GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 6 czerwca 2022

2922. Przesyłka od hermzlabs.pl!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów od hermzlabs.pl:




I w szczególe.

Peelingujący szampon:



Szampon:

 


Odżywka:


 

Serum:



Wszystkie  powyższe produkty wchodzą w tzw. 4-Stopniowy Zestaw HairLXR, czyli kompleksową terapię, jaka jest przeznaczona do włosów słabych, przerzedzonych i wypadających.

Pierwsze testy tychże mazideł już są za mną i powiem Wam, że jestem nimi oczarowana.
Moje kapryśne włosy pokochały ów zestaw od pierwszego użycia!
To tylko potwierdza fakt, że różnica w skuteczności działania pomiędzy stosowaniem kosmetyków profesjonalnych, a drogeryjnych jest ogromna...

Niebawem spodziewajcie się zatem recenzji tychże cudaków.

Dziękuję jeszcze raz hermzlabs.pl za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

PS. Anna/Projekt Beauty masz niedostępny profil. Nie mogę Cię odwiedzać

30 komentarzy:

  1. All this hair stuff is interesting. Now that I am letting my hair grow without dyeing it, I only use shampoo and it looks fine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca przesyłka. Jestem ciekawa rezultatów testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca przesyłka. Jestem ciekawa rezultatów testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chętnie przetestowałabym na swoich włosach powyższe specyfiki, ale poczekam jeszcze na Twoją szczegółową recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw produktów, nie znałam wcześniej. Życzę dalszego udanego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam zadowolona z tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna przesyłka. Czekam na recenzję tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks got. I got a new spray mousse for my feet! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, exciting products. Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to szykuje się mycie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna przesyłka, udanego testowania :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze twoje wlosy je polubiły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No conozco estos productos, pero lo importante es que dejen el cabello en condiciones y se vea limpio y brillante.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi się wizualnie podobają te produkty, ładnie by się prezentowały u mnie pod prysznicem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No los conozco, pero siempre es bueno saber que existen y que son buenos. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że jesteś zadowolona z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z niecierpliwością czekam na opinię, od dłuższego czas zastanawiam się nad produktami od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przerzedzone i wypadające to cos dla mnie. Ciekawa jestem Twojej opinii, choć jak Tobie nie wypadają, to co Ty sprawdzisz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to nowość, jak i produkt i firma. Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Parece un buen envió te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Firmę widzę pierwszy raz. Czekam na recenzje tym bardziej, że ostatnio szukam czegoś co by naprawiło i moją czuprynę,..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru