GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 6 lipca 2019

2174. Black Friday z Notino.pl!

Witajcie!

Jak już wszyscy wiedzą, widzą i czują, lato rozpieszcza nas wspaniałą pogodą.
Dużą dawką słońca, kolorowymi kwiatami i wiatrem.

W tak miłej aurze, mój ulubiony sklep z perfumami przygotował równie miłą niespodziankę, czyli tzw. black friday.

Link do całego wydarzenia jest tu: Black Friday

A ja zapraszam Was na moim zdaniem najlepsze promocje tegoż eventu:





1. Dermacol Cover fluid kryjący SPF 30

2. Calvin Klein Eternity Flame woda perfumowana dla kobiet 50 ml

3. Sally Hansen Miracle Cure wzmacniający lakier do paznokci

4. Filorga Time Filler Mask® maseczka wygładzająca z kolagenem


Musicie sami przyznać, że takie zniżki skuszą każdą maniaczkę mazideł różnej maści.
Kremy, balsamy, perfumy wszystko taniej nawet i o 20%!





Black Friday to obowiązkowe wydarzenie w moim kalendarzu, jakie będzie miało miejsce od 08.07.2019 - 14.07.2019 r.
Na pewno z owej promocji skorzystam i zrobię prezent na urodziny sama dla siebie!

A Wy poszalejecie na promocji?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Jeszcze w tym sklepie nie robiłam zakupów :)
    Chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję skorzystać z promocji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzę do tego sklepu i może na coś się skuszę. Udanego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą drogerię i tym razem także skuszę się na zamówienie,

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałam wczoraj na zakupach ciuchowych! A o black friday, zawsze myślałam, że jest jakoś zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dermacol zawsze był w planach do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Time to shop some Summer stuffs, Black Friday gives a great deal!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na takich akcjach można kupić super produkty po niskich cenach. Ja niestety odpuszczam, ponieważ muszę wykorzystać swoje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is definitely a great promotion to take advantage of.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem skołowana tą promocją, z jedmnej strony chcę skorzystać a z drugiej niby mam wszystko co obecnie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zaszalałam z Avonem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajrzę czy mi się coś spodoba

    OdpowiedzUsuń
  14. I love 20% off beauty product sales!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są takie promocje - zawsze można znaleźć coś ciekawego w korzystnych cenach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba skuszę się na Calvin Klein Eternity Flame.

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sprawa taki Black Friday latem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zbankrutuję! Oczywiście chyba jak większość mam chęć na kosmetyki BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o! To już niedługo sie zaczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Notino znam i lubię😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the information dear

    OdpowiedzUsuń
  23. O podkładzie Dermacolu było jakiś czas temu głośno :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarny piątek w lipcu zawsze spoko xD Owocnych łowów! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru