GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 15 maja 2015

714. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie dzień cudowny.
Piątek oto przybył radośnie!

Oprócz wiadomego końca tygodnia i perspektywy dwóch dni wolnego jest jeszcze jeden aspekt wesoły.

Mianowicie szefu wziął się zmęczył wczoraj za bardzo, w wyniku czego dziś do robocizny nie zawita.

Dlatego też, co by nie przepracowywać się zbytnio, damska ekipa pracownicza będzie bardzo aktywna...
Na sam początek poplotkuje sobie o pogodzie, potem posiedzi w Internecie, a następie zamówi pizzę.
Nudnych petentów i marudnych lektorów będzie się zbywało słowami: "Zadzwonimy do pani/pana... w poniedziałek!".

Ach!
Żyć nie umierać!

Na dobre więc rozpoczęcie popołudniowej sjesty, Leon raczyć się będzie nowością od Mentosa, zakupioną w jakimś przydrożnym sklepiku za rogiem.

Są to czekoladowe drażetki, coś a'la toffi z czymś kakaowym w środku.

Oto i one w opakowaniu:




W grupie siła:


W zbliżeniu:



Wrażenia smakowe?

Całkiem sympatyczne.
I niezwykle kuszące podniebienie...
Nie sposób im się oprzeć normalnie!

Miało skończyć się przecie na kilku li skromnych sztukach a poszło... całe opakowanie!

Ale co tam, warto było.

Teraz Leon jest szczęśliwy i osłodzony i może radośnie gotować się mentalnie na wesołą pracę i równie zacny weekend.

A co u Was?

Kathy


56 komentarzy:

  1. Cieszę się Twoją pozytywną energią. U mnie z rana humor coś niewesoły, ale może po południu będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie spróbować, ja teraz wcinam werthers oryginal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam je w Biedronce i posmakowały mi :) Miłego obijania się w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam toffi ;)

    Miłego obijania się!!
    Ja mam zaliczenie przedmiotu więc nauka od rana ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem można se dosłodzić, czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chyba też zjadła całe opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich jeszcze nigdzie z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój dzień w pracy Dorze się dziś zapowiada. Mój będzie zdecydowanie bardziej nudny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam je przy kasie w Biedronce i właśnie zastanawiałam jak smakują :) Następnym razem kupię żeby osłodzić sobie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a widziałam je ostatnio i sie zastanawiałam czy są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham toffi zawsze i w każdej postaci! Nie słyszałam i nie widziałam jeszcze tego produktu. Ślinka cieknie mi już.

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej ja jestem uzależniona od toffi i karmelu cos dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie ten nowoczesny mentos nie przekonuje, wolę stary, dobry, owocowy :p

    OdpowiedzUsuń
  14. To miłej pracy Leonku! :) i smacznej pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie te "Mentosy" nie zasmakowały- mimo, iż ogólnie lubię karmel i tofii :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego weekendu ! Muszę wypróbować te mentosy, chociaż nigdzie ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam się, że nie próbowałam takich mentosów. Moje smaki, a umknęły mojej uwadze. Miłej pracy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja juz jestem w blokach startowych! Jeszxze trzy godzinki i weekendzik!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodkości, mniam, teraz byle do następnego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. te cukierki mnie wczoraj kusiły w Biedronce ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej wersji Mentosów jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Normalnie Ci zazdroszczę... Ja dzisiaj latam po przychodniach (oddalonych od domu o X km) i pojedynkuję się z Medycyną Pracy... Od 15:00 zacznie się sajgon, wprost nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też muszę kupić te cukierki bo Mentosy owocowe uwielbiam, a te kuszą mnie zawsze z biedronkowej półki. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja właśnie stojąc przy kasie w Biedrze się na nie gapiłam, ale w końcu nie wzięłam, bo naszła mnie myśl "yy to pewnie jest blee", przy najbliżej okazji umilę sobie dzień i skuszę się na odrobinę słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie juwenalia i noc muzeów ;) także weekend zapowiada się bardzo intensywnie. A mentosow muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo ciekawa ich smaku :) Widziałam je w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No nieeee... zabiję :) Teraz muszę je kupić i spróbować ;) Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie widziałam ich jeszcze w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie słodyczę teraz to zło...... ogranicznam ale kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam je kupić, ale ostatecznie zmieniłam zdanie, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam je , znam je, znam je !
    Można je dostać w biedronce też.
    Uwielbiam. Są przepyszne, prawda? :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma to jak pisać drugi raz komentarz -,-
    W każdym razie...
    Znam je, znam je, znam je ! :D
    Są rewelacyjne, prawda? :))
    Przepyszne, podziel się !

    OdpowiedzUsuń
  34. No to pracuj 'ciężko'. Nie znam tej nowości od mentosa ale chętnie się z nią zaprzyjaźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam okazję próbować tych menthosów i są absolutnie pyszne. Choć nazwa Menthos zupełnie nietrafiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie próbowałam, ale uwielbiam wszystko co jest toffi smakowe;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mogę w swoje łapska brać takich produktów, bo raz dwa i nie ma całego opakowania :D Przyglądałam się im ostatnio przy kasie w jakimś supermarkecie. Spróbuję jak tylko je zobaczę. Pozdrowionka i życzę bardzo miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Koniecznie muszę spróbować tych mentosów! Wyglądają naprawdę apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Na takich warunkach to aż chce się iść do pracy, haha. Mentosy o smaku toffi? Ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie widziałam wczesniej takich mentosów:)

    OdpowiedzUsuń
  41. whaaat, co ja widzę, co to jest?! mieszkam w Dojczalndzie, gdzie cuksów mamy po same uszy, aleee takich jeszcze nie widziałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  42. mhhm tylko smaka narobilas:)

    OdpowiedzUsuń
  43. NIE JADŁAM JESZCZE JUTRO KUPIĘ

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam je w biedronce i od długiego czasu mnie kuszą, toffi i karmel mogła bym jeść cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje ulubione to miętowe:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak Leon jest szczęścliy to najważniejsze:):)Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nawet nie wiedziałam, że takie cudo z Mentosa istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie widziałam ich jeszcze w sklepie ale jak tylko spotkam to wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. chętnie bym ich spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mentosy mi się z miętą wyłącznie kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru