GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 6 maja 2015

705. Współpraca z Dresslink.com!

Witajcie!

Dziś przyszła pora na kwestie przyjemniejsze nieco niż recenzjowanie i dumanie o życiu i śmierci.

Dziś bowiem zapodam Wam słówko o pewnej współpracy, jaką nawiązałam w ostatnim czasie z chińskim sklepem internetowym jakim jest dresslink.com.

 Czym jest owa firma?

Ano globalną spółką handlową, serwującą klienteli z całego świata różnego rodzaju asortyment, począwszy od odzieży poprzez dodatki, akcesoria domowe czy też niezbędniki dziecięce.

Dresslink.com oprócz popularności i rozpoznawalności w blogerskim i Internetowym świecie, daje także  niepowtarzalną jakość swych produktów oraz precyzję ich wykonania.

Dla osób zainteresowanych promocjami jest również strefa produktów, których dotyczy tzw. darmowa dostawa; dla stałych klientów firma ma również ofertę kart podarunkowych czy licznego rodzaju upustów zakupowych.

Sam proces zamawiania jest prosty.
Ot, wystarczy założone konto w PayPalu: Klik!

Samo zamówienie z kolei - najszybszym kurierem - dochodzi do nas w przeciągu tyg.

 Dresslink.com to więcej niż zwykły sklep w odmętach sieci.

To raj zakupowy.

Znajdziemy tu nie tylko eleganckie sukienki:


Klik!
 czy spódnice:

Klik!


ale także gustowną biżuterię na każdą okazję, w tym bransoletki:


Klik!
 Kolczyki:

Klik!


 Dresslink.com to także królestwo dodatków:

torebki: Klik!

okulary przeciwsłoneczne: Klik!


Prawda, że nie sposób oderwać od tych wspaniałości wzroku swego?

Coś Wam wpadło w oko?

Kathy Leonia

81 komentarzy:

  1. I China potrafi zrobić coś przyzwoitego - np. płytki do stemplowania Born Pretty mam na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jak dla mnie jest śliczna. Ciekawe tylko jak na żywo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to zastanawia:D na zdjęciach jest przecudna

      Usuń
  3. A na czym polega ta współpraca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tzw. transakcja wiązana - ja o nich czasem napiszę, a oni - jak im się spodoba jakiś drobny gift mi prześlą :)

      Usuń
  4. Również planuję rozpoczęcie współpracy z dresslink :) jednak po pierwszych etapach zobaczymy czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiecunie ładne...ale te chińskie świecidła nijak nie przemawiają do mnie. Choć mam takich błyskot masę, to nie noszę już wcale. Nawet kolczyki przestałam nosić. Jestem na etapie "chce mieć jedno, a ładne", dlatego rozważam nad jakąś biżuterią z kamyczkiem szlachetnym, zielonym najlepiej :)
    Leon jak tam Twój bolok, zagojony? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi spodobały się tylko bransoletki, ale jetem osobą, która lubi wspierać polskie firmy nie chińskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha pewnie gdybym miała rozmiar 36/38 skusiłabym się na jakieś fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie sie zapowiada, ale wiele wątpliwości pozostawiają te produkty. Czy bedzie tanizna, czy przyzwoite ubrania i dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście poklikałam i życzę powodzenia ;) Zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam zaufania do zakupów przez internet, ale może to mój błąd, wiele rzeczy ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada:) Chociaż mam trochę obaw co do jakości takich rzeczy, chętnie poczytam Twoje opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do zabawy, szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta współpraca. :-) Spódniczki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaach, torebkę bym brała! A i brele są boskie, marzą mi się takie w stylu Jackie O. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne są te okulary! :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Okularki i spódnice śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi zdecydowanie wpadła w oko ta torebka. Jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne te ciuszki :) i okulary super, ale ja muszę przymierzyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletki i okulary mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great selection:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. kolczyki ciekawe:) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletki przyciągają oko :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej do gustu przypadły mi chyba spódnice :) Nie znałam tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka i kolczyki <3 poklikałam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z iloma Ty firmami współpracujesz?:P
    i widziałam z boku kod rabatowy na skarby syberii.. ;) dziewczyny na yt zachwalają te kosmetyki, może się skuszę, jak rabat jest..:>

    OdpowiedzUsuń
  27. Zainteresowały mnie dodatki, lecę pooglądać na stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczy na zdjęciach wyglądają cudownie (bo i taka rola reklamy). Kiedyś już sparzyłam się na zakupach z Chin (mam na myśli popularnego sprzedawcę odzieży z Allegro) i chyba więcej nie dam się namówić. Jednakże jeśli rzeczy są piękne i dobre gatunkowo - tylko brać:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tych bransoletek, czy na żywo też tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy :)
    ta torebka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka śliczna :)
    Pozdrawiam! :)
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tam nic nie mam do chińskich sklepów, bo w coponiektórych jakość jest całkiem nie najgorsza, a ceny przynajmniej do zaakceptowania np. choies czy jemu podobne. Gratuluję współpracy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie kupuje chińskich rzeczy- w ramach protestu przeciwko niewolniczej sile roboczej. Chiny same w sobie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne te bransoletki, nosiłabym! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. a za telefon dałam 280 €, ale to było w lutym, nie wiem jak ceny stoją w Polszy.

    OdpowiedzUsuń
  36. proszę Cię, nie kuś... ja mam wesele do zorganizowania, działkę do kupienia, dom do pobudowania, a to wszystko kosztuje, a Ty mi tu takie ładne rzeczy podtykasz pod nos:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Bransoletki fajne :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Często zamawiam z alexpress:) ale z dresslionk jeszcze nie więc czas nadrobić:) poszperam w torebkach bo własnie szukam jakiejś letniej:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz słysze o tym sklepie i stronie;) Gratuluję wspołpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki ebay przekonałam się, że chińskie rzeczy też mogą być bardzo dobre. ; ) Poklikałam. Sklep wygląda nieźle, asortyment też, pewnie coś kupię w przyszłości.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wspołpracy, sklep wydaje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kolczyki. Muszę napomknąć mężowi, że trzeba pomóc Filipowi kupić prezent dla mnie na Dzień Matki :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne okulary :)
    Powodzenia w współpracy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje współpracy :D te bransoletki wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  45. jakoś nie lubię zamawiać z zagranicy ciuchów, tym bardziej, że wiele podobnych jest na naszym rodzimym Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem ciekawa tych bransoletek, czy na żywo też tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ich mail wpadł mi do spamu;) Jakoś nie potrafię ogarniać takich sklepów;)
    Choć rzeczy cudne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje wspolpracy Kochana :)! Koniecznie musze przejrzec szerzej zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  49. niby wszyscy na chińszczyznę narzekają, ale jednak ostatnio coraz więcej produktów dobrej, bardzo dobrej jakości można kupić. internetowo się nie ubieram, bo z moją figurą lepiej przymierzyć, podane centymetry nie wystarczą.

    OdpowiedzUsuń
  50. ciuszki wydają się być rewelacyjne!
    wie ktoś jakie warunki trzeba spełnić aby współpraca była kontynuowana?
    dostałam pierwsza ofertę współpracy.
    czy moglibyście poklikać w najnowszym poście? to dla mnie bardzo ważne

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakoś boję się cuchów przez internet kupować...

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie dostałam od nich maila z propozycją współpracy - jestem ciekawa, jak wg nich ma to wyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Właśnie dostałam od nich maila z propozycją współpracy - jestem ciekawa, jak wg nich ma to wyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Uczciwie poklikałam! Ostatnio tez od nich dostałam propozycje współpracy, maja ogromny asortyment, aż trudno stworzyć wishliste. Wybrałaś naprawdę ładne rzeczy!
    Mój blog! (klik)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru