GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 13 stycznia 2013

11. Co we włosach piszczy?

Witajcie!

Chciałam się z Wami podzielić tym, jak wyglądają moje włosy po całym dniu wczorajszym łażenia po mieście, pod czapką, związane w tzw. kitę.
 Dodam, że myłam je ostatni raz w czwartek wieczorem.

Oczywiście musiała być uwieczniona moja ulubiona opcja robienia sobie zdjęć do lusterka z telefonem i portretem Żyda z grosikiem, co się odbijają w tle:



Włosy nie były niczym utrwalane, ani stylizowane ani ugniatane. 
Pofalowały się dziwnie najprawdopodobniej od wymiętoszenia przez kaptur, czapkę i gumkę do włosów. 
A końce oczywista się musiały wywinąć jak zwykle nie tam gdzie trzeba...

I jak się prezentują?
Zacnie czy nie? 

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Żyda z grosikiem, rozwaliłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziadek ma obsesję na punkcie tych fotografii;p bogactwo dają podobno hahah xd

      Usuń
  2. haha, ja mam fale na co dzień, jak je wypuszczę z gumki to już jest puch :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam loki;D ale nie kręcę je bo za dużo zachodu z tym... a jak tak się pofalują to w sumie nie wiadomo czy to odgniot czy fale;p

      Usuń
  3. U mnie po takim czasie od umycia, na głowie zostałby tylko wielki przyklap ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje mimo że mam ŁZS się nawet trzymają dobrze i na 3 dzień od mycia, choć już wtedy czuję delikatny dyskomfort;p ale dziś już idą do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie nie nosze czapek bo zawsze mi się fryzura zmieni w sposób który mi się masakrycznie nie podoba ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja muszę nosić czapę;p bo jak jej nie noszę to targam włosy kapturem a wtedy to już nie przypominają włosów tylko bałagan;p

      Usuń
  6. ale masz dłuuugie włosy i jak ich dużo!
    ja muszę myć co drugi wieczór...

    a co do aparatu, to chyba kupie na allegro, bo w najbliższej okolicy ze sklepów oferujących artykuły elektroniczne mam tylko neonet;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one się napuszyły ;p 7 cm grubości to nie busz ...

      Usuń
  7. Moi rodzice też mają Żyda! :D
    Tak Ci powiem, że mimo iż zdjęcie nieostre to widać, że włosy są świeże. Zazdroszczę! Od czwartku i to jeszcze przez cały dzień pod kapturem!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zrobię zbliżenie tego żyda :D może pieniędze przyniesie blogerkom xd xd
      nieostre bo nie ogarniam jeszcze aparatu ;p i foci do lustra xd

      Usuń
    2. Dziadka poproś żeby Ci fotkę strzelił:)

      Usuń
    3. dziadek z rodzicami na działce się urządzają, więc mieszkam z bratem i babcią;p

      Usuń
  8. Ja mam loki, ale strasznie chciałabym miec delikatne fale ;)
    -------------------------
    create--yourself.blogspot.com Zapraszam Cie serdecznie na konkurs, który właśnie trwa na moim blogu. Do wygrania świetne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym miec już Twoją długośc

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne masz włosy!
    Zazdroszczę ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo wiem wiem, będę uważać, tylko solidni sprzedawcy będą brani pod uwagę :d

    OdpowiedzUsuń
  12. ja Ci powiem, że kupuję tylko od tych co mają 100 pozytywów:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog dużo traci przez mało ostre zdjęcia niestety :( ale włosy wyglądają całkiem przyzwoicie.... a porównując je do moich, to powiedziałabym, że super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne masz długie włosy pod czapką zawsze się pofalują i po wywijają w różne strony:)
    Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie to dla mnie są do talii:D

      Usuń
    2. porównując twoją długość włosów do moich to są długie, a takie do tali to już bardzo długie:)

      Usuń
    3. do talii to moje marzenie.. ale nie wiem ile jeszcze bedę je zapuszczać;p

      Usuń
  15. moje włosy po całym dniu związywania wyglądają podobnie :P)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo wiesz, że dobry pomysł z tą nalewką ? :D
    mam akurat taką fajna mini buteleczkę noooo, dobrze pomyślałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne włosy, wyglądają na bardzo gęste.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy pod czapką się strasznie elektryzują i są jakieś takie umęczone.

    OdpowiedzUsuń
  19. słabo widać, ale prezentują się nieźle :))
    przy okazji zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem że słabo.. pracuję nad lepszą ostrością:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru