GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 5 maja 2022

2905. Chanel Mat Lumiere Compact Powder puder rozjaśniający

 Witajcie!

Dziś będzie buzi przypudrowanie.

Będę mówić o Chanel Mat Lumiere Compact Powder puder rozjaśniający

Słowo od producenta: "Make-up Chanel Mat Lumiere Compact ujednolica odcień Twojej skóry i zakrywa jej drobne niedoskonałości.

Właściwości:

  • ujednolica koloryt skóry
  • rozjaśnia skórę
  • długotrwały efekt
  • łatwa aplikacja
  • znakomite właściwości kryjące
  • matuje cerę

Sposób użycia:
Delikatnymi pociągnięciami nakładaj make-up na twarz. Palcami albo gąbeczką czy pędzlem równomiernie i dokładnie rozetrzyj."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Po otwarciu wieczka:



Odcień to nr 70 Pastel:




Na buzi:




Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w Internetach podczas wyprzedaży kosmetyczki. Normalna jego cena to ok 250 zł.
Zapach: ładny, delikatnie słodki.
Konsystencja: pudrowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w charakterze czarnej kasetki z miejscem na puder, lusterko i gąbeczkę do nakładania pudru. Do tego białe napisy od producenta. Pojemność: 13 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy na rok używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że o cudownych pudrach z Chanel słyszałam już dawno, ale z wiadomych względów - czyt. cena - nie byłam za bardzo skłonna do zakupów cudaków. Poza tym, miałam sporo tego typu mazideł w zapasie, więc chciałam skrzętnie zużyć to co mam. Dopiero więc, gdy zostałam dosłownie z ostatnią, pudrową kruszyną, stwierdziłam, że czas na małe łowy. I tak przez kompletny przypadek - ot jakaś laska wyprzedawała swoje kosmetyki na Allegro za grosze - w moje łapki wpadł ów luksusowy gagatek od Chanel. Nawet nie wiecie, jak prestiżowo się poczułam, gdy po raz pierwszy nałożyłam go na swoją buzię. Jest to faktycznie produkt wartościowy w swoim działaniu i ewidentnie zasługujący na miano drogiego. Specyfik nanoszę na buzię za pomocą dużego, mocno zbitego pędzelka i tak jakby wtłaczam go w skórę. Taki sposób aplikacji daje efekt iście nieskazitelnej twarzy, wyglądającej jak alabaster. Mamy tu pięknie wyrównany koloryt, jedwabistą w dotyku powierzchnię naskórka i zdrową prezencję na wiele godzin. Warto wspomnieć, że puder świetnie dogaduje się z podkładem i korektorem, nie ważąc się ani nie rolując w trakcie dnia. Osoby posiadające cerę normalną mogą śmiało nosić owego gagatka solo, a więc bez dodatków innych mazideł kamuflujących skórę. Dodam, że specyfik nie zapchał ani nie uczulił mnie. Jest wydajny, łatwo dostępny i przyjemnie pachnący. Czego chcieć więcej? Ano, gdyby tylko był nieco niższej cenie oryginalnej...  Ale że nie można mieć wszystkiego to i tak polecam!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Taką perełkę faktycznie warto mieć w swojej kosmetyczce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sin duda es un producto caro, pero si el resultado es bueno merece la pena.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for showing us this product. It looks great. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  4. Chanel has fabulous products, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem. Cena trochę za wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. cena wysoka, ale super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor taki totalnie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem kosmetyków Channel, choć trochę się obawiam rozczarowania, a ceny są dosyć zaporowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. A very good product.
    Have a good day my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. No usé nunca este maquillaje de chanel, pero tiene muy buena pinta y parece que cubre bien. Gracias por compartir. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  11. So cool that you found a sale like this. I doubt I ever try it. Looks great.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola! no probé esta base de maquillaje y la verdad parece que funciona muy bien, me gusta como queda la piel con ella. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks perfect on your skin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy pudrów od Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uzywałam innych taj marki, niestety chanel czesto ma za ciemne te propozycje, ale w minerałach znalazłam ostatnio wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam, cena nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz ładną cerę :) Fajny produkt, ale cenowo dla mnie odpada !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy zobaczyłam nazwę od razu skojarzyła mi się z perfumami Chanel. Co do pudru, wygląda dobrze. Pozdrawiam! :)
    www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, dodawanie komentarzy mi szwankuje. Dlatego powtarzam poprzedni - kosmetyk za drogi na mój portfel, w związku z czym sama się na niego nie skuszę, mimo że jest ok. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. the result looks good....
    great product

    OdpowiedzUsuń
  21. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena faktycznie mogłaby być nieco mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  23. NSuper, że udało Ci się dorwać go za tak małą cenę :) Co do lakierów odpeyskujących mam jakoś ze 100 buteleczek a używam rzadko bo niestey chyba aceton mnie uczula. Sam laker nie tak jak zmywanie. Myślę, że to jakieś komponenty zapachowe. Albo coś bo ogólnie uczulają mnie wszelkie odświeżacze :( Już się doszukałam, że chodzi zapewne o formaldehyd. Takie życie alergika :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Brightening powder looks very good.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że tyle kosztuje, ale z drugiej strony czasami warto dopłacić. Puder zużywam naprawdę długo :D

    OdpowiedzUsuń
  26. a to sie fajny zakup luxusowy za grosze trafił

    OdpowiedzUsuń
  27. desejando um lindo e feliz fim de semana com muita saude bjs

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem fajnie się prezentuje ten puder :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam :)
    Raczej się nie skuszę- cena...
    Jasne że fajnie jest mieć taką „perełkę”, ale poszukam (zresztą mam sporo) tańszych i też fajnych kosmetyków, a kaskę zaoszczędzoną, wydam w inny sposób :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że trafi mi się taka okazja jak Tobie- wtedy kupię ;)

      Usuń
  30. Nie używam pudrów do twarzy, ale dobrze że ci się sprawdził, pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. w mojej kosmetyczce nie ma obecnie tak luksusowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam, ale na pewno dobrze wiedzieć na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam, ale bardzo bym chciała mieć :) Wygląda pięknie, a ja ostatnio zaczęłam przykuwać większą uwagę do pudrów :) Wspaniała recenzja, mam nadzieję że kiedyś złapię tę perełkę w promocji :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasem warto zapłacić za "metkę" czasami nie. Dobrze, że się spisuje 🙂

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru