak teraz bardzo mi odpowiada!

5. Lubisz podglądać blogi sławnych ludzi? Może jest taki, na który zaglądasz regularnie?
Kiedyś czytałam sobie bloga panny Tusk. Ale w pewnym momencie, po entym przepisie na idealny poranek i setnym cudnym sposobie na wieczór, poczułam przesyt panujących tam słitaśności i obecnej wszędzie tęczy perfekcjonizmu. I jak tak mnie zemdliło, tak więcej na bloga tego nie weszłam.

6. Potrawa, która przypomina Ci dzieciństwo?
To racuchy mojej prababci. O ich woni urzekającej pisałam tu: Klik!

7. Twoja wymarzona randka. Siedzisz wystrojony/a w najlepszej restauracji w mieście, nerwowo spoglądasz na zegarek, a kiedy wybija umówiona godzina obok stolika pojawia się...
... Magda Gessler, która niczym torpeda, donośnym basem i burzą blond loków wstrząsając, rozpędza tłum głodnych ludzi, wykrzykując gromko: Przepraszamy, restauracja zamknięta. Kontrola sanepidu!

8. Na zakupach kierujesz się  marką, czy kupujesz produkty tańszej firmy, jeśli wpadną Ci w oko?
Ostatnio idea zakupów Leona jest taka: bierz tylko, co Ci potrzeba. Masz 10 niebieskich sweterków i chcesz 11? Ogarnij się!

9. Gdybyś miał/a rzucić wszystko, spakować się i zamieszkać w jednym z europejskich miast, to Twoja podróż zakończy się w...?
Oslo, Norwegia. O mym cichym pragnieniu mieszkania właśnie tam, pisałam tu: Klik!

10. Najlepsza/najgorsza ekranizacja, jaką miałeś/aś okazję obejrzeć to?
Ciężkie pytanie. Leon ma zbyt mało czasu na paranie się hiciorami kinowymi...

11. Twój zdrowy nałóg, czyli coś, bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Oprócz blogowania, mam bzika na punkcie spacerów. Co dzień, świątek, sobota, deszcz czy śnieg, upał czy mróz, chodzę 4 przystanki na piechotę do pracy.

Kto chce, niech się bawi z Leonem.

Kathy

61 komentarzy:

  1. Też stawiam na wiosnę:) I taka całą jesień jesz i pijesz, jesz i pijesz? ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh ciekaw odpowiedzi. Myślę, że jako istota ciepło i słońcolubna nie polubiłabyś się z Norwegią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chciałabym się chociaż na moment zamienić z Arweną...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racuchy ! tak , również je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racuchy to i moje smakowite wspomnienie:) A spacery kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam spacery :) a moim nałogiem były kiedyś papierosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przecież wczesna jesień jest dużo cieplejsza od wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też najbardziej lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja z kolei jestem na bakier ze spacerami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. Moje imię w przedostatniej notce nr 144 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Racuchy to ja cholernie kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. racuchy - o tak! czuję ich zapach i smak!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. tez uwielbiam spacery :L) i herbata z rumem i cytrynową.. man najlepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prababcię??? Ale super, ja żadnego z pra-dziadków nie poznałam... ;/ Racuchy muszą być obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię jesień! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Numer 7 - genialna odpowiedz :D Co do Norwegii, to na stale nie chcialabym tam zamieszkac, bo za zimno, ale po tygodniowym urlopie mam niedosyt i mocne postanowienie powrotu na kolejne zwiedzanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Norwegii, sama chciałabym zobaczyć te norweskie krajobrazy :)
    Też lubię spacery i Władcę Pierścieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię wiosnę, a najbardziej lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I moją ulubioną porą roku jest wiosna, gdy przyroda budzi się do życia. * Pozdrowienia od nas ( ja i Pepa ) :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Popieram odp na nr 4, mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje odpowiedzi na tego typu pytania! :D Są zawsze nieprzewidywalne i nietuzinkowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z perfekcjonizmem i idealnym wieczorem/porankiem masz rację!

    OdpowiedzUsuń
  23. 7. powala hahaha :) fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super odpowiedzi :D Masz poczucie humoru. Ale skoro nie lubisz zimna, to dlaczego Norwegia? :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Na wiele pytań odpowiedzialabym podobnie - może identycznie - bo nawet na bloga MLE przestałam zaglądać z tego samego powodu :P I kolację też chętnie zjadłabym w towarzystwie Pani Gessler :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Blogowanie jest świetnym nałogiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Także bardzo lubię wiosnę i chciałabym kiedyś zobaczyć Norwegię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie tag-owe wpisy :) Z każdym tagiem wiem coraz więcej o Tobie :)Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też wolę wiosnę ;]]] Uśmiałam się dzięki :***

    OdpowiedzUsuń
  30. Racuchy! Jak ja ich dawno nie jadłam, a jak ja je uwielbiam :)))<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Baardzo fajny Tag :) Bardzo je lubię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniamii, racuszki! :D
    Lubię czytać takie tagi. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też wolę wiosnę, ale ostatecznie może być jesień :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz kochana rację z tą wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również najbardziej wolę wiosnę i jestem podobnym piechurem do Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fenomenalny ten tag! Dodatkowo nigdy wcześniej się na niego nie natknęłam ;)
    Twoja odpowiedź na 5. z kolei pytanie mnie "rozwaliła" - jednak grunt to szczerość i podoba mi się to, iż się na nią zdecydowałaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za cynamonem, wolę gorące kakao jesiennym wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "bierz tylko, co Ci potrzeba" bardzo mądra idea;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nr 8 mam podobne przemyślenia będąc w ostatnim czasie w licznych sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  40. He he :))))) cały Leon:))))

    OdpowiedzUsuń
  41. rozbroił mnie punkt na temat bloga Tuskowej :D umarłam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurde, jak ja dawno racuchow nie jadlam !

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham Cię za odpowiedź o blogach sławnych ludzi, mam to samo w kwestii bloga tej pani. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Co do herbaty to ja ostatnio zakochałam się w herbacie z plasterkiem imbiru i cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również uwielbiam spacerować. Ostatnio próbuję się przekonać do biegania, ale jestem na to chyba zbyt leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny TAG :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiosna, oo tak ;D aż się rozmarzyłam. :) ale i tak wolę lato. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Patrz, a mi herbata z rumem wybitnie nie podchodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  49. racuchy! Mniam, szkoda tylko, ze tyle w nich kcal :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Herbata z rumem i cynamonem w połączeniu z pistacjami brzmi naprawdę kusząco, Leonie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana odpowiedz w pytaniu 1 i 5 poprawiły mi humor na resztę wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
  52. jak tak lubisz spacerować to myślę że pies by Ci sie przydał:)) jako wierny kompan. Kawa, herbata po kapitańsku to znam ale smażone pistacje.... - mam nadzieje kiedyś spróbować.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Randką z Magdą Gessler rozwaliłaś system :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pytanie 4... przypij pionę kochana! Też uwielbiam wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru