GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 16 czerwca 2022

2929. Miss Sporty Color To Last pomadka do ust

 Witajcie!
 
Dziś czas na usteczek pokolorowanie.
 
Będę mówić o Miss Sporty Color To Last pomadka do ust.
 
Słowo od producenta: "Supertrwała szminka, która utrzymuje się na ustach w idealnym stanie do 8 godzin. Posiada kremową formułę i wyrazisty kolor. Precyzyjny aplikator pozwala pomalować usta jednym pociągnięciem bez wychodzenia poza kontur. Dostępna w 10 odcieniach – 4 matowych i 6 satynowych."
 
Produkt w okazałości:
 




 Od producenta:

  
 
 Mój odcień:

 
 
 Po wykręceniu:

 
 
Na dłoni:
 


 
Na ustach:
 
 
 
Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt dostałam do testów od wizaz.pl. Normalna jego cena to ok. 19 zł.
Zapach: ładny, słodki.
Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, błyszczące, w charakterze czarnej, wykręcanej kasetki na szminkę. Pojemność: 4 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy na rok używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że kosmetyki Miss Sporty zajmują w moim sercu szczególnie miejsce i zawsze chętnie do nich wracam. To były bowiem pierwsze mazidła kolorowe, jakie zaczęłam stosować jeszcze za czasów licealnych i studenckich. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam do przetestowania powyższą pomadkę. Co o niej myślę? Ano tylko pozytywnie! Już sam wygląd tego produktu sprawia, że czuję się iście luksusowo, mając wrażenie, że stosuję specyfik za kilka stów, a nie kilkanaście złotych. Oprócz eleganckiego designu, warta uwagi jest sama formuła pomadki. To bardzo kremowa, jedwabista konsystencja, która otula usta głębią koloru. Jedna aplikacja gagatka spokojnie wystarczy, aby wargi prezentowały się słodko i kusząco, bez jakiś plam czy przebarwień. Dodam, że produkt jest cudownie nawilżający i bardzo komfortowy w noszeniu. Pomadka nie jest zastygająca, przez co z upływem dnia - zwłaszcza podczas picia i jedzenia - będzie stopniowo zanikała z ust. Trzeba tu podkreślić natomiast, że owe zanikanie produktu jest bardzo dyskretne i nie wygląda wcale źle. Nie jestem tym jakoś bardzo rozczarowana, bo co stoi na przeszkodzie, aby w ciągu dnia dyskretnie poprawić sobie makijaż ust? Warto wspomnieć, że produkt nie podrażnił, ani nie uczulił mnie. Uważam, że powyższa pomadka jest godna polecenia i gwarantuję, że będzie Wam służyła długi czas. Ja na przykład swój egzemplarz mazidła noszę zawsze w małej kosmetyczne i zabieram wszędzie ze sobą!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Ładny kolor, ale ja wolę te bardziej naturalne i delikatne. Za to moja mama byłaby zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, który mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie miałam, ale wygląda pięknie. Cudowny kolor :) Bardzo rzadko maluję usta, okazyjnie wręcz. Jednak lubię inspiracje związane z pomadkami i szminkami ^^ Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co się nie skuszę, bo mam zapas pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam nic z tej marki, ale może to się zmieni...chociaż mam oku jeszcze całkiem sporo innych kosmetyków, które chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't tried this brand. Looks great!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że koło szminki leży szynka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, że to jakiś ekskluzywny płatek kosmetyczny ze złotym obrębkiem :D :D :D

      Usuń
    2. Ka już kiedyś przy innym poście Kathy myślałam że to szynka ale już teraz wiem że nie 🤪

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wygląda, pewnie chętnie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, głęboki kolor :) cudne zdjęcia zrobiłaś :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się skuszę, bo uwielbiam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Linda cor!
    Eu usaria!
    👄👄

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor śliczny choć raczej nie moja kolorystyka. Dla mojej mamy szybciej ona takie lubi a nawet bardziej w czerwienio- różu intensywnym

    OdpowiedzUsuń
  14. Lindo color del labial espero que este bien te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. pretty color. lipstick can make women's days bright, although at this time in the country I am still encouraged to wear a mask, I still wear it under my mask

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo ! to jest kolor - bardzo ładny, idealny na letnie wieczorne wyjścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It looks good, but I would choose a different shade for myself.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor, ale jak dla mnie zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny żywy odcień 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam szminki tej marki - chyba z ciekawości spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Que bonito, me gusta mucho ese tono. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello!! It looks amazing!! I love red lipsticks.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor akurat nie mój, ale z chęcią bym wypróbowała innego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś chętnie sięgałam po kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  26. uuuuuu fajny kolor <3 Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru