GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 grudnia 2015

921. Recenzja: Synergen Kompakt Puder puder antybakteryjny w kompakcie

Witajcie!

Dziś będziemy się pudrować.

Zapodam Wam słów kilka o Synergen Kompakt Puder, czyli pudrze antybakteryjnym w kompakcie.

Słowo od producenta: "Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości."

Skład: 

W opakowaniu:





mój odcień to 04 Natur
Od producenta:



Na dłoni:


Twarz goła:



Twarz z pudrem:



Szczegóły:


Cena i dostępność: produkt znalazłam w Rossmanie, gdzie dałam za niego ok. 7 zł.
 Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: zbity i uklepany czule proszek.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik plastikowy z wieczkiem na "klik" w tonacji białej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 9 g.
 Wydajność: dobra. Produkt spokojnie wystarczy na kilka miesięcy pudrowania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to nie moja pierwsza styczność z tym pudrem. Zużyłam go już chyba kilka opakowań, zanim stwierdziłam, że pora na kalafiora, czyli na recenzję. Moja twarz, jak większość z Was wie, jest tłustej natury i - aby nie przypominać blasku światła bijącego z reflektorów - musi być zmatowiona. Sam podkład to za mało jak na moje wymagania. Dlatego też, puder i to jeszcze antybakteryjny, jest w tym wypadku niezastąpiony. Przede wszystkim produkt ujednolica mi cerę, sprawiając, że wygląda na ładną w kolorycie i taką zdrową. Wszystkie pory są zakryte - ale nie w efekcie tzw. tapety - krostki przytłumione, a rumieńce schowane. Specyfik, dzięki dołączonej do niego gąbeczce, dobrze się aplikuje i wklepuje w skórę. Dodam, że produkt matuje mi skórę na ok. 4 godzin, po którym to czasie muszę ponowić dyskretnie aplikację. Rekompensuje mi to wydajnością, niską ceną i łatwą dostępnością. Warto także wspomnieć, że puder używany systematycznie bez podkładu sam li, działa nam odkażająco na wypryski i delikatnie je wysusza. Jeśli szukacie więc czegoś zacnego na tłustą skórę - polecam ewidentnie Synergena wyrób.
Ocena: 4/5.

Miałyście?

Kathy i Leon

63 komentarze:

  1. Ładne się prezentuje na buzi :) porozglądam się za nim, bo moja cera też jest tłusta i lubi się świecić...

    OdpowiedzUsuń
  2. miałem ale był trochę nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda na twarzy :)
    A cena jest bardzo atrakcyjna. Na pewno się za nim rozejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi kusząco, ale na razie jestem zauroczona Stay Matte z Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej marki znam tylko peelingi, które bardzo lubię :) Nawet nie wiedziałam, że mają kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest zaskakująco dobry, kiedyś miałam chęć na ten puder.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z moją tłustą cerą ten puder nie chciał współpracować. Już po godzinie się świeciłam jakbym nic nie miała na twarzy. Używam go na wypryski bo ładnie je wysusza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie cera mieszana więc pewnie też się sprawdzi,i ta cena wyjątkowo kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko ta gąbka jakoś szybko się zużywa... ale poza tym - fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ostatnio małe problemy z cera, szybko łapie alergie,może ten puder by się u mnie sprawdził :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się puder na skórze, warto spróbować:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie jestem przekonana do tego typu antybakteryjnych produktów;/

    OdpowiedzUsuń
  13. To pione mozemy sobie przybic zatem;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Twojej twarzy bardzo ładnie się prezentuje :) u mnie niestety nie zdał on egzaminu. Wprawdzie używałam go bardzo dawno temu więc może jego jakoś uległa poprawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja z tych co nie kupują jak jeszcze mają, ale jak tylko skończę i o tej recenzji nie zapomnę, to wrócę tu i pójdę kupić co trzeba hej!

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt na zdjęciu powala! choć ja od jakiegoś czasu preferuję sypkie pudry, to ten jest warty wypróbowania widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uzywalam go kiedys kiedys i calkiem lubilam :D teraz mimo wsyztsko rimmel wygrywa ;_

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja póki co kończę puder z Avonu, a w kolejce już czeka Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twarz z pudrem prezentuje się przywozicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, na buzi ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go, ale wolałam jego starszą formułę. Później coś zmienili i już się tak dobrze nie sprawdzał. A obecnie stosuję wyłącznie Bell HD :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam i nigdy mnie nie kusił ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niska cena zachęca do wypróbowania, tym bardziej że moja cera również jest tłustej natury :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wygląda buźka z tym pudrem na niej :) Pozdrawiam ja i Pepa :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja go nie znoszę bo okrutnie się sypie! Nie wiem czy ostatnio nie wylądował nawet w koszu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Roossmann - to lubię!
    Ja tam nie używam pudru.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio skusiłam się na Stay Matte z Rimmela i chyba przy nim pozostanę :) chociaż dobrze wiedzieć, że jest takie cudo, w takiej korzystnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam tłustej cery, więc chyba zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Był to mój pierwszy ukochany puder. Jest bardzo dobry, mimo niskiej ceny. :) Teraz wolę sypkie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam, ale wygląda dobrze i cena też przystępna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba kiedyś miałam coś takiego. :D Pamiętam, że to przyjemny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś często go kupowałam, ale jakiś czas temu przerzuciłam się na puder z Manhattana.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie potrzebuje, ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam mieszaną cerę, dlatego obawiam się, że ten produkt nie do końca by mnie usatysfakcjonował.

    OdpowiedzUsuń
  36. Za taką cenę to naprawdę dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wykończyłam kilka opakowań chociaż sama nie wiem czemu dokładnie tak lubiłam ten puder ;) Zdecydowanie wolę teraz inne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie działanie i cena też spoko. Podoba mi się, nie testowałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać różnicę, całkiem fajnie wygląda na twarzy ;) ja się przerzuciłam na pudry ryżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Używałam go, bardzo fajny ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam go kiedyś i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba namówiłaś mnie do kupna tego produktu, efekt "PO" robi wrażenie (jak za taką cenę) :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam i chyba raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  44. no ja też bym chciała 32GB! :D a co :D no ale... zobaczymy co to Mikołajek wykombinuje :D
    co do pudru miałam i kiedyś używałam ale przerzuciłam się na transparentny :p

    OdpowiedzUsuń
  45. z synergen lubię korektor w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciągle natykam się na niego w rossmannie i nie powiem, że nie kusi... ta cena... ale no, z reguły to co tanie nie zawsze działa, więc fajnie, że trafiłam tutaj na opinie o nim, może wreszcie się skusze i przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Podpisuję się pod tą recenzją. Używałam ja i nadal używa moja siostra i obie możemy stwierdzić, że jest świetny:) Cena zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru