GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 30 maja 2022

2918. Przesyłka od wizaz.pl!

Witajcie!
 
Dziś czas na cuda.
 
Oto pachnące żele pod prysznic od Palmolive, które będę testować dzięki uprzejmości wizaz.pl:
 







 
Palmolive Egzotyczny Arbuz kremowy żel pod prysznic:



Palmolive Aksamitna Jeżyna kremowy żel pod prysznic:

 
 
Nie muszę mówić, że powyższa przesyłka ogromnie mnie ucieszyła.
Szczególnie, że pokończyły mi się prawie wszystkie myjadła pod prysznic i zostało mi li szare mydło.

Tak kremowe cuda z Palmolive przybyły wręcz w idealnym momencie.

Zdradzę Wam, że już kilka razy testowałam wersję jeżynową żelu i to jak ona pachnie, jest po prostu niesamowite. Normalnie jakbyście się wysmarowali świeżo zrobionym jogurtem jeżynowym.
Wrażenia iście nie do opisania!

Tak więc niedługo spodziewajcie się pełnej recenzji tychże gagatków.

Dziękuję jeszcze raz wizaz.pl za możliwość testów nowych produktów Palmolive.

A Wy coś ostatnio dostaliście ciekawego?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. Seguro que estos geles huelen fantástico.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love watermelon fragances for summer!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te produkty. Arbuzowy zapach fajny na lato. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. The blackberry one sounds amazing. Have a good week, take care and rest! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ich żele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your sharing:) have a good week...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam tylko kwiaty na dzień matki 😋

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome! Have fun with these!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Easy & Moist Carrot Cake :

      115g Carrots, cut into chunks (1 and a half medium carrots)
      100g any unflavored Oil (3.5 ounces or 1/2 cup)
      1 egg
      120g Milk (1/2 cup)
      100g Brown Sugar ( 1/2 cup)
      150g All Purpose Flour ( 1 cup + 1 tbsp)
      1/4 tsp salt
      1 tsp cinnamon
      1 tsp vanilla
      3/4 tsp baking powder
      1/4 tsp baking soda
      1/2 tsp vinegar

      For the cream cheese frosting:

      - 100g Cold Philadelphia Cream Cheese ( 1/2 cup Cream Cheese)
      - 40g Powdered Sugar ( 1/3 cup)
      - 1 tsp Vanilla ( optional)

      320°F, fan off.

      Grease, flour and line with parchment paper a 7 or 8 inch baking sheet.

      Cut the carrots into large chunks and add them to a large blender. Blend on high, pulsing until carrots are shredded. Use the pulse setting. Or blend, stop, blend again.

      In this exact order add: the oil, the egg, the milk, the sugar, the flour, the salt, cinnamon, vanilla, baking powder, baking soda and on top of the baking soda ½ tsp of vinegar.

      Usuń
  9. ach, jeżynka, widziałem już na rynku chyba z Hiszpanii, marka jest mi znana choć nie używam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapachy owoców w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała kupić sobie takie żele pod prysznic, zwłaszcza że lubię te kremowe. Akurat od Palmolive takich nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten arbuz 🍉 jest bardzo kuszący .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna przesyłka :)
    Do mnie ostatnio przyjechały, rzęsy z Aliexpress :)
    P.S. jestem ciekawa, tego jeżynowego wariantu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak wyjdą testy. Produkty są zachęcające. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę znam, ale sama jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru