GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 31 maja 2022

2919. Garnier Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry regenerujące mleczko do ciała

 Witajcie!
 
Dziś czas na odżywienie suchej skóry ciała.
 
Będę mówić o Garnier Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry regenerujące mleczko do ciała.
 
Słowo od producenta: "Mleczko głęboko odbudowuje skórę, nawet najbardziej podrażnione i wysuszone miejsca (łokcie, kolana). Jego kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania, aby łagodzić uczucie szczypania i podrażnienia. Skóra jest zregenerowana i odzyskuje swój dawny komfort na 24 godziny."
 
Produkt w okazałości:
 
 
 
 

 
 
 Od producenta:







Skład:



Otworek:

 
 
 
Na dłoni: 
 
 

 

Szczegóły: 

Cena i dostępność: produkt znalazłam w Rossmanie za ok. 20 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie plastikowej, czerwonej tubki i bielą napisów od producenta. Pojemność: 400 ml
 Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy nawilżania się.
 Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że obecnie moja skóra dłoni, stóp, nóg i ramion przypomina wyschnięty papier ścierny... Jest szorstka, łuszcząca się o zerowej iście zawartości nawilżenia. Myślę, że wszystkiemu winne są ciążowe hormony, które przy końcówce stanu błogosławionego szaleją sobie w najlepsze. Tak czy owak, muszę o ten mój nieszczęsny naskórek wyjątkowo dbać, coby zniwelować to nieprzyjemne uczucie pieczenia i suchości. Tu do pomocy pielęgnacyjnej wkracza regenerujące mleczko do ciała od Garniera. O tymże gagatku słyszałam już co prawda dużo wcześniej i na pewno od czasu do czasu go stosowałam, ale na pewno nie tak namiętnie, jak teraz. Dla mnie ten produkt to kojący i otulający kompres odżywczy. Ma dobry jakościowo skład (m. in. alantoina, ekstrakt z kanadyjskiego klonu), który faktycznie wnika w głąb skóry, a nie tylko oblepia ją na powierzchni. Specyfik ładnie, słodko pachnie, szybko się wchłania i nie brudzi ubrań. Już po kilku aplikacjach czuję różnicę w kondycji naskórka. Jest on zdecydowanie bardziej miękki, elastyczny oraz wygląda zdrowo. Spękanie i szorstkość znika na długie godziny. Wspomnę jeszcze, że balsam stosuję zwykle rano i wieczorem, tak, aby cały dzień i noc cieszyć się z jego dobroczynnego działania. Dodam, że produkt mnie nie uczulił, nie podrażnił. Jest tani, wydajny i łatwo dostępny oraz - co najważniejsze - działający! Polecam.
Ocena: 5/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Nie lubię tych mleczek Garniera, bo są wydajne 🙈 Nie idzie ich zużyć 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier has really good productos for body and hair.
    Lovely tuesday!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tengo que buscar y encontrar ese producto por aquí, me interesa. Gracias.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for showing us this product. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo na suchą skórę pomaga mleczko marki Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na suchość się masło shea sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I've tried and I like it too

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds good, thanks. Have a great day, take care! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. I have been wanting to try this. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  10. O! To coś zdecydowanie dla mnie! Mam niestety bardzo suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale kojarzę ten kosmetyk 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Very interesting product, I like this brand

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Garniera bardzo lubię szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie miałam akurat tego specyfiku, ale uważam że nawilżanie to bardzo ważny punkt pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam krem do stóp z tej czerwonej linii Garniera i jestem bardzo zadowolona. Muszę więc wypróbować również i ten specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam i też byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a great review, thanks.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola! gracias por la recomendación, tomo nota. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello!! It looks good and useful, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Es una genial marca. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe wieki nie miałam od nich żadnego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Garnier ma dobre produkty, ale tego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru