GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 2 maja 2015

701. Hajże na szosę, czyli Leon ponownie za kierownicą!

Witajcie!

Dziś nastanie dzień wiekopomny.
Po ponad trzech miesiącach Leon zasiądzie znów za kierownicą auta: Klik!.

Tym razem nie będzie przy nim instruktora, ani egzaminatora, ale żywy, rodzinny organizm.

W ramach  bowiem majówkowego, spontanicznego wypadu, po wczorajszej telefonicznej naradzie padła decyzja, że jedziemy wspólnie na drugą działkę, oddaloną ok. 100 km od naszego domostwa.

A że odludne są to okolice, a przewozy PKP niepewne w tych czasach, stanęło na tym, że trzeba jechać autem.
Auto jako rzecz martwa, samo pojechać nie może.
Trzeba więc do niego kierowcy, który nada mu życie i wprawi w ruch.

Leon słysząc powyższe plany rodzinnie, nie czekał już dłużej i gromko zgłosił swą kandydaturę na przewoźnika rodzinnego.

Po długiej debacie i dyspucie, wśród nieufnych pomruków i poszeptów, rada rodzinna i zwyczajowy kierowca w tego typu wyjazdach  - czyt. mama - wyrazili zgodę.

I tak oto Leon jutro z wielką podnietą będzie szusował po drogach i bezdrożach, aby bezpiecznie dowieźć wesołą kompanię na łono natury.

Trzymajcie kciuki, by żadne sarny czy pingwiny  nie wyskoczyły na szosę i Leona nie zaskoczyły.

Kathy

29 komentarzy:

  1. To świetnie ! bawcie się dobrze i oczywiście trzymam kciuki za dobre, bez sarenek, drogi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo też inne wielbłądy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i życzę udanego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama dopiero robię prawo jazdy, ale już nie mogę się doczekać, kiedy w końcu będę mogła jeździć bez instruktora :)
    Życzę Ci udanego wypadu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety :)) ! Trzymam kciuki i udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę bezpiecznej podróży i udanej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pingwiny chowajcie się, Leon nadjeżdża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu, a i spokojnego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super i szerokiej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypadu w takim razie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zdaniu prawka trzeba jeździć jak najwięcej autem :) Jak nie wsiądziesz od razu, to będzie coraz gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu i miłego odpoczynku na działce :)

    Zapraszam na najnowszy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/hej-kochani-witam-was-bardzo-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Szerokiej drogi i gumowych drzew:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia jak przewoźnik rodzinny. Uważaj na siebie. ja jeździć lubię. jednak miej się na baczności, bo w czasie weekendu majowego wielu wsiada za kółko, mimo, że nie powinni ;) Pozdrowieńka i szerokiej drogi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baw się dobrze kochana i wracaj cała i zdrowa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. będzie dobrze ! :) ja dziś przewiozłam moje kobiece guru jeśli chodzi samochód i dało radę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie boisz się po tak długiej przerwie wsiadac?

    OdpowiedzUsuń
  18. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten Twój styl pisania :D Więcej tego typu historyjek z życia wziętych! :D Miłego wypadu na łono natury :) I bezpieczeństwa w drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bawcie się dobrze! :) Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłej zabawy i... szerokich dróg. Czy jak to tam się pisze, wybacz ale nie mam prawka i nie obyta w tym sloganie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyżbyś była młodym, świeżo upieczonym kierowcą? ;)
    Ja coś zdać nie mogę, po 4tym podejściu odpuściłam na dwa lata prawie i teraz się zbieram do wielkiego powrotu. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję, że wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też jeździłam samochodem chłopaka w majówkę po raz 3, bo poprzednie dwa nie zaliczam do udanych :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Po takiej przerwie to nic dziwnego, że się wahali czy Ci dać kierownicę ;p żartuję oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru