GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 4 maja 2022

2904. Lakier hybrydowy a stan paznokci po zdjęciu hybrydy

 Witajcie!

Dziś paznokciowa pora.

Pokażę Wam jak wyglądają moje szpony zaraz po zdjęciu manicure hybrydowego.

Oto jak się prezentują:









I po małej reanimacji olejkiem i kremem:








Mimo, że początkowe zdjęcia mogą nieco przerażać, to cóż tak niestety wygląda rzeczywistość manicure hybrydowego. Przez kilka tygodni nosimy na szponach ładny, trwały malunek, który jednak nie jest wieczny i który wskutek odrostu paznokcia, należy następnie odpowiednio spiłować/zeszlifować. Ten proces nie jest delikatny i wymaga sporej ilości czasu oraz narzędzi, w wyniku których płytka może na koniec zabiegu wyglądać niezbyt estetycznie. 

Nie jest to jednak powód do niepokoju i wystarczy chwila regeneracji z olejkiem lub serum, aby wszystko wróciło do normy. Mój sposób na owe odżywienie to delikatne wcieranie kilka razy w tygodniu w skórki i płytkę paznokcia kropelki olejku lub serum do dłoni. Takie małe SPA gwarantuje mi utrzymanie szponów w dobrym stanie.

Dodam, że oprócz powyższego zabiegu, pomiędzy jedną hybrydą a drugą, robię sobie małe przerwy, np. tydzień, dwa tygodnie, gdzie pozwalam pazurom na odpoczynek od lakierów.

Nie zauważyłam, by manicure hybrydowy wpłynął na pogorszenie się stanu moich paznokci. Są one dalej twarde i mocne; nie pękają ani nie łamią się.

A Wy używacie hybryd czy lakierów normalnych?

Kathy Leonia


33 komentarze:

  1. I use the simply ones because permanents do harm my nails.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Las uñas y manos necesitan una buena hidratación para lucir bonitas, aunque no suelo pintármelas casi nunca.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. O u mnie paznokcie wyglądają teraz podobnie, zdjęłam wczoraj hybrydę i myślę czy na jakiś czas pozostawić je z odżywką tylko, czy jednak znów zacząć malować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't use any nail varnish! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie robię sobie hybryd. Jakoś nie jestem przekonana do nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki są w bardzo ładnej kondycji. Moje po żelach wyglądają słabo 🙈 ale ja zawsze miałam marną płytkę, więc mam świadomość, ze dodatkowe obciążenie osłabia. Dlatego jak robie przerwe to około 2-3 miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robiłam sobie hybryd i nie zamierzam tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie robiłam sobie hybryd i nie zamierzam tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie robiłam sobie hybryd i nie zamierzam tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnych ( zawzse mogę szybko zmyć jak potrzeba) - a olejek faktycznie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. It looks very effective. Thanks for your review :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety zazwyczaj paznokcie cierpią po zdjęciu hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie przerażają te zdjęcia, mimo że zapewniasz, że to normalny stan. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie robiłam nigdy nic takiego z paznokciami. Jeśli już jest jakaś okazja, to zwykły lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najczęściej sięgam po normalne lakiery, ale od czasu do czasu lubię sobie zrobić hybrydy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hybryd jeszcze nie robiłam, a obecnie w ogóle nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat użwyam tylko tradycyjnych lakierów, ale hybrydowe mnie kuszą. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robiłam nigdy hybryd i raczej, mimo że bardzo mi się podobają to się nie skuszę. Za to wielkie dzięki, że w końcu mogłam zobaczyć jak wyglądają paznokcie po ściągnięciu hybryd. :D Fakt, że po użyciu tych olejków i innych zabiegach widać, że wracają do formy. Mimo to boję się, że moje już łamliwe paznokcie jeszcze bardziej się będą niszczyć. Szkoda bo te wszystkie efektowne przeróżne wzorki bywają naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lindas uñas, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. your nails look more healthy now

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że nie ma tragedii. Odpowiednia pielęgnacja działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jednak jestem wierna zwykłym lakierom :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jednak nie mam nic, bo nie mam głowy do paznokci xD malowanie pazurków to dla mnie znak systematyczności, a z tym u mnie różnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, że mała reanimacja pomaga i paznokcie wyglądają lepiej po zdjęciu. Nie lubię czynności zdejmowania hybryd. Teraz akurat mam przerwę, i ciągle zapuszczam bezskutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądają, mają bardzo ładny kształt. Ja nigdy nie miałam hybryd, więc nie znam się, ale słyszałam że paznokcie po nich mogą źle wyglądać. Jednak u ciebie tego nie widać, szczególnie po olejku😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem wierna tradycyjnym lakierom 😋

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru