GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 24 grudnia 2015

937. Na Święta!

Witajcie!

Nie będę się rozpisywać, bo słowa nie wyrażą emocji, jakie towarzyszyć będą każdemu z Nas w ten Wigilijny wieczór.
Nie będę radzić, jak zachowywać się przy stole, jak jeść karpia czy pierogi.
Nie będę także wskazywać prawidłowej kolejności rozdawania prezentów.

Powiem po prostu krótko: radosnych, ciepłych i pełnych życzliwości Świąt!

A ta melodia niech Was wprawi w dobry nastrój: Klik!
To francuska wersja przeboju Last Christmas.

Kathy i Leon

37 komentarzy:

  1. Wesołych świąt moja droga, spełnienia marzeń i samych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie życzę Ci :) Laurie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych, spokojnych chwil spędzonych w gronie najbliższych :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również życzę Ci udanych Świąt kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt oraz bogatego, książkowego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych :) O francuskie piosenki <3 uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wszystkiego co najwspanialsze! Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również wesołych i spokojnych!

    Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak obyczaj każe stary, według przodków naszej wiary, pragnę złożyć Ci życzenia w dniu Bożego Narodzenia. Niech ta gwiazdka betlejemska, co przyświeca nam o zmroku doprowadzi Cię do szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze na święta i w Nowym Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje bardzo i nawzajem kochana, Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, wesołych i pełnych miłości Świąt :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkich świątecznych piosenek mam już po dziurki w nosie, bo ich słuchałam od kilku dni w kółko w sklepie :D Ale za to chętnie zasiądę wreszcie do wigilii :D Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Również życzę Ci wszystkiego najlepszego na te nadchodzące święta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ulubiona świąteczna piosenka :D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie również Kochana Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpiękniejszych Świąt Ci życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia
    Wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni,
    A blask gwiazd przypomina,
    Że czasem wystarczy tylko
    wypowiedzieć życzenie…
    Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hehe, u Ciebie też Last Christmas :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru