GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 21 czerwca 2022

2931. Palmolive Smoothies Kremowy żel pod prysznic Aksamitna Jeżyna i Egzotyczny Arbuz

Witajcie!
 
Dziś się umyjemy.
 
Będę mówić o Palmolive Smoothies Kremowy żel pod prysznic Aksamitna Jeżyna i Egzotyczny Arbuz.
 
Słowo od producenta:

a) Aksamitna Jeżyna:

"Poczuj się bliżej natury, dzięki żelowi pod prysznic Palmolive Smoothies Aksamitna jeżyna. To kremowy żel pod prysznic, który pomaga zachować naturalne nawilżenie Twojej skóry, pozostawiając ją w dotyku gładką i miękką. Słodki aromat aksamitnej jeżyny sprawi, że poczujesz się jakbyś była w lesie.

Żel pod prysznic Palmolive Smoothies Aksamitna jeżyna to:
- kremowy żel z nawilżającym mleczkiem
- formuła z naturalnymi ekstraktami z jeżyny,
- 95% składników pochodzenia naturalnego*,
- formuła produktu w 95% biodegradowalna i nie zawiera mikroplastików.

Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą.

*Woda i składniki pochodzenia naturalnego przetworzone w ograniczonym zakresie.

b) Egzotyczny Arbuz:

Poczuj się bliżej natury, dzięki żelowi pod prysznic Palmolive Smoothies Egzotyczny arbuz. To kremowy żel pod prysznic, który pomaga zachować naturalne nawilżenie Twojej skóry, pozostawiając ją w dotyku gładką i miękką. Świeży aromat egzotycznego arbuza sprawi, że poczujesz się jakbyś była na wakacjach.
Żel pod prysznic Palmolive Smoothies Egzotyczny arbuz to:
- kremowy żel z nawilżającym mleczkiem,
- formuła z naturalnymi ekstraktami z arbuza,
- 95% składników pochodzenia naturalnego*,
- formuła produktu w 95% biodegradowalna i nie zawiera mikroplastików.

Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą.

*Woda i składniki pochodzenia naturalnego przetworzone w ograniczonym zakresie."
 
Produkty w okazałości: 

 



I w poszczególe.
 
a) Aksamitna Jeżyna:

 

 



Od producenta:


Skład:



Otworek:



Na dłoni;


 
b) Egzotyczny Arbuz:








Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik otrzymałam do testów od wizaz.pl. Normalna jego cena to ok. 15 zł.
 Zapach: słodkie, owocowe, kuszące.
 Konsystencja: żelu pod prysznic.
 Opakowanie i pojemność: butla plastikowa, w tonacji białej, z elementami grafiki charakterystycznej dla danego owocu i czernią napisów od producenta. Pojemność: 500 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Produkt powinien wystarczyć na kilka miesięcy użytku.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że produkty do mycia Palmolive są w mojej rodzinie używane od wielu lat. Najczęściej kupujemy je w ilościach hurtowych na jakiejś promocji i gdy się nam zaczynają kończyć, to ową czynność nabywczą powtarzamy. Nie muszę więc mówić, że informacja o testowaniu nowych wersji zapachowych - jeżynowej i arbuzowej - wprawiła mnie w bardzo dobry nastrój, gdyż sama byłam ich bardzo ciekawa. Co zatem sądzę o tychże cudakach? Ano co by tu dużo gadać: jestem nimi zauroczona od czubka nosa po skrawek palca u stopy. 
Przede wszystkim, świetnie oczyszczają skórę z kurzu i brudu dnia codziennego, pozostawiając ją świeżą i czystą. Naturalne składniki zawarte w tych gagatkach dają efekt nawilżenia i odżywienia naskórka, który utrzymuje się naprawdę długo. I teraz wisienka na torcie, czyli zapach. Ten nieziemski, kuszący aromat arbuzowy i jeżynowy, które są identyczne z naturalnym! Podczas kąpieli z powyższymi żelami mam wrażenie, że normalnie myję się jakimś musem z arbuza i na dokładkę sączę drink jeżynowy. Coś niesamowitego! Dodam, że produkty są bardzo wydajne i spokojnie starczą na dwa, trzy miesiące użytkowania. Warto też wspomnieć, że nic mnie nie uczuliło ani nie podrażniło. Stosowanie tych żeli to była soczysta przyjemność, którą bardzo miło będę wspominać i z chęcią będą chciała powtórzyć. Polecam.
 Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. I love watermelon smell, specially for summer!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! I love the sound of Exotic Watermelon!

    Happy Monday, Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żele tej marki. Kupię sobie jeszcze dziś jeżynę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ogromnie ciekawa jak pachną te żele i pewnie zaopatrzę się w jeden z nich jak zacznie mi się kończyć to co teraz używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic od nich nie miałam, ale lubię ich żele pod prysznic 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uczulają, nie wysuszają, pięknie pachną - to brzmi jak żele, których chętnie bym spróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś dawno temu miałam i są w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i like palmolive too Kathy...but watermelon essence is a new for me... It is interesting. Thanks for great review. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. These sound so good, I can imagine the lovely smell! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! gracias por la recomendación, tiene que oler de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. So that's a great review - great products.

    OdpowiedzUsuń
  13. Palmolive is well known brand....
    good products

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ogromnie ciekawa jeżyny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam i chyba sie skuszę, te zapachy mi podchodzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś żeli pod prysznic tej marki ale te zapachy nie wpadły mi wcześniej w oczy. Chyba czas wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych akurat gagatków nie miałam ale markę znam i miałam nie jeden produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba dla samych zapachów chce je kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Żel arbuzowy musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Firma mi znana, ale te konkretne produkty jeszcze nie. :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru