GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 16 stycznia 2013

15a. Czy od czekolady wypadają mi włosy?

Witajcie!

Jakiś czas temu przeczytałam na jakimś blogu czy też forum internetowym (nie pamiętam niestety jakim), że nadmierne spożywanie czekolady i ogólnie cukrów prostych wpływa na pogorszenie się stanu skalpu i włosów u osób cierpiących na ŁZS.

Oczywiście nie będę sobą, jeśli tego nie sprawdzę.

Tak więc od dziś, do przyszłej środy (tj. 23 stycznia 2013 r.) codziennie będę spożywała po kilka czekoladowych cukierków lub kostek czekolady.

Czemu tak się tym podniecam niezdrowo?
 Otóż uwielbiam słodycze, jak każdy, jednakże nie jem ich notorycznie 24 godziny na dobę tylko raz, dwa razy w tygodniu i jeśli już napadnie mnie ten głód na cukier, to wybieram żelki czy pianki niż czekoladę.
Dlatego czekoladowy eksperyment będzie srogi nie tylko dla mojego żołądka, ale i moich żelkowych przyzwyczajeń.

Nie mniej jednak dla nauki warto się poświęcić!

Oto przygotowana wałówka cukierasów na cały tydzień. Czekolada się nie zmieściła już w kadrze:


Komu cieknie ślinka?
Ktoś chce się przyłączyć do naukowego obżarstwa eksperymentalnego?

PS. Ha. Znalazłam!
Już wiem, gdzie o tym przeczytałam: Klik!

Kathy Leonia


47 komentarzy:

  1. chyba bym to zjadła w jeden dzień :D
    jestem strrrraszny łakomczuch, zawsze jak na święta dostawialiśmy od rodzinki czekoladki i trochę się tego uzbierało (jak to dobrze mieć dużą rodzinę) to najpierw szybko zjadałam swoje, a później sępiłam u braci :D
    przyjemny eksperyment prowadzisz :d
    ale ja wcinam słodycze na okrągło, więc u mnie wyniki i tak by były zafałszowane, bo nie byłoby porównania do tego jak jest gdy się słodyczy nie je ;)

    statystyka zaliczona na 4.5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż nie wszystkie eksperymenty kończą się wybuchem gazu :D;D

      Usuń
    2. nie ściągałam :D zaczaiłam jakimś CUDEM:D

      Usuń
    3. a jak to wynikało z zaczajenia to tym bardziej plus Ci się należy:D

      Usuń
  2. to mogloby sie okazac zgubne dla mojej wagi wiec nie przylacze sie niestety, ale chetnie przeczytam jak to wyszlo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja i tak ciągle jem czekolady więc ja z kolei bym musiała przestać i zobaczyć czy będzie poprawa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może odstaw na trochę czekoladki w imię nauki;p i dasz mi znać czy działa:D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. myślę, że tak. Nie sypie mi się z głowy :)
      ja mam taki sposób na mycie, że mieszam trochę szamponu normalnego (np. z Green Pharmacy) i trochę leczniczego, np Pirolam i takim duetem myję .

      Usuń
    2. a po zużyciu całej butli łupież nie zginął?

      Usuń
    3. jest lepiej, ale ciągle mam ;/ podobno mój łupież się do końca nie zwalczy...
      mogę mieć chwilę lepsze i gorsze ale ŁZS nie jest na tę chwilę wyleczalne :(

      Usuń
    4. spróbuj może zrobić sobie peeling skóry głowy (cukier+odzywka do włosów). u mojego męża pomogło i ma spokój do tej pory ;)

      Usuń
    5. i koniecznie daj znać, czy zadziałało!

      Usuń
    6. kurcze przyznam się szczerze ze boję się peelingować głowinę... ;/ mam wizję, że sobie sobie peeling i mi to wyrywa wszystkie kudły z tym łupieżem haha xd

      Usuń
    7. on ma zwykły łupież i ma go odkąd pamiętam... wcześniej pomagał mu tylko szampon L'Oreal granatowo-pomarańczowy z siarką chyba, ale nie wiedzieć czemu wycofali go ze sprzedaży...
      ostatnio (2 m-ce temu powrócił ze zdwojoną siłą. zrobiłam mu peeling i do tej pory ma spokój

      zrób sobie ten peeling, bo warto - nie zaszkodzi a może pomoże ;)

      Usuń
  5. angielski w lotnictwie fajna sprawa :D
    co ciekawe piloci posługują się specjalnym alfabetem :d
    noo ale swoją wiedzą będę miała okazję popisać się jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym je w moment :D Uwielbiam łakocie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem Ciekawa jak wyjdzie ten eksperyment

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny eksperyment u mnie jednak nie miałby miejsca bo z natury jestem strasznym lasuchem i codziennie wchłaniam gigantyczne ilości czekolady i innych słodyczy :p ale czekam na Twoje obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już najadłam się dziś dużo słodyczy i nawet nie moge się patrzeć na żadne słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chętnie podjęłabym się takiego eksperymentowania :D hehe...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy eksperyment i w dodatku smaczny :D ... ! Ja uwielbiam milkę i nic mi jej nie zastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym, wiem z własnego tylko doświadczenia ze czekolada ma dużo alergenów i jak ma się problemy z trądzikiem to po zjedzeniu czekolady pojawia się więcej niechcianych krostek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący eksperyment.:D
    Czekam na wyniki :D:D:D
    Obserwuję.;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe, jeżeli to prawda, to po dzisiejszym dniu powinnam być łysa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ^Jak przedmówczyni - też powinnam była wyłysieć już kilka razy.

    A tak poważnie dieta pewnie wpływa na włosy, ale chyba nie chodzi o samą czekoladę, tylko o to, ile w ogóle codziennie przez dłuższy czas zjada się takich produktów, z czym są łączone, itp.

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja bym na raz taki worek zjadła;)Jestem totalnym czekolada-maniakiem, aktualnie na detoxie, już drugi tydzień. Najgorsze jest połączenie ostre+słodkie, ale na mnie samo ostre też bardzo źle wpływa. Samo słodkie nie zauważyłam, ale nawet jeśli, to jest to nic w porównaniu z tym co dzieje się u mnie po ostrym,

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, ej to fajnie masz ^ ^
    Ja muszę poprosić rodziców, żeby mnie puścili w tą sobotę na kolejny Harlem Shake do Wawy (już 3 z rzędu) hahaha

    Ciekawy eksperyment, czekam na wyniki :)
    Lubię wchodzić na Twojego bloga, bo jest na nim coś czego nie znajdę na żadnym innym ^ ^ Te pomysły, kreatywność... <3

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru