GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 4 grudnia 2015

917. Na piątek!

Witajcie!

Dziś, jak to na piątek przystało, będzie słodko i słono zarazem.

Pochwalę się Wam przysmakami, jakie moja ekipa robocza będzie wcinać podczas tzw. Mikołajek.

Uwaga: nie oglądajcie tego, jak jesteście głodni!

Oto frykasy:




Na pierwsze danie idą ciastka i pączki domowej roboty z cukrem pudrem.
Do tego będzie sernik na ciemnym spodzie z polewą z czekolady.

Drugie danie to rogaliki z ciasta francuskiego ze szpinakiem.
Mówię Wam: uzależniają.

Wszystkie powyższe wypieki przygotowały dobre dusze kulinarne z robocizny.
Jak będą łaskawe, zapodam przepisy na powyższe cuda żołądkowe.

Tak więc idę przygotowywać się do popołudniowej rozpusty roboczej.
W końcu trzeba mieć siłę przed jutrzejszą zmianą sobotnią...

A Wy co dobrego jecie?

Kathy Leonia

55 komentarzy:

  1. O raaaany! <3
    Mogłam nie czytać, bom głodna jak wilk ;)) Zazdroooość!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm ale słodkości, smacznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany,ale pyszności i pomyśleć,żę po wczorajszych wynikach badań muszę ograniczyć takie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś wcinam ciasteczka cynamonowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rogalik ze szpinakiem brzmi apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ narobiła mi apetytu. Muszę szybko coś przekąsić, bo nie wytrzymam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jest to, co tygryski lubia najbardziej :) Miam...

    OdpowiedzUsuń
  8. i kurcze przeczytałam nie wiem po co.
    a u mnie już pachnie babką kajmakową <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jejku ile słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz tymi przysmakami, na szczęście akurat nie jestem głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyyyycha! ja jeszcze nie za bardzo z pieczeniem .... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj upiekłam struclę drożdżową z dżemem wiśniowym własnej roboty i dziś wieczorem będzie konsumpcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tyle pyszności to i na sobotę wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba zrobię sobie herbatkę i do niej coś słodkiego wezmę....

    OdpowiedzUsuń
  16. No... A miałam miec dietę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie pyszności <333 Post pojawi się w Mikołajki :")
    Pozdrawiam
    Laurie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, ze zanim tu weszłam to coś zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zdążyłam się poczęstować rogalikiem ze szpinakiem, bo już pewno nie ma :(. * Pepa pod choinką też znajduje prezent, przeważnie jakąś zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie!! I po co ja tutaj zaglądałam ;) Teraz będę gapić się na ta zdjęcia z wywieszonym jęzorem :D Te pączki mnie strasznie kuszą ....;)

    Udanych Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co to? Tłusty czwartek? :p

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze, ale pyszności! Nie da się wytrzymać na diecie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmmm...pyyyyszności!!! :) A ja dzisiaj zjadłam dwa ciastka orkiszowe :) jadłaś? mniam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojoj, zignorowałam ostrzeżenie i oglądałam zdjęcia na głodnego. Mmm.. cudeńka, zjadłabym wszystko sama :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja prezencik mikołajkowy od mojej pacjentki Merci:-) najlepsze są te kawowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja właśnie wróciłam z pizzy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też ciekawie, siostra robi ciasto Bounty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj dobrze,że się najadłam :) Kusisz tymi frykasami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Domowe pączuchy najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O mamo, ile dobrych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na przepis na rogaliki :) Niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie rogaliki! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru