GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 26 stycznia 2013

24. Kita ma doła

Witajcie!

Wczoraj miałam zdecydowany zły dzień włosowy.
A to coś mi się wygięło, a to zagięło, przesuszyło i wysuszyło.

Oceńcie sami:

 
nie mogę patrzeć na te postrzępione końce...

Mój stan kity przypomina mi jedną tylko rzecz, mianowicie taką:



Prawda, że podobieństwo uderzające?

Kita ma więc doła...

Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. Haha :D niezłe porównanie, ale przecież Twoja kita nie wygląda tragicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ma zobacz na ten jej ból w oczach;p.. jak wysuszę suszarką to wygląda jak szczota do kibla;p

      Usuń
  2. Nie jest tak źle w porównaniu z moimi czochrami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hha czochry hahaha xd :D no nie mogę genialne porównanie;D

      Usuń
  3. trzeba ją jakoś ożywić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba za dużo ją odżywiam;p były po olejku rycynowym;p

      Usuń
    2. może spróbuj olejku arganowego :) ja używam i jestem zadowolona :)włosy są takie mięciutkie miłe w dotyku :) nie drogi jest.

      Usuń
    3. kochana ja mam 5 olejków w chałupie;p;p

      Usuń
    4. :) oo to moje rady są zbędne :D

      Usuń
  4. genialne porównanie :D
    musisz ją jakoś pocieszyć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, chyba przesadzasz :P
    W ogóle wydaje mi się, że masz bardzo gęste włosy, pomimo że poniżej narzekałaś, że po czekoladzie sprzyja im wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kochana nie są gęste:) tak tylko wyglądają jak się spuszczą;p

      Usuń
    2. A może ich nie doceniasz?:P

      Moje włosy na pewno są gorsze.

      Usuń
    3. moje mają niecałe 7,5 grubości..;p kiedyś było z 11

      Usuń
    4. Ja nawet nie wiem jak u mnie to wygląda :P

      Usuń
  6. Musisz szybko je doprowadzić do porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ! Ja właśnie wstałam po całej nocy z olejem na głowie haha :D ! Kochana, ja to moge robić rosół włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam rycynę ;p i właśnie po wysuszeniu po zmyciu takie się zrobiły;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ty chcesz od tego falującego na wietrze siana?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy odmawiały posłuszeństwa też, bo był mróz ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. No troszkę się popuszyły rzeczywiście. Dobrze, że poczucie humoru Cię nie opuszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oj też tak mam czasami :(:(

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, no w sumie jakieś podobieństwo jest;) ale nie przejmuj się, da się coś zaradzić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne porównanie wymyśliłaś, ale myślę że nie jest aż tak źle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest tak zle na pewno :) trudno mi ocenic to zdjecie dlatego przemilcze (latwiej mi ocenic wlosy na zywo)..aco do wlosow to wczoraj miałam straszny porblem z ich ulozeniem bo sie starsznie elktryzowaly, a dzis mama mojego Ukochanego mi rozjasnila i teraz mam ta jasne wlosy blond ze nie moge sie di nich przyzwyczaic...

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobieństwo rzeczywiście uderzające:)
    Jak w reklamie z uderzająco dobrym ciastem :D

    Może spróbuj laminowania?!:D
    Słyszałaś ... takie cudo z żelatyny.
    Poczytaj w Internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaaa;/ ale podobieństwo jest :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też czasami taką mam, okropnie x.x

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru