GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 25 listopada 2018

1987. Gotujemy w weekend, cz. 79 barszcz z grzybami leśnymi

Witajcie!

Dziś czas na coś lekkiego.

Oto barszcz z grzybami leśnymi:



Składniki:

1 kg grzybów leśnych
4 litry bulionu zrobionego z dwóch kostek rosołowych

2 łyżki śmietany 18%
1 łyżka mąki
przyprawy (sól, pieprz, majeranek do smaku, zioła prowansalskie, chilli)
łyżka masła

zimna woda

Do dekoracji: 

koperek lub natka pietruszki

Czynności:

1. Grzyby leśne czyścimy z farfocli, myjemy je i kroimy w plastry. Następnie wrzucamy do garnka z wodą i gotujemy ok. 20 minut.
2. Gdy grzybki się nam ładnie ugotują, do wody po gotowaniu dorzucamy kostki rosołowe i wszystko dobrze mieszamy, doprawiając według uznania.

3. Na patelni rozpuszczamy masło i smażymy chwilkę mąkę, którą następnie dodajemy do barszczu, aby go zagęścić.
4. W kubku rozrabiamy 2 łyżki śmietany 18% z solą i zimną wodą, którą to paciaję wlewamy do barszczu.
5. Barszcz smakuje najlepiej na ciepło...
6. ..tak nie czekając, aż ktoś nas wyprzedzi - więc konsumujemy!

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

29 komentarzy:

  1. İnteresting recipes😊 have a nice day 🙋

    OdpowiedzUsuń
  2. grzybów nie jadam, ale barszcz to chyba zakwas musi być, to raczej zupka grzybowa :) Ale smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A jak jak zup nigdy nie lubiłam tak w tym roku mam ochotę xD

      Usuń
  4. A tego jeszcze nie słyszałam, ale musi być dobre:)
    Chętnie spróbuję zrobić z twojego przepisu:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam, ale aż zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda średni, ale na pewno jest pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez kostek rosołowych i z chęcią się poczęstuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam takiego barszczu. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja robię taką zupę ale na domowym rosole z grzybów suszonych głównie i daję ich tylko kilka. średnio lubię grzyby jeść, ale bardzo zbierać

    OdpowiedzUsuń
  10. I love mushrooms! But I use to eat them salted with garlic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjadłabym dobrej zupki grzybowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku nie nazbierałam grzybów.Ale uwielbiam wszelkiego typu zupy z grzybami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię grzyby leśne. Dziękuję za świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Barszcz z grzybami? takiego zestawienia jeszcze nie jadłam.
    ps. numer postu, to moja data urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę robiła na święta. Wygląda pysznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam , już nie długo święta i mnie na stole nie zabraknie takiego pysznego barszczyku

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno grzybów nie jadłam.. :o Ale ta paciaja wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko pięknie, ale czemu to nazwałaś barszcz, jak w tym barszczu nie ma? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam grzyby :) Musi być smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię zupę grzybową... ale zdecydowanie nie w takim wydaniu. Kostki rosołowe to zło! Trucizna. Świadomie w życiu bym jej nie użyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog , zapraszam do mnie dopiero zaczynam :))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru