GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 3 maja 2022

2903. Hean True Colour Lipstick Balm pomadka balsam 2w1 w sztyfcie

Witajcie!

Dziś czas na usteczka.

Będę mówić o Hean True Colour Lipstick Balm pomadka balsam 2w1 w sztyfcie.

Słowo od producenta: "True Colour Lipstick Balm marki Hean to nawilżająca pomadka – balsam w sztyfcie 2 w 1. Lekka odżywcza formuła nadaje ustom piękny kolor i połysk, łączy funkcję błyszczyka i pomadki. Odżywcze masło shea, witamina E i olejek roślinny intensywnie nawilżają i pielęgnują usta. Zapewniają komfort i idealną gładkość ust. Kolor bez wysuszania. Posiadają orzeźwiającą konsystencję i żywe kolory."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Kolor:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro w ramach tzw. wyprzedaży kosmetyczki. Normalna cena to ok. 12 zł. Więcej ofert cenowych: Klik!
Zapach: delikatny, słodki.
Konsystencja: typowa dla pomadek w sztyfcie.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak wykręcana pomadka, w tonacji srebrnej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 3 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: średnie. 
Zacznę od tego, że rzadko sięgam po tradycyjne pomadki; zdecydowanie wolę takie zastygające, które wytrwają na ustach cały dzień, a nie do pierwszego jedzenia czy picia. Nie znaczy to jednak, że nie skuszę się od czasu do czasu po szminkę tradycyjną, zwłaszcza, gdy mam mocno spierzchnięte usta. Ale wracając do recenzji. Co sądzę o pomadko-balsamie z Hean? Ano jest to dość poprawny produkt, ale jego trwałość jest iście znikoma. Gdy tylko zjemy coś lub wypijemy, mazidło znika z naszych warg praktycznie od razu. Możemy co prawda przedłużyć trwałość specyfiku i powstrzymać się od konsumpcji, ale czy serio będzie się nam chciało o tym pamiętać dłużej niż dwie godziny? Szczerze mówiąc to wątpię. Jeśli jednakże zdecydujemy się na takowy post spożywczy, to na kilka godzin będziemy mieć naprawdę przyjemny makijaż ust. Gagatek z Hean jest bowiem ładnie i soczyście napigmentowany a jedwabiście miękki w swojej konsystencji. Pomadka zacnie otula nasze usta mocnym kolorem, ale też dodatkowo ma właściwości nawilżające i odżywcze. Dodam, że produkt jest wydajny, tani, a przy tym nie uczula, ani nie podrażnia.  Myślę, że specyfik jest warty wypróbowania, ale z pewnością nie nadaje się na jakieś większe wyjścia typu wesele czy impreza. 
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Tiene un color muy bonito y favorecedor y aunque el color no dure muchas horas está bien para el día a día.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ora che non è più obbligatoria la mascherina potrò mettere il rossetto.

    OdpowiedzUsuń
  3. It has a pretty color for spring. These textures doesn't use to remain, but are confortable.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skuszę się, bo nawet kolor nie jest w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks good, love the colour! Valere

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor. Lubię takie pomadko-balsamy do ust, więc chętnie bym przetestowała ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wole te pomadki zastygające :D W tych klasycznych strach coś się napić :D Ale trzeba przyznać, że kolorek ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie trochę za mocny kolor. Nie pasowałby mi, ale tak jest całkiem ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. It is a sweet color, but I would probably go for a darker neutral. I think I have used this brand before. It was OK. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ale szkoda, że nie spełnia oczekiwań 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie w moim stylu ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor nie w moim stylu ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jak dla mnie za mocny, ale jeśli jest to jednocześnie balsam, to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami lubię takie kolorki, ale produktu racze nie użyję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobny balsam Evelinie, niestety jest mało trwały i się łatwo rozmazuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz używam BeBio i choć nie jest jakas rewelacyjna, to przynajmniej nie takie badziewie jak dezodorant...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek bardzo ładny. Szkoda jednak, że efekt jest "do pierwszego zmycia".

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest bardzo ładny na jakieś większe wyjście idealny, gdyby tylko był to trwalszy produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor nie dla mnie i raczej wolę trwalsze pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolorek :) Szkoda, że trwałość taka kiepska

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie kolor zbyt jaskrawy. Nie lubię mieć na ustach żadnych mazideł. Próbowałam z tymi zasychającymi pomadkami, niby są ok, ale tak cholernie ciężko je zmyć 🙈

    OdpowiedzUsuń
  23. Gracias por la recomendación. Aunque no te gusto del todo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor nie mój. Ja wolę stonowane róże albo brzoskwiniowe (jak jedna pomadka, która już mi się niestety kończy) ale za to mam koleżankę, która kocha takie kolory na ustach i jest jej w nich super 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Chociaż kolor ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor trochę nie mój, ale inny kolor bym spróbowała:D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru