GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 grudnia 2015

941. Przesyłka od Żanetki!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z cudnymi darami, jakie otrzymałam od mojej kochanej Żanetki.
Ta dobra persona miała mi przesłać li róż do policzków, którego nie używała i się zwyczajnie smucił u niej.

Jakie więc było zdziwienie Leona, gdy zajrzał do wnętrza paki.
I oniemiał z zachwytu.
Gdyż róż miał kilku towarzyszy.

Zobaczcie zresztą sami, co Żanetkowe łapki zapakowały do środka:



Wszystko razem:

od góry od lewej: Inglot cień do powiek Double Spark nr 501; Catrice Multicolor Highlighter Limited Edition Celtica nr C01 Far and Beyond rozświetlacz; Joko cień do powiek Universe nr UNO J 304.
od dołu od lewej: Joko Pressed Blusher róż prasowany do policzków DUO; Lovely Sunny Powder słoneczny puder do twarzy i ciała z drobinkami złota

I z osobna.

Tu cienie:



Pan bronzer:



Ziom róż:



I mister rozświetlacz:





Wszystkie powyższe specjały są w mych tonacjach kolorystycznych i z pewnością nie zmarnują się.

Zdradzę Wam, że cienie i rozświetlacz miały już swe tzw. Wielkie Wejście w makijażu na Wigilię.
Jeśli chcecie, taki oto makijaż na pewno ukaże się niebawem na blogasku owym.

Co do różu i bronzera jestem nimi tak oczarowana, że na razie tylko się nań gapie.

Żanetko kochana, dziękuję!

A Wy coś dostałyście ostatnio?

Kathy i Leon

74 komentarze:

  1. Same cudeńka :) U mnie też sporo przesyłek,ale napiszę o nich w podsumowaniu grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja załapałam się na promocję w naturze i sama sprawiłam sobie prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż ma piękny kolor! Paczuszka bardzo udana - trochę opóźniony Święty Mikołaj. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho ho, same maleństwa do przygarnięcia. :D super taki prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love make up! Difficult to resist! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. To Ci Żaneta niespodziankę zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny róż i bronzer :) Bronzer z drobinkami delikatnie traktowałabym jako róż ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. To miałaś świetną niespodziankę :) Czekam na recenzję kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki i pewnie bardzo miła niespodzianka:) Podoba mi się szczególnie róż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie dostać taki prezent! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za niespodzianka, kazdemu zyczyc takiej Zanetki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ż-anetka? A już myślałam, że to ode mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na post z makijażem :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paka. Żaneta naprawdę się postarała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super niespodzianka:) same cuda, a opisy ziom itd.super haha :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję w takim razie udanej niespodzianki, ja to sobie ostatnio perfumę kupiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna niespodzianka :) Cienie są świetne, i ten róż:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby Ci wszystko służyło Kochana! :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, najbardziej mi się spodobał rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna paczuszka i jej zawartość i najważniejsze, że jesteś zadowolona. * Pepa śle "liza" w nos, tzn. buziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale smaczne kąski :) Róż i rozświetlacz zachwyciły mnie :) Chętnie zobaczę jak prezentują się na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cień z Joko jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja w Wigilię otrzymałam paczkę z wygranymi kosmetykami - zestawem kremów ze śluzem slimaka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ty masz szczęście Leonie :) Dostałam na gwiazdkę cztery miniaturki perfum Versace i czekoladki a niedługo dostanę biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kosmetyki :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No i ekstra paczuszka ! :) Fajnie, że wszystko przypadło Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja czekam na swoją paczkę z Chin i boję się, że się nie doczekam :D
    Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same fajne rzeczy, no tylko pozazdrościć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj życzę więcej takich znajomości!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności dostałaś, ja kosmetyki wolę kupować sobie sama ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna paczuszka ;). Super prezent i to przed świętami. Czekam na makijaż

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo! Zdecydowanie nie pogardziłabym taką paczuszką :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozświetlacz wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A to Ci niespodzianka :) Poprosimy ten makijaż koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skoro produkty są, to teraz czekam na zdjęcia z ich wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten brozer i róż wyglądają naprawdę fajnie, jestem ciekawa jaki makijaż z ich użyciem wyczarowałaś, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne cienie, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  39. Róż do policzków super! Musze taki nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  41. te cienie z Joko mam:) tylko podwójne:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę tak wspaniałych nabytków :)
    Ja ostatnio sama sprezentowałam sobie różowy lakier do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ja dziś upragnioną szczotkę, tangle teezer :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru