GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 27 czerwca 2022

2934. Przesyłka od wizaz.pl!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto kolejna porcja nowości kosmetycznych, jakie dostałam do testów od wizaz.pl:







I w pojedynkę.

Krem:





Fluid koloryzujący:





Nie muszę mówić, że powyższa przesyłka wprawiła mnie w bardzo dobry nastrój, zwłaszcza, że produkty w niej zakapowane sprawdzą się idealnie podczas obecnych, czerwcowych upałów.

Obecnie, z racji na ogarnianie Młodej, mój makijaż ogranicza się do istnego minimum.
Ot trochę podkładu, pudru, tusz do rzęs i pomadka nawilżająca.

Dlatego też krem jak i fluid koloryzujący od Avene będą moją podstawową bazą malunkową twarzy w najbliższym czasie.

Dziękuję jeszcze raz wizaz.pl za zacną przesyłkę.

A Wy co ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Avene is a high quality brand. Lovely week!

    OdpowiedzUsuń
  2. i like this brand my friend hello im from indonesia

    OdpowiedzUsuń
  3. na upały idealne kremiki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przesyłka sprawiła ci tak dużą niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  5. I loved this brand:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kathy, how is your sweet baby? Can you tell us about your daughter?

    OdpowiedzUsuń
  7. Upały ponoć aż do września, więc chyba trzeba będzie coś dokupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome products❤️ Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic ostatnio nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki idealne na tą pogodę! Czekam na recenzje jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat bardzo przydatne kosmetyki na aktualną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola guapa, avene es una marca muy buena. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorąco mi od samego koloru pudełka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważne i potrzebne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem, jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że kosmetyki te dobrze spełnią swoją rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego testowania. Czekam na recenzje 😏 Ja ostatnio kupiłam sobie sporo nowości. Kremy pod oczy, SPFy, kremy BB... Jest tego😜

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie sądziłam, że wizaż jeszcze funkcjonuje :o miłego testowania <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Avene jest świetny. Bardzo lubię jego kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru