GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 stycznia 2013

26. Kropkomania, cz.2 "Konstruktywizm"

Witajcie!

Mimo najszczerszych chęci spinania dupy odnośnie magisterki, od weekendu wypociłam tylko stronę...
Dlatego w ramach głębokiego doła, musiałam zrobić cosik innego.

Oto efekty:




A to czego użyłam:

od lewej: sonda Allegro, lakier WIBO ekspree growth nr 413, lakier EVELINE nr 51

Szczegóły:

-lakier główny:  WIBO ekspress growth nr 413, ok 5 zł, Rossman

(mój ulubieniec ostatniego czasu. Kocham jego delikatnie zieloną pastelowość, miękki pędzelek, i przepiękny blask na pazurkach. Kryje po dwóch warstwach, długo się utrzymuje na paznokciach (ok. 4 dni bez top coatu!), nadaje przepiękny blask i nawet mało śmierdzi przy zasychaniu. I uwaga, wieść najlepsza - wysycha po ok. 5 minutach! Polecam z całym przekonaniem ten lakier, bo jestem pewna, że skradnie Wasze serca z kretesem!)
ocena: 5/5
-top coat: Klik!

Tymczasem lecę zobaczyć co u Was w trawie zapiszczało od niedzieli, a potem be power i ... (bleeeeee) mgr.

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Fajne tylko ja nie mam takiego sprzętu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wpisujesz na allegro sonda i za 6 złociszy już z przesyłką możesz to cudo mieć:D

      Usuń
    2. To ja chyba wolę w drogerii to kupić ;)

      Usuń
    3. wiesz co w drogerii obawiam się że tego nie ma;(

      Usuń
    4. Oj tam to poszukam jak nie ma to może na allegro kiedyś zamówie:D

      Usuń
  2. Też mam ten zielony lakier. Mówię na niego bagienny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ile warstw używasz?:D bo u mnie to u licha nawet nie widać że to coś jest zielone;p

      Usuń
  3. Muszę kiedyś sobie sprawić taką sondę, ładnie Ci to wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam młodsza to sobie kiedyś coś podobnego zrobiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Skojarzyłam to sobie z takimi malutkimi guziczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz :)
    "get out U mada fucka" ? ---> w sumie dobry sposób. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super ten manikiur. Taki subtelny, ale jednak ma w sobie coś niebanalnego. Zgłaszam się do Ciebie po taki sam :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. siostra, do roboty, magisterkę pisać a nie paznokcie malować!!! ;D
    o czym ta magisterka?;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładnie to wyszło :), mogę przyjść do Ciebie z moimi paznokciami?:P
    Szczerze.. ja też ruszyć nie umiem magisterki, a do tego zawaliłam egzamin ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. mgr. Kathy Leonia jak to pięknie brzmi, czyż nie? No więc do roboty!
    a fajnie te pazurki wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te pazurki, masz ładną płytkę paznokcia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bzika na punkcie malowania paznokci, lecz wkurza mnie te czekanie aż wyschną... Często jest tak, że coś dotknę i ciach, a wtedy muszę od nowa malować. Wiesz może coś na temat wysuszacza do paznokci? Gdzieś już mi się to obiło o uszy, ale nie wiem gdzie można taki dostać (pomijając sklepy online). Ładne pazurki. Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co ja nie mam niczego specjalnego do wysuszania pazurów;p wkładam je pod zimną wodę jak pomaluję tylko:D

      Usuń
    2. Aaa... Przetestuję na pewno. Dzięki :)

      Usuń
  13. Otagowałam Cię na moim blogu: www.maarengo.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś niewiele ci się nudziło, siostrze jak się nudzi to potrafi niezłe cuda stworzyć, chociaz do mistrzów to faktycznie jej daleko;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie :) też muszę sobie coś takiego kupić i ożywić swoje paznokcie :p

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru