GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 16 maja 2015

715. Recenzja: Biosilica dla pięknych włosów, skóry i paznokci.

Witajcie!

Dziś kolejna porcja tabletek na włosy.

Będę mówić o specyfiku Biosilica.

Obietnice producenta:



Zbliżenie na zestaw:


Tabletka w pełnej krasie:



Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik ten dorwałam w Rossmanie i dałam zań ok. 25 zł
Zapach bez zapachu.
 Konsystencja podłużna tabletka do połyku.
Opakowanie i pojemność: okrągły biały plastik zamknięty w blistrach. Tonacja napisowa biało-zielona.
Wydajność: taka sobie. Opakowanie starczyło li na 30 dni użytkowania.
Działanie: średnie. Tabletki przyjmowałam w okresie bardzo wczesnej wiosny, kiedy to dopadło mnie wzmożone wypadanie. Biorąc owe suplementy liczyłam, że włosiska poprawią się w swej jakości i strukturze, rosnąc bujnie hen do pasa. Niestety, moja radosna wizja nie sprawdziła się. Produkt bowiem nie zdziałał za wiele. Nie pogrubił kłaków, nie wzmocnił ich, nie odżywił. Ziomki jak wypadały - tak wypadały. Co prawda zauważyłam, że kilka nowych delikwentów wyrosło na miejsce wypadłych braci, ale nie była to ilość przyprawiająca mnie o szybsze serca bicie... Kwestia paznokci? Równie bez szału. Trochę szybciej rosły, delikatnie lepiej wyglądała ich płytka, jednakowoż do szponów idealnych brakowało im jeszcze sporo. Jedyne co ów specyfik zdziałał, to cera. Gołym okiem, nawet bez soczewek, widziałam, że skóra na facjacie mej poprawiła się w gładkości i zacności swej. Przestałam mieć problemy z wypryskami, pryszcze szerokim łukiem omijały mnie. Zaskórniki się jakoby wygładziły tajemniczo. Jakiej inne plusy? Cóż na pewno jest to dostępność produktu. Co do ceny i wydajności - tu bym polemizowała, bo jest sporo preparatów o wiele tańszych i o wiele bardziej zasobnych w ilość, niż Bio-Silica. Także kwestię potencjalnego zakupu pozostawiam Wam. Ja raczej nie wrócę do tegoż wytworu.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy i Leon

57 komentarzy:

  1. Czyli taki przeciętniak jeśli chodzi o suplementy. Ja jej nie miałam. Czasami po prostu jedne preparaty nam podchodzą, a inne mniej. Mam jakiś Regital chyba teraz. No i biorę na włosy Biotebal (z biotyną). Ale czy ja wiem też czy efekt szałowy? Raczej taki sobie ;) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno zaprzestałam łykania tego typu tableteczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i nie kusi mnie wcale a wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne tabletki po jakich widziałam efekty to Revalid.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś łykałam podobne tabletki, ale nie sprawiły one takich efektów, jakich się po nich spodziewałam. Na razie chyba odpuszczę sobie te specyfiki :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tych tabletek :) Mam zamiar kupić Vitapil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosuje tabletek, ale kiedyś...jak miałam problem z włosami to robiłam sobie jajko na włosy czy coś tam. Nie pamiętam już. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Brałam różne suplementy, ale tego akurat nie :)) Niektóre pomagały bardzo inne mniej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze widzę i raczej się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuj produktu: Silica, który można dostać w aptece. Podobno efekty są nieziemiskie po 3 miesiącach stosowania. Wzmacnia jednak reakcję skóry na słońce, więc ostrożenie z opalaniem lub poczekaj z braniem jej do jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opinia kiepska, ale ja tam bym nawet tego nie łyknęła. Cholerny dodatkowy migdał -,-"

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że taka słaba opinia bo zastanawiałam się nad nimi. W takim razie nie skuszę się na nie.Też muszę kupić coś na swoje kudły, bo po zimie są oczywiście w kiepskim stanie. Co zatem polecasz kochana? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie stosowałam żadnych suplementów i nie ciągnie mnie do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię brać tabletek, więc jeśli nie muszę to po nie nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  15. O tych tabletkach nie słyszałam, jednak nie zachęcają mnie do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już biorę jakieś suplementy to są to zwykłe tabletki drożdżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem fanem suplementów, wole wcinać warzywa i owoce niż łykać tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli kicha . Choć ja tam od tabletek wolę naturalne sposoby np. picie oleju lnianego

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam się nie szprycuję takimi tabletkami bo średnio wierzę w ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że byłoby trochę zle je połykać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam chyba kiedyś te tabletki, ale z tego co pamiętam, to nic szczególnego nie zdziałały...

    OdpowiedzUsuń
  22. Średnio wierzę w takie tabletki. :) Więc nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidzę tabletek brać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie stosowałam żadnych tabletek. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosowalam kiedys te tabletki i mam podobne zdanie. Jakas tam poprawa byla, ale bez szalu...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie łykam takiej chemii, wolę naturalne zioła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś czuję, że przyszedł czas i na moje mocniejsze zadbanie o włosiska.

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, ze nie zadzialaly... szukam dla siebie czegos podobnego, ostatnio wlosy wypadaja mi jak opetane -_-

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja używam tylko witaminek lub piję ziołowe herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie brałam i raczej ograniczam do minimum wszelkie tabletki itd...

    OdpowiedzUsuń
  31. choć nie lubię i nie pamiętam o tabletkach to i mnie by się przydały suplementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile Ty tabletek na włosy brałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  33. I znowu tabletki cholera :P

    OdpowiedzUsuń
  34. jakieś "witaminki" powinnam brać, ale teraz piję tylko magnez (uzupełniam, bo zbyt dużo kawy na co dzień piję ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam się, że nie znam tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aktualnie biorę magnez i witaminę B complex

    OdpowiedzUsuń
  37. siostra je brała, ale efekty słabe.. osobiście nie spróbuję, za wysoka cena na eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
  38. Już chyba wspominałam przy okazji innego preparatu, że od lat używam preparatu Silica z Naturell i jestem z niego bardzo zadowolona. Na paznokcie może i nie działa, ale zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów. Idealnie sprawdza się w okresach osłabienia organizmu. Ale oczywiście jest to kwestia indywidualna, i nie każdy preparat sprawdzi się u każdego.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ło, jak pomaga na skórę to może się skuszę. Bo włosów czy paznokci nie trzeba poprawiać, ale skóra to jest pokusa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze, że choć na cerę miały pozytywny wpływ. ;)
    a nie za krótko je brałaś?

    OdpowiedzUsuń
  41. A mi Bio silica pomogła głównie na włosy. Tzn. po cerze też widziałam efekty, ale włosy - to była spektakularna poprawa. Wcześniej miałam niezłe siano, wysuszone różnymi zabiegami i bardzo szare, bez życia. Bio silica w jakieś niecałe 2 miesiące sprawiła, że włosy zaczęły wyglądać pięknie, stały się gładkie, lśniące i przestały odstawać na wszystkie strony. Ja bym dała tym tabletką 5 na 5! :) Widocznie na każdy organizm inaczej wpływają.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tyle, że akurat te tabletki bierze się 2 tabletki na dzień !!
    może dlatego efekty mało zadowalające dla Ciebie, skoro zażywalas ich o połowę mniej niż się powinno...
    a więc ocena ich nie wierzytelna jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru