GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 czerwca 2022

2920. Paznokcie na dziś, cz. 113

 Witajcie!

Dziś pazurów pora.

Oto jak ostatnio wyglądały:




  


 Użyte produkty:


od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Limegirl baza pod lakier hybrydowy; Niuqi lakier hybrydowy Nude; Limergirl lakiery hybrydowy nr 045 i nr 05 ; Niuqi lakier hybrydowy Candy Coral; Limegirl top coat pod lakier hybrydowy. dodatkowo: naklejki wodne
 

Jak powyższe pazurki powstały?

Ano najpierw zmatowiłam płytkę paznokcia odtłuszczaczem z Neess, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wybrane dwa paznokcie nałożyłam dwie warstwy brzoskwinki z Niuqi (każde pomalowanie osobno utwardzona w lampie). Na kolejne dwa szpony szpony poszedł uroczy glitter również od Limegirl (dwie warstwy koloru, każda osobno utwardzona w lampie UV 60 sekund), a na kciuku wylądował różowy, majtasowy kolor także od Limegirl (dwie warstwy koloru, każda osobno utwardzona w lampie UV 60 sekund). 

Jako dodatki ozdobne zostały użyte wodne naklejki z AliExpress.

Wszystko następnie pokryłam tzw. top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia trzymała mi się ok. dwa tygodnie.

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Te han quedado unas uñas muy bonitas y te han durado bastante tiempo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na razie totalnie nic, bo za dużo działam w ogrodzie. Zamiast paznokci jest totalna masakra

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe paznokcie zawsze poprawiają humor. U mnie czerń z nudziakiem. Takie pomieszane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy efekt, ja nie maluję sobie pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda. Ja mam dzisiaj mleczny kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice, but I don't paint my nails! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, bardzo ładne, podobają mi się! Ja w tym momencie mam na paznokciach lakier w kolorze brudnego różu na paznokciach, ale jak odrosną to będę chyba próbowała zaprzyjaźnić się z hybrydami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne są. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny efekt.
    Moje odpoczywaja - odżywka, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo. Ja na razie bez żadnych kolorków, ale coś będę malować na przyszłą niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Unhas lindas!
    Gostei de ver!

    (❁´◡`❁)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądają Twoje pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne :)
    Ja mam brąz i złoto na paznokciach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful nail art dear....i like the pink ones...^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowo :) U mnie czarne w białe kropki.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru