GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 19 stycznia 2013

18. ZaTAGowana

Witajcie!

 Oto moja pierwsza nominacja w blogowej już ponad dwutygodniowej karierze.
Sprawczynią wyróżnienia jest Zakrrręcona za co jej okrutne dzięki składam.

Pytania od Zakrrręconej:

1. Jaka jest Twoja pasja?
Przede wszystkim kosmetyki oraz to wszystko, co nie jest związane z pisaniem pracy magisterskiej!

2. Piosenka z którą wiążą się najpiękniejsze wspomnienia to?
"I will stand by You" The Pretenders. Ot sentyment taki mam do niej.

3. Kto jest Twoim autorytetem?
Ojejku, ciężko powiedzieć... Myślę, że rodzice. Za to, że kochają się od ponad 25 lat.

4. Spódnica czy sukienka?
Sukienka!

5. Wolisz poezję czy powieści?
Jako filolog polski kocham i poezję i powieści!

6. Twoja ulubiona słodkość?
Żelki Haribbo.

7. Sport który uprawiasz to?
Zakupy i drapanie się po głowie, jak mnie zaswędzi.

8. Szminka czy błyszczyk?
Szminka.

9. Gerard Butler czy Jason Statham? :D
Hmmm... polski chłop.

10. Twój ulubiony kolor to... ?
Chyba widać po blogu - błękit.

11. Miejsce gdzie chciałabyś w przyszłości zamieszkać?
Nowa Zelandia!

Nominuję:
Pierwsze 11 osób, które skomentują ten post.

Moje pytania:

1.  Masz bzika na punkcie...
2. Pies czy kot?
3. Kogo zwykle męczysz opowieściami o kosmetycznych hitach/kitach?
4. Masz rodzeństwo?
5. Włosy rozpuszczone czy związane?
6. Czego z kosmetyków masz najwięcej?
7. Najciekawszy dla Ciebie horropisarz to?
8. Ulubione powiedzonko...
9. Co kupiłaś ostatnio fajnego?
10. Ulubiona fryzura
11. Włosy proste czy kręcone?

Będzie mi miło, jak pierwsza 11 komentujących przyłączy się do zabawy.

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Podoba mi się odpowiedź nr 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma mnie na zdjęciach w nausznikach;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze byłam przekonana że tak pozujesz sobie zgrabnie z tymi nausznikami:D

      Usuń
  3. dziewiątka wspaniała odpowiedź :D

    ale mnie rozbawiłaś odpowiedzią na pytanie u mnie na blogu, masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy - kocham tę dyscyplinę sportu ;) Jest dla mnie wprost stworzona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy to mój ulubiony sport aahaha :D i to jeszcze przez internet najlepiej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zapytac ;x Jak używasz tej pasty cukrowej, bo mnie zaczyna doprowadzac do szału. Lepi sie do rak i wrecz rozpływa :D Ale wyrywac wyrywa :D

      Usuń
    2. wiesz co ja tę pastę mielę i mielę w palcach bardzo długo po wyciągnięciu z pudełka;p trochę się trzeba z nią nabawić

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. możesz się załapać na tag;p mieścisz się w kategorii pierwszych 11 komentatorów;D

      Usuń
  7. Gratuluję nominacji, fajne odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jak poprzedniczka też możesz załapać się na tag ;p

      Usuń
  8. 9 odpowiedź mnie rozwaliła :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję w takim razie że uzupełniasz niedobory witamin z grupy B :)
    poza tym radziłabym zrobić jakąś przerwę, mimo wszystkich dobrych rzeczy jakie daje nam pokrzywa może ona mimo wszystko podniszczyć wątrobę (przynajmniej tak uczą na farmacji)

    OdpowiedzUsuń
  10. Siódemka jest genialna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że mamy podobne poglądy co do uprawiania sportów ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru