GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 27 stycznia 2013

25. Panika przedmagisterska - faza początkowa

Witajcie!

Od kilku dni znajduję się w stanie podwyższonego ciśnienia, cholesterolu w nadmiernie pochłanianych śmieciożarciach i energetykach a co za tym idzie ryzyka, że zaraz wybuchnę emocjonalnie i się nie pozbieram.
Mam bowiem ataki paniki.

Paniki czystej, niewytłumaczalnej, ogromniastej i przerażającej mnie.

Domyślacie się o co biega?

Tak, tak, chodzi o magisterkę...A raczej konkretnie mówiąc jej brak.

Powiecie sobie, a magisterka nie zdechły zając, nie zgnije i się napisze przecie. No tak. Napisze się.
Tylko powinna być już napisana rok temu. Się jednak nie napisała, bowiem tak to odkładałam i przekładam, że aż przedłużkę brać musiałam. Do marca

 Natomiast do 11 marca muszę tą ową pracę mieć napisaną, wydrukowaną i położoną u pani szanownej promotorki na biurku.

Teraz pojawia się pytanie kluczowe: ile mam napisane?

No cóż, jestem prawie przy końcu... od drugiej strony...

Przed moimi oczami widnieje właśnie otwarty plik wordowski z napisem "magisterka". W tym pliki są  napisane li i jedynie 3 strony, które jeszcze promotorka nawet nie widziała, bo aż wstyd jej takie nic zanieść.

Kalkulacja jest prosta - został miesiąc i trochę.

Przy dobrych spięciach czterech liter jest cień szansy, że uda mi się napisać dzieło życia mego.
Przy złych spięciach czterech liter - kolejna przedłużka...

Ale żeby znowu 400 zł płacić???

O nie.

Spinam dupsko, kupuję 10 litrów be powera, zasiadam przed monitorem z notatkami i walę w klawiaturę!

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Nie użalaj się nad sobą, tylko weź się do roboty! Nie ma co zwlekać, odkładać tego na jutro. Wiem, łatwo mi powiedzieć... bo nie jestem na twoim miejscu. Bla, bla, bla. Tak czy owak, wszystko się uda, o ile się tego naprawdę chcę. Uwierz w siebie, w swoje możliwości :) Nie taki diabeł straszny, jak go malują. Trzymam kciuki :)

    A jaki temat magisterki?

    Pozdrawiam :*

    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro napisałam że spinam dupę to nie znaczy że się użalam nad sobą . :)

      Usuń
    2. Przepraszam... nie doczytałam ostatniego zdania, pominęłam. Wywnioskowałam to, z całego posta.

      Wybacz.

      Usuń
  2. osz kurde ;D Spina te 4 litery i to szybko :D Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spinam:D właśnie nad tym siedzę xd i nie powiem jakie słowa mi się cisną na usta;p

      Usuń
  3. Pamiętam te napady paniki. Też przesuwałam z lipca na październik. Całe wakacje ślęczenia przed komputerem. Matko jak to dawno temu było, ehh......
    Jesteś zuch dziołcha, dasz rade. Pochwal się (jeśli możesz/chcesz) o czym piszesz powieść? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o poemacie heroikomicznym;p porównanie dwóch twóców :) strasznie odtwórcza robota;/

      Usuń
  4. Kochana spokojnie. Ja moją magisterkę napisałam w 3 tygodnie. Nie panikuj będzie dobrze- zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko że ja na filologii ojczystej jestem;pp a tu winny być wielkie dzieła, w sensie że opasłe i grube;p

      Usuń
  5. życzę powodzenia, na pewno będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia! Dziś mam podobnie, bo jutro najtrudniejszy egzamin w tej sesji mnie czeka, a mój stan wiedzy, eh...

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, trzymam kciuki :)
    Mnie to czeka za rok :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak w ogóle to o czym piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Byle spokojnie kochana :D !! Trzymam kciuki no nie waz się dziękować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja piszę licencjat- na maja ma być już oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcesz kopa - taka motywacja. dobrze że wirtualny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, pisz!
    Ja też za swoją muszę się wziąć :D.
    Mobilizujesz mnie właśnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. To już daj spokój blogowi i weź się za pisanie :))
    Nie ma co dalej przedłużać, a samo się nie napisze.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj się!! Ja mam mgr za rok a już nam kazali wybrać temat i promotora :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba czas, by wyłączyć przeglądarkę i odpalić tę wordowską "Magisterkę". Jak miło Cię znów czytać! :D
    onetowski Asik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dasz rade, napiszesz,obronisz i z glowy ;) trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wierzę, że Ty się aż rok z magisterka ociągałaś ;D
    o czym w ogóle piszesz?;D

    OdpowiedzUsuń
  18. A bez be powera się nie da? Co byś nie dała rady dasz ja w Ciebie wierzę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak się zepnie poślady, to w miesiąc można nawet książkę napisać :D. Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jak mam włączony internet i uczę się czegoś to jakoś nigdy mi to nie wychodzi. Więc polecam odpiąć kabelki od internetu i zacząć pisać pracę:) Wtedy w miesiąc na pewno zdążysz :)
    Trzymam kciuki ;3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie mogę internetu odpiąć bo braciszek korzysta;p

      Usuń
  21. Bierz się do roboty i będzie dobrze. Powodzenia!!!
    Bardzo mi się podoba ten blog, więc obserwuję (tylko informuję;) )

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru