GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 26 maja 2022

2917. Schwarzkopf Gliss Kur Supreme Lenght Express Repair Conditioner ekspresowa odżywka regeneracyjna do długich włosów

 Witajcie!
 
Dziś czas na włosów odżywienie.
 
Będę mówić o Schwarzkopf Gliss Kur Supreme Lenght Express Repair Conditioner ekspresowa odżywka regeneracyjna do długich włosów.

Słowo od producenta: "Formuły Gliss Kur z Keratynowym Serum odbudowują powstałe zniszczenia i wzmacniają strukturę komórkowa, aby zapobiegać przyszłym uszkodzeniom. Aby odpowiadać na potrzeby włosów długich, skłonnych do zniszczeń i rozdwajających się końcówek Ekspresowa Odżywka Supreme Lenght z Regeneracyjnymi Mikro-Lipidami i Ekstraktem z Piwonii odbudowuje zniszczenia na długości włosów, zapewnia natychmiastowe rozczesywanie i sypkość włosów."

Produkt w okazałości:









 Od producenta:

 
 
Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik kupiłam w Biedronce za ok. 15 zł.

 Zapach: słodki, przyjemny.
 Konsystencja: wodnej mgiełki.
 Opakowanie i pojemność: butla plastikowa, w tonacji fioletowej i białymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajnośćbardzo dobra. Produkt wystarczy na pół roku użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jako posiadaczka czupryny prawie już do pasa, nie wyobrażam sobie, aby w mojej pielęgnacji miało zabraknąć odżywek regeneracyjnych. Tego typu produkty to istne must have, jeśli chodzi o ogarnięcie tak długich włosisków. Co do samych mazideł z Gliss Kura to są one mi doskonale znane nie od dziś, gdyż w trakcie swojego kilkuletniego już włosomaniactwa stosowałam je wiele razy. Nowa seria Supreme Lenght wpadła mi w oko podczas tzw. szwendania się po Biedronce, gdzie po krótkiej chwili zadumy co by tu wybrać, zdecydowałam się ucapić powyższego cudaka w sprayu.
I okazało się to być bardzo dobrym zagraniem! Specyfik ten to naprawdę pierwszej klasy solidna porcja nawilżenia i odżywienia dla kudełków. Już po pierwszym użyciu zauważyłam łatwiejsze rozczesywanie, miękkość i piękny blask włosków. I to bez puszenia się czy strąkowania! Dodam, że produkt stosuję na sam koniec procedury mycia, przed suszeniem, aplikując go od ucha w dół. To w zupełności wystarczy, aby całość fryzury prezentowała się elegancko i ładnie nawet przez kilka dni. Warto wspomnieć, że odżywka mnie nie podrażniła ani nie uczuliła. Jest bardzo wydajna i stosunkowo tania. Myślę, że wrócę do niej jeszcze kiedyś na pewno. Polecam.

Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. The products from this brand uses to give me real good results.

    OdpowiedzUsuń
  3. Esta marca tiene muy buenos productos para el cuidado del cabello. Y cuando se lleva una larga melena es imprescindible contar con este tipo de productos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for showing us this product. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  5. tego kosmetyczka jeszcze nie miałam. Ale z tej marki mam teraz szampon i odżywkę z żurawiną do włosów farbowanych 💇‍♀️ I sobie cenię bo śliczny zapach. Także z tej marki porządne rzeczy są 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie stosuję tą odżywkę i również bardzo ją sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good product! Take care of yourself, keep resting! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam odżywkę w sprayu od nich, ale z innej serii, jakoś efektów brak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam, ale nie polubiliśmy się, dałam koleżance i ona twierdzi, że jej wysusza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buongiorno,anche oggi fa molto caldo,troppo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tę odżywki z gliss kura, miałam już kilka wariantów, możliwe nawet, że ten też 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. znana marka choć nie stosuję, to o niej wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te odżywki w sprayu i wracam do nich

    OdpowiedzUsuń
  15. I haven't tried a spray conditioner. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też nie może zabraknąć regeneracyjnych odżywek, a tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting product, I will recomend it to my daugther.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam już kilka produktów tej marki, ale tej odżywki jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Firmę znam, ale tego kosmetyku nigdy nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firmę oczywiście znam, ale nic od niej jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam, w ogóle jakoś mi tak nie po drodze z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wygodne rozwiązanie taka mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  24. ¡Me encanta! ¡Besos mil!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie trafiałam na odżywkę, która służyłaby moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  26. Schwarzkopf Gliss Kur is a good brand.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta firma ma najlepsze odzywki na świecie ❤️ Ja uwielbiam jasno różowa odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O szukałam jej w Rossmanie, chciałam kupić :) super, że się sprawdza, bo właśnie potrzebuję ekspresowej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam tą odżywkę i sprawdziła się całkiem dobrze :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś stosowałam te odżywki, ale jakoś zaprzestała ;) Super, że masz takie długie włosy. Mnie ostatnio moje denerwowały i ścięłam sobie sama do ramion xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam i stosuję. Miłego weekendu 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie posiadałam takiego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie odżywki w sprayu 😀

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie ♡
    Niedawno ją wykończyłam :) Uwielbiam te odżywki w sprayu, w ogóle kocham odżywki bez spłukiwania. Kupuję sobie na zmianę różne tej marki :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie miałam okazji testować produkty tej firmy, ale może kiedyś się skuszę, trochę mnie skład nie zachęca, ale od czasu do czasu, można użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam, nie stosuję i nawet nie używałam jak miałam włosy do pasa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam turkusową i też fajnie się sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie używałam tej odżywki, a także innych kosmetyków tej firmy. Nie spodziewałam się, że odżywka będzie taka dobra, muszę zapamiętać 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ją i bardzo lubię. Jest wygodna w użyciu, włosy po niej nie lepią się, czego nie znoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Looks like this is great for hair color damaged hair too!

    OdpowiedzUsuń
  41. Una buena recomendación, pues parece un buen producto. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz włosy do pasa i jesteś w ciąży - zaopatrz się w dobrą wcierkę i suplement na porost włosów. Po porodzie ci się przydadzą. Ciąża mocno osłabia włosy i wypadają jak szalone. A jak masz takie długie włosy, to szkoda je stracić. Nawet odrobinę 😊

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru