GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 7 lipca 2019

2175. Zdejmij czapkę lub kapelusz, dziś Leona jubileusz!

Witajcie!

Dziś wiekopomny dzień.

Otóż o poranku skończyłam 31 lat.
Niby dużo tych cyferek, ale tak wewnętrznie, wciąż czuję się jak studentka, a nie jak 30-stka.

Ewentualnie, jeśli już, to szalona 30-stka, bo mając pracę tak artystyczną jak moja (plany reklam, seriali i filmów), nie sposób się nudzić i tym bardziej szybko zestarzeć.

I bardzo dobrze!
Bo nie wyobrażam sobie pracy za biurkiem, świątek-piątek 8-16 i klepania non stop tego samego w jakiś niekończących się tabelkach w komputerze.

Tak więc zaraz na dniach startują mi kolejne projekty do oganiania, a ja już zacieram rączki na ponowne starcie ze światkiem szoł biznesu w Polsce.

Tymczasem, sto lat dla mnie!

Kathy Leonia





40 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego Kathy! Dużo zdrówka, wiele radości, udanych projektów, spełnienia marzeń.
    A wiesz,że jesteś starsza od mojej Justyny o 7 dni?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i tak trzymaj dalej 🎁🎁🎈🎈🎍 Miłej niedzieli☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze! 🌷🥂

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj! 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Ja też nie wyobrażam sobie pracować od 8 do 16 do końca życia. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego, sto lat, ja niebawem będę mieć 32 lata

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klepanie tabelek nie jest takie złe ;) wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy birthday Kathy! Doing what you love will always keep you young!

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 lat! Próchno z dupy zaczyna sypać się dopiero o wiele, wiele później, więc nie musisz się martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Urodzin! Mnóstwa powodów do radości i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wszystkiego najlepszego 😘🎂
    Powodzenia w kolejnych projektach 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat, sto lat!
    Sukcesów w pracy, pociechy z narzeczonego, radości z bloga i spełniania marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat i samych fantastycznych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Age is only the number!
    Happy birthday, stay beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! A za pół roku Cię dogonię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełnienia najskrytszych, nawet tych najmniejszych, marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru