GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 maja 2022

2906. Przesyłka z Wizaż.pl!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przyszło do testów z portalu Wizaż.pl:

 

 

 

I w szczególe:

 Tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash Waterproof:


 
 
Pomadki Miss Sporty Color to Lash nr 101, nr 105, nr 201:
 



 
Korektory Miss Sporty Perfect to Lash Camouflage nr 10 Porcelain i nr 30 Light:
 




Nie muszę mówić, jak bardzo cieszę się na powyższe testy, tym bardziej, że kosmetyki Miss Sporty to moja miłość z czasów licealnych i studenckich.

Na pierwszy ogień użytkowania idzie oczywiście tusz do rzęs oraz korektory, a potem urocze kolorowe pomadeczki.

Niedługo recenzja!

Dziękuję jeszcze raz Wizaż.pl za możliwość testów.

A Wy coś ostatnio dostałyście ciekawego?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. At the present time I often find your comments in the spam. I think my comments are in spam too.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ya nos irás contando, espero que te gusten.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. You'll look more beautiful with this stuff

    OdpowiedzUsuń
  4. I can't see my 2 comments in your post. Please open The Spam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na zdjęcia pomadek 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowna przesyłka! Ja coś nie ma szczęścia na tej stronie. Chyba tylko raz dostałam się do testów.

    OdpowiedzUsuń
  7. So much to blog about! Looks like a great haul! Let the reviewing begin!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaję mi się, że miałam kiedyś pomadkę z Miss Sporty. Najbardziej jestem ciekawa tuszu do rzęs i korektora :) Szczególnie korektora, bo poszukuję czegoś naprawdę godnego polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okazała przesyłka. Czekam na wyniki testów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie pokazałaś kolorów szminek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu kupiłam 2 błyszczyki od Miss Sporty. Fajne są. Owocnego testowania produktów z otrzymanego zestawu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię Miss Sporty. Poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Los labiles me han gustado mucho. bsss

    OdpowiedzUsuń
  15. Olhando assim fiquei com vontade de experimentar também!
    Depois quero saber como foi!
    (❁´◡`❁)

    OdpowiedzUsuń
  16. Geniales productos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. Disfruta de todos los productos, ya nos dirás que tal te va con ellos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zawartość:D Czekam na Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam zamiar kiedyś przetestować nowinki z Annabelle Minerals. Mineralne pigmenty już testuję, przetestowałąm kredkę do oczu. W tym tygodniu zawitały do mnie pędzle z tej marki :D Dodatkowo od jakiegoś czasu testuję markę Claresa. Ich szminkę matową seductive - jestem wręcz od niej już uzależniona ;) A od tygodnia testuję pojedyńcze cienie do powiek - już mogę powiedzieć, że są mega, jeśli ktoś jest taką sroczką jak ja i lbi glow na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru