GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 22 maja 2015

721. Recenzja: Lirene Dermoprogram Anti-aging intensywny przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o niwelowaniu zmarszczek po oczodołami.

Będę mówić o Lirene Dermoprogram Anti-aging intensywnym przeciwzmarszczkowym kremie pod oczy.

Słowo od producenta: "To właściwy kosmetyk, jeśli skóra wokół oczu uległa zwiotczeniu, nastąpił spadek jej napięcia i sprężystości oraz coraz częściej pojawiają się widoczne zmarszczki. Formuła ujędrniająca efektywnie wygładza, przywraca skórze odpowiednie napięcie i elastyczność. Kontur oczu staje się bardziej wyrazisty, skóra odzyskuje młodzieńczy, zrelaksowany wygląd. Krem intensywnie nawilża, regeneruje i odżywia delikatną skórę okolic oczu. Kosmetyk odpowiedni dla wszystkich rodzajów cer. Zalecane dla: od 30-60 lat.

Działanie:

 proteiny ze słodkich migdałów - działają liftingująco, wygładzając nawet głębokie zmarszczki,
olej ryżowy - stymuluje regenerację komórek, nadając promienny wygląd,
kompleks HydroCornTM - silnie nawilża, chroniąc skórę przed przesuszeniem,
Skóra wokół oczu staje się jędrna, gładka, odpowiednio nawilżona, odzyskuje naturalny koloryt.

Sposób użycia:

 Krem stosować codziennie rano i wieczorem po wcześniejszym oczyszczeniu skóry wokół oczu i na powiekach. Nałożyć krem na skórę i delikatnie wklepać. W ramach kompleksowej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej zaleca się jednoczesne stosowanie kremu pod oczy wraz z wybranym kremem przeciwzmarszczkowym na dzień i na noc oraz maseczką z serii Lirene Anti-aging."

Skład:  Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Glyceryl Stearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Alcohol, Hydroxyethyl Urea, Cycloipentasiloxane, Allantoin, Methyl Gluceth-20, Disodium EDTA, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Ethylhexylglycerin, Urea, BHA, Ammonium Lactate, Ethanolamine, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Diethanolamine, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone.

Mazidło w tubie:



Z bliska:



Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność: swój egzemplarz ucapiłam w Rossmanie i dałam zań ok. 15 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: biała, maziasta.
 Opakowanie i pojemność: na kształt tubki w tonacji ciemnego fioletu z białymi miejscami napisowymi. Pojemność: 15 ml.
Wydajność:  bardzo dobra. Produkt spokojnie wystarczy na trzy miesiące codziennego, dwukrotnego wklepywania pod oczy.
Działanie:  przyjemne. Zacznę od tego, że przeciwzmarszczkowy krem pod oczy to podstawa mojej pielęgnacji skórnej. Bez niego nie wyobrażam sobie egzystencji. Myślenie takie pewnikiem spowodowane jest smutnym faktem, że tzw. latka lecą. Wiadome jest, że wiekiem skóra z wiekiem traci elastyczność, w wyniku czego powstają rysy vel zmarszczki na karnacji. Najbardziej narażona na owe "cięcia" jest delikatna okolica pod oczami. Aby zapobiegać i niwelować te pierwsze "kreski", przychodzi nam z pomocą krem od Lirene. To produkt, dzięki którym można spokojnie zapomnieć o starzeniu się! Jak działa? Mazidło - stosowane regularnie - pięknie napina i ujędrnia skórę wokół gałek ocznych. Bruzdy, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, tajemniczo wygładzają się, cera się rozświetla, a my cieszymy się wyglądem nieskalanym. Dodam, że wytwór Lirene jest także niezwykle wydajny - ot malutka ilość wklepywana rano i wieczorem pod oczami wystarczy, by poczuć i zobaczyć poprawę jakości cery. Wspomnę także, że produkt nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha; można go spokojnie stosować pod makijaż bez obawy, że cosik się tam zroluje. Jestem tym specyfikiem po prostu oczarowana. Żaden krem tak nie zachwycił mego jestestwa! Jak tylko skończę obecną tubkę, biegnę szybko po kolejną.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

65 komentarzy:

  1. Ja tez mam małego świra czy tez obsesyjke związana z kremami pod oczy. Wlasnie kończę nieudany koreański i rozglądam sie za czymś skuteczniejszym- w sam raz trafiłaś mi z ta recenzja w nisze pomysłową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, teraz kremuję skórę pod oczodołami babcią Agafią ;) (thriller ;D)

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie mam nawilżający, ale kolejny kupię chyb przeciwzmarszczkowy by zapobiegać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go. Jedynym kosmetykiem, jaki mam z Lirene jest chyba jakiś kremik. Jak na tę cenę sądzę, że jest godny przetestowania i z chęcią go kupię przy okazji. Lubię dobre kremy pod oczy. Ciekawe czy by się u mnie sprawdził bez podrażnień tych okolic. Pozdrowionka, miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z lirene tez mialam taki do cery naczynkowej i byl super;)

      Usuń
  5. Musze wypróbować, od niedawna stosuję kremy pod oczami i już nawet weszło mi to w nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale będę miała, po takiej recenzji grzech nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie również pielęgnacja i dobry krem pod oczy to konieczność, ta strefa szybko się przesusza a skóra jest cienka, po za tym zbliżam się do 30-dziestki. Fajną konsystencje ma ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że bardzo mi pomogłaś, bo ostatnio myślałam o czymś pod oczy przeciwzmarczkowym :P

    cała przyjemność po mojej stronie, na pewno będę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę spróbować . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam. Na razie stosuję kremy mojej mamy, bo niestety ją uczuilły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm w takim razie trzeba będzie kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie nie widzę u siebie żadnych zmarszczek, więc nie stosuje tego typu specyfików. Ale może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki niepozorny, a jednak działa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja narazie mam roswietlajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też będę musiała niedługo zainwestować w coś podobnego... Starość nie radość :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro polecasz to może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba jeszcze nie potrzebuje kremu przeciwzmarszczkowego, ale naprawdę dobrze wiedzieć od jakiego specyfiku zacząć, jeśli się kiedyś pojawią :))
    Oby jak najpóźniej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosowałam już kilka kremów pod oczy ale żaden nie był super, wolę dobry krem do twarzy, np. ostatnio dermedic, bo działa lepiej niż ten typowo pod oczy, a tez mam z tej firmy akurat teraz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go, fajny :) Ja kocham z Sylveco pod oczy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie lubię kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Za taką cenę na pewno warto. Będę niebawem w Rossmanie to może sobie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja, pomimo wieku już musiałam rozpocząć swoją przygodę z kremem przeciwzmarszczkowym pod oczy, ponieważ mam baaardzo cienką skórę pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat szukam jakiegoś fajnego kremu pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena wyjątkowo przystępna, rozejrzę się za nim. Bo warto zmieniać kremy, by sie skóra nie przyzwyczaiła.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pod oczy stosuje teraz fajną emulsję żurawinową :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena fajna, Lirene bardzo lubię więc pewnie prędzej czy później kupię! :-) Parę dni temu kupiłam przeciwzmarszczkowy z Sorayi z serii świat natury z olejkiem arganowym, też polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. I znów nie wiem jak skomentowac;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ja to nawet go nigdy jakoś na półce w sklepie nie widziałam :p

    OdpowiedzUsuń
  29. nie miałam, ale biorąc pod uwagę to co mnie czeka, to powinna go poszukać i szybciutko go nabyć, żeby prezentować się jak człowiek. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba kupię mamie na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  31. E tam, przeciez my takie młode :) :D
    jestem z tego samego rocznika co Ty i mówie Ci jeszcze nie czas na zmarszczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachęciłaś mnie tą recenzją do kupna kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo ;) Chyba będę musiała za jakiś czas zgłosić do Ciebie, żebyś mi podoradzała co kupować a co nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. No proszę, jak tylko skończy mi się mój krem pod oczy z nivea, kupuję ten! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj i ja się chyba skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy produkt , będę musiała wypróbować ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  38. nigdy nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Własnie przypomniałaś mi, że dawno nie używałam kremu pod oczy :) Będę mieć na uwadze ten produkt, bo teraz używam średnio zadowalającego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo jak jest taki dobry to muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. na zmarszczki jeszcze nie czas:D Ale kosmetyk znam, bo moja ciotka podarowała go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam kremy pod oczy, ale własnie takie szybko wchłaniające się. Moim obecnym hitem jest ten z Dermedic, ale w kolejce czeka już Arnikowy z Norela :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, że tak dobrze u Ciebie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam ale fajnie że jesteś zadowolona :) szkoda że nie ma magicznych kremów które likwidują zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam ale fajnie że jesteś zadowolona :) szkoda że nie ma magicznych kremów które likwidują zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zalecane od 30-60 lat, kupie mamie :D
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  47. o nie, boję się, że niedługo i na mnie przyjdzie kolej, żeby nakładać sobie krem pod oczy, o nieeeeeeeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  48. i zgadzam się w stu procentach - jeżeli ktoś ma chociaż odrobinę poczucia humoru, jego blog może stać się jednym z ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przydałby sie jakiś dobry przeciwzmarszczkowy ;) mój leży w lodówce i prawie go nie używam ;p muszę przenieść go do łazienki chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja używam z avonu i też daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. to prawda, skóra pod oczami jest najdeikatniejsza i wymaga uwagi

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisalam na liste, jak bede w PL, z pewnoscia sie zaopatrze :) Kiedys bardzo lubilam produkty tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Słyszałam już o tym kremie i ciągle mam w głowie żeby go kupić ale szukałam go w rossmanie i u mnie go chyba nie ma a szkoda bo akurat jest promocja -40% na pielęgnację twarzy

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie miałam tego kremu, pod oczy ostatnio używam AA.;)

    OdpowiedzUsuń
  55. A u mnie kiepściutko ze stosowaniem kremów pod oczy. O ile demakijaż robię zawsze i nie wyobrażam sobie pójść spać w makijażu, o tyle krem pod oczy używam jak sobie przypomnę.
    Ten wygląda zachęcająco, być może jak zużyję zapasy (to zaczyna być hasło przewodnie mojego kosmetycznego życia), to się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam z tej fioletowej serii tonik odmładzający do twarzy :) uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru