GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 31 grudnia 2015

943. Stylizacja na Sylwestra!

Witajcie!

Wczoraj pisałam o malunku Sylwestrowym: Klik! , dziś z kolei pora na stylizację.

Oto w czym się będę prezentowała:



A tu z podziałem na części pierwsze.

Najpierw sukienka:

niebieska sukienka, rozmiar S, ok. 30 zł, Terranova






Potem odzienie wierzchnie - marynarka - co by nie zmarznąć w trakcie toastów na dworze:

marynarka Sheggy, rozmiar S, ok 20 zł, Allegro




Seksowne pończoszki:

no name, rozmiar S, ok. 7 zł, Tesco



Butki, znane z ubiegłorocznej edycji sylwestrowej:

szczegóły: Klik!


Kolczyki:

 ok. 5 zł, bazarek

Fryzura na dziś natomiast to loki po warkoczu na wysokościach: Klik!

Pierwsze próby przymiarki już za mną i powiem Wam, że całkiem, całkiem to wygląda.

Mam nadzieję, że mój makijaż, fryzura i kreacja ostaną się w stanie nienaruszalnym aż do bladego świtu roku 2016.

Udanej imprezy wszystkim sylwestrującym się!
Wy jak się odziewacie w te ostatnią noc w roku?

Kathy i Leon

53 komentarze:

  1. ładna sukienka :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno się ładnie prezentować :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sukienka :) Wspaniałego Sylwestra !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobną sukienkę tylko czarną :)
    P.S. Będziesz świetnie wyglądać ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor sukienki obłędny :) Będziesz najfajniejszą laską na imprezie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ładna sukienka, ja idę w spodniach i złotej bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale extra będziesz wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna :) Życzę udanej zabawy sylwestrowej !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor sukienki..<3
    A ja planów nie mam. Pewnie w domu.
    Udanej zabawy. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie Leona w kreacji gdzie?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka! Udanego sylwestra! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie będziesz super wyglądać:)
    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zakładam piżamę i kapciochy :)
    Udanej zabawy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się sukienka i koczyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampańskiej zabawy i oczywiście wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wychodzisz gdzieś na Sylwestra? Ja zostaję z ukochanym w domu, więc zaszaleję tylko z makijażem :p

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka nie w moim stylu.
    Ja jeszcze nie wiem co ubiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka ma bardzo ładny kolor. :)Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wyobrazam sobie nie meic ponczoch na jakas impreze ;D sa najwygoniejdze ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Już po 13 a ja wciąż bez pomysłu na strój, bez manicure, w ogóle cała w proszku :D
    Udanego Sylwestra i wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka super! Włosy też, takie delikatne fale będą jak najbardziej na miejscu :) Udanej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna sukienka :))

    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda tylko, że Ciebie nie zobaczyłam w tej stylizacji! :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! Samych radości, sukcesów oraz wytrwałości w postanowieniach noworocznych. Życzę Ci siły w pokonywaniu własnych słabości i codziennych wyzwań, oraz mnóstwo uśmiechu i radości a jeśli zmian, to tylko na lepsze. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna kolorystyka. Udanego Sylwestra i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe, jeszcze nie wiem, w co się przyodziewam, ale wiem, że na pewno to musi być coś ciepłego, bo część Sylwestra będę spędzać na mroźnym rynku. Udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!
    Swietna stylizacja.

    Udanej zabawy i Dobrego Nowego Roku.

    Ja mam katar, lamanie w krzyzu i jak mysle o zalozeniu mojej kiecki, to mi zimno;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szalonej noc i szampańskiej imprezy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dzisiaj preferuję czerń, a sukienki na Sylwestra szukałam jeszcze wczoraj xD Cóż, niestety jestem mistrzem załatwiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Pomysłu na makijaż brak, paznokcie będą niepomalowane... Przyznam szczerze, że jakoś w tym roku nie chce mi się tego Sylwestra. Starzeję się czy co?

    OdpowiedzUsuń
  31. No no , tymi pończoszkami będziesz uwodzić jakiegoś szczęściarza ;-) Fajnie że wybrałaś kreację w takim kolorze bo czerń wg mnie jest nudna. Śliczne botki!!! Udanej zabawy sylwestrowej kochana!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne botki!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. My siedzimy w domu, więc nie mam problemu z kreacją :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka i ramoneska świetne! Chciałabym Cie w tym zobaczyć :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienia śliczna, niestety nie na moją figurę- zwłaszcza po świętach!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno teraz wyglądasz zjawiskowo w tej pięknej sukience, moja droga :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A jutro fota jak sukienka leżała na Tobie?:) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna stylizacja, myślę, że i zabawa była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja bardzo fajna a sukienka z baskinką świetna;) Bardzo lubię baskinki w bluzkach czy sukienkach, dają bardzo kobiecy look;)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku, pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Całkiem fajną stylizację miałaś n tego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kreacja i elegancka i sexy! Leon musiał wyglądać kosmicznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Boska sukienka;D ciekawe jak całość się prezentowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rób zdjęcia na sobie! Leżące ubranie nie oddaje całego jego uroku. To właśnie wszystko zależy od tego, jak leży na nas. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru