GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 7 czerwca 2022

2923. Dr. Jart + Dermask Water Jet Soothing Hydra Solution Deep Hydration Sheet Mask maseczka nawilżająco-kojąca w płacie

 
 Witajcie!
 
Dziś czas na buzi odżywienie.
 
Będę mówić o Dr. Jart + Dermask Water Jet Soothing Hydra Solution Deep Hydration Sheet Mask maseczka nawilżająco-kojąca w płacie.
 
Słowo od producenta: "Maseczka z celulozowej tkaniny nawilża, koi i łagodzi podrażnienia wrażliwej skóry.

Działanie:
Lekka i transparentna maseczka na bazie cienkich włókien celulozy sprawia, że pory wchłaniają odżywcze i nawilżające składniki jak przy silnie nawilżającej terapii. Natychmiastowo koi zestresowaną skórę i zapobiega utracie nawilżenia. Kojący kompleks na bazie ekstraktów roślinnych (aloes i fitoncydy) błyskawicznie nawilża, odświeża, ma łagodzące właściwości przeciwzapalne i antyseptyczne."
 
Produkt w okazałości:
 


 
 
 
 
 
 
Od producenta:

 


 
Skład:

 
 
Na buzi:
 
 

 
Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym Asos. Normalna jego cena to ok. 25 zł.
Zapach: przyjemny, nieco kwiatowy.
Konsystencja: maska w płacie.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płacie to jedno użycie.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z produktami marki Dr. Jart +. Wcześniej słyszałam co prawda o tychże mazidłach, ale z racji na ich dosyć sporą cenę wyjściową, nie korciły mnie do zakupu. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, że w ucapionym na promocji zakupionym przeze mnie kalendarzu adwentowym z Asos, znalazł się ów luksusowy gagatek. Co o nim sądzę? Ano zdecydowanie jest warty tegoż srogiego kosztorysu!
Ten specyfik jest iście skąpany w bardzo treściwej esencji, która ma cudowne właściwości odżywcze i kojące dla mojej buzi. Ta właśnie solidna dawka dobroczynnych substancji koi i pielęgnuje skórę twarzy, w magiczny sposób przywracając jej zdrowy wygląd i taką wewnętrzną witalność. Dzięki powyższemu gagatkowi zmniejszają się cienie pod oczami, znika opuchlizna, a suche skórki odchodzą w siną dal.
Warto wspomnieć, że płyn zawarty w maseczce szybko się wchłania, ładnie pachnie i nie podrażnia skóry. Myślę, że z pewnością wrócę do produktów Dr. Jart +, ale na pewno będę polować na jakieś promocje. Co i Wam polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

 

26 komentarzy:

  1. Veo que salvo el precio por lo demás es una mascarilla muy recomendable, este tipo de productos son muy agradables para la piel.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Se valido è un ottimo prodotto.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this kind of tisues.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji próbować, mimo iż maseczki w płachcie uwielbiam tej w regularnej cenie bym nie kupiła. Trochę szkoda byłoby mi pieniędzy, ale gdyby była na jakiejś fajnej promocji pewnie bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie maski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam relaks z taką maską w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam się relaksować z taką maską w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for sharing! and thanks for your comment on my blog too!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A jednak maseczka poszła w ruch 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. I like this face mask, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  11. ..nie używałam nigdy maseczek, ale skoro polecasz ją i jesteś zadowolona, więc może warto spróbować? ;)

    - pozdrawiam serdecznie, zdrówka życzę i uroczych chwil ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. The mask looks like a good product.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie polecone, tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uch, mam taki sajgon w życiu w tej chwili, że chyba jutro nałożę cos takiego na twarz i choć przez 20 minut nic mnie nie będzie obchodzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena trochę wysoka, ale jak dorwę gdzieś w promocji to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale jak mi wpadnie w łapki, to wypróbuję 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam takich maseczek, ale nie mówię im nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam masek w płachcie, ale mam właśnie jedną na próbę i póki co czeka na czas kiedy ja znajdę dla niej czas - na razie zabieram się do tego jak do jeża :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena trochę odstrasza, ale może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru